De standquote:
mijn typoquote:Op woensdag 29 september 2010 16:07 schreef fairytalessuck het volgende:
Vorige topic is de naam bijna genoemd, paar letters omdraaien nog.
Nog bedankt daarvoorquote:
Dan zal ik nog maar een hint geven..quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef birdsandbees het volgende:
Alexandra
Wat zijn er veel vrouwennamen met een A zeg!
Het halve alfabet is genoemdquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef Balisto het volgende:
Eerste en laatste letter zijn al genoemd.
Dat is hem.quote:
Top... eindelijkquote:
quote:
Deze zitten er heel dicht bijquote:
Ik dacht al: waar blijf je?quote:
Die is er vandoor zodat wij hem niet kunnen inhalenquote:
Of hij is een naam aan het zoeken die nog niet genoemd is. Dan wens ik hem veel succesquote:Op donderdag 30 september 2010 18:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is er vandoor zodat wij hem niet kunnen inhalen
Ik was er ff vandoorquote:
dit is het goede antwoordquote:
Dat was 3 uur geleden!quote:Op donderdag 30 september 2010 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was er ff vandoor
Maar....
[..]
dit is het goede antwoord
Ik zou best een punt kunnen missen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was 3 uur geleden!
Daar zou je minpunten voor moeten krijgen
eerder minpuinten gezien zijn hint dat de naam op Sindy zou moeten lijken....quote:Op donderdag 30 september 2010 19:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was 3 uur geleden!
Daar zou je minpunten voor moeten krijgen
Ik zei niet dat het erop leek... het kwam in de buurtquote:Op donderdag 30 september 2010 20:05 schreef Monco10 het volgende:
[..]
eerder minpuinten gezien zijn hint dat de naam op Sindy zou moeten lijken....
Rob zal er vast heel erg op lijken, vooral als blijkt dat hij Karel heet.quote:
Naam bedenken, plaatje erbij zoekenquote:Op donderdag 30 september 2010 19:53 schreef Maitje het volgende:
Waar halen jullie de foto's eigenlijks vandaan?
OT:
Ben
Via google is dat is niet waterdicht omdat je ook andere foto's krijgt waarvan niet zeker is dat het om de ingegeven naam gaat. Sommige mensen die Leo heten, zijn ook een echte Leo. Net zoals je echte Mauricen en Peters en Harries hebt. Je zou de deelenmer hier zomaar op het verkeerde been kunnen zettenquote:Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Naam bedenken, plaatje erbij zoeken
Ivo
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:18 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Via google is dat is niet waterdicht omdat je ook andere foto's krijgt waarvan niet zeker is dat het om de ingegeven naam gaat. Sommige mensen die Leo heten, zijn ook een echte Leo. Net zoals je echte Mauricen en Peters en Harries hebt. Je zou de deelenmer hier zomaar op het verkeerde been kunnen zetten
Hyves, CU2, Sugababes profielen zijn beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |