Ja he? dat heb ik ook!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik schiet om de een of andere suffe reden helemaal vol van de lopende Amélie
Haha, we wonen in een heuse straat hoor. 't Is net echt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Groofsken3 het volgende:
In de straat?!?. Een straat met één huis
. Oké, twee dan, want jullie hebben buurkinderen.
Heerlijk hè, dat buitenspelen met andere kinderen.
Vooral de laatste twee foto's. En ze blijft prachtig hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:34 schreef Lijnloos het volgende:
Sorbootje, welke foto's vind je haar zo veranderd dan? De bollere toet vinden wij ook wel apart, maar voor de rest
Nu je het zegt, die laatste foto vooral of niet??quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:03 schreef Sorbootje het volgende:
Noortje![]()
![]()
lief pakje ook!
Noa doet me een beetje aan deze actrice denken:
[ afbeelding ]
Nadja Hüpscher
Mooi meiske hoor!
Nou ze komt dan wel uit een beroemde familie, d'r vader lijkt namelijk sprekend op Brad Pittquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ja idd vooral die laatste foto. Maar ik had het bij de eerste foto ook al gezien!
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:07 schreef guidogigante het volgende:
[..]
Nou ze komt dan wel uit een beroemde familie, d'r vader lijkt namelijk sprekend op Brad Pitt![]()
Foto!!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:07 schreef guidogigante het volgende:
Nou ze komt dan wel uit een beroemde familie, d'r vader lijkt namelijk sprekend op Brad Pitt![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:13 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Foto!!enne, mooie dochter heb je!
![]()
Noortje!
Lijkt toch helemaal niet!quote:
ja he.. zo grappgiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky! Die foto's van Amber!
Je ziet zo ineens hoe ze is over een jaar of 10!![]()
ja, zeker. en toch ook weer anders. leuk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh BE, je kunt wel zien dat dat broertjes zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |