Poeh, dat was even stressen.quote:
Niet raar dat je er nog wel 6 wilt.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet raar dat je er nog wel 6 wilt.
Wat denk je wat Leyla net perse wilde toen we terug liepen van het cb?? Juist...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Orea het volgende:
@Sorbo ja hè? Zelfs in de doek moet ik echt goed om haar nekje spannen, anders houdt ze gewoon haar hoofd omhoog om rond te kunnen kijken2 maanden
ze mag van mij wel iets langzamer
ElinKiekeboe!
Bodytriple wordt het dan, maar zeker weten!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:59 schreef McLaura het volgende:
Sorbo, denk je dat Isabeaus Lapje een bodydouble accepteert???
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:35 schreef becky27 het volgende:
Noortje spam:
Er was hier nog een kindje die graag de paus na deed, nou die van mij dus ook, ze lebbert de hele vloer af als het aan haar ligt,
Lijkt er op ja! Heb het zelf nog nooit geprobeerd en Tirza kan nog geen "lekker!" zeggen!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:45 schreef becky27 het volgende:
die Tirza! Jullie vloer is dus ook zo lekker!
quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk nouquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef Fannetje het volgende:
Mooie foto's allemaal!
OnzeAnne
, vandaag twee weken oud:
[ afbeelding ]
Echt exact Isabeau d'r kapselquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, dat zie ik niet vaak..een baby met meer haar dan elin bij r geboorte
cute en wat een lekker humpie is t
Gadra-bos Burgh-Haamstedequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 08:41 schreef Tan het volgende:
Anna, wat een haar!!
En Anne van twee weekjes.... oooh zo lief
Chacam, waar was dat? Alle bossen lijken op elkaar, maar deze komt me erg bekend voor? Of verbeeld ik me dat nou
En Vicky, wat heb je toch een knappe dochters met zo'n bijzondere uitstralingSommige kindjes vallen extra op, die van jou ook, vind ik
Oooooohhh wat bijzonderquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:48 schreef tessie het volgende:
[ afbeelding ]
Anna met mijn oma (ze is 97)
Ja he? dat heb ik ook!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik schiet om de een of andere suffe reden helemaal vol van de lopende Amélie
Haha, we wonen in een heuse straat hoor. 't Is net echt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:32 schreef Groofsken3 het volgende:
In de straat?!?. Een straat met één huis
. Oké, twee dan, want jullie hebben buurkinderen.
Heerlijk hè, dat buitenspelen met andere kinderen.
Vooral de laatste twee foto's. En ze blijft prachtig hoor!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:34 schreef Lijnloos het volgende:
Sorbootje, welke foto's vind je haar zo veranderd dan? De bollere toet vinden wij ook wel apart, maar voor de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |