abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87053428
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:
Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.
Als rechtgeaard Nederlander ben je me dunkt grondwettelijk verplicht ergens over te mopperen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_87053477
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:46 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Als je de komende periode quite gaat spelen (en er dus niet op vooruit of achteruit gaat) dan mag je niet mopperen denk ik.
ik denk dat je idd blij mag zijn als je gewoon de nullijn een beetje weet te houden :)

Voor mezelf ga ik uiteraard uit van een lichte groei in de koopkracht :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87053517
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Damnit jung, ik ben het niet vaak met je eens, maar mijn oprechte restecp voor deze post.
het is ook gewoon de waarheid JK.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_87053659
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:53 schreef Joene het volgende:
het is ook gewoon de waarheid JK.
Mwa, het is jouw waarheid. ;). Maar ik ben het wel met je eens, hoor.
pi_87053695
Wat is er niet waar aan dat het niet jou probleem is dat ik geen kind kan krijgen ? :)
pi_87053814
Nou, als je het op grote schaal bekijkt zou het wel fijn zijn dat er, wanneer ik wat ouder wordt, nog genoeg mensen aan het werk zijn om mijn schamele pensioentje te betalen, bijvoorbeeld.
Dus ergens is het wel enigszins mijn probleem als er minder kinderen geboren zouden worden.

-edit- ;(.

[ Bericht 18% gewijzigd door JohnnyKnoxville op 01-10-2010 11:24:17 ]
pi_87053874
JK , de verzorgingsstaat is allang voorbij tegen die tijd men !
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:06:09 #233
3185 Adelante
To let it go now
pi_87053917
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, als je het op grote schaal bekijkt zou het wel fijn zijn dat er, wanneer ik wat ouder wordt, nog genoeg mensen aan het werk zijn om mijn schamele pensioentje te betalen, bijvoorbeeld.
Dus ergens is het wel enigszins mijn probleem als er minder kinderen geboren zouden worden.
Ik wordt, JK :? ;(

Goedemorgen!! Vrijdag!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87053940
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Structureel teruglopen van de populatie is vanuit economische hoek gezien een kleine ramp. (Milieutechnisch gezien zou het geen kwaad kunnen). Als PVV-er zou je dan nog kunnen roepen dat onze moslimvriendjes voor genoeg nieuw volk zorgen ;).
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:08:12 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_87053985
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:04 schreef Joene het volgende:
JK , de verzorgingsstaat is allang voorbij tegen die tijd men !
Precies gewoon weer zorgboerderijen met hele gezinnen er in, opa en oma als oppas en kinderen verzorgen de oudjes op hun beurt O+

Oh en we moeten naar minder kinderen of er is straks niks meer te vreten voor iedereen :o
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_87054148
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:06 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Structureel teruglopen van de populatie is vanuit economische hoek gezien een kleine ramp. (Milieutechnisch gezien zou het geen kwaad kunnen). Als PVV-er zou je dan nog kunnen roepen dat onze moslimvriendjes voor genoeg nieuw volk zorgen ;).
Onze Moslimvriendjes zien we straks in mindere mate hopelijk.
pi_87054156
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 10:31 schreef Joene het volgende:

[..]

Een gemiddeld ivf kind (kost 10k) echt ! tussen de 2,5 - 5k aan hormonen.
Ziekenhuis bezoeken , echo's , puncties , invriezen , etc .

Komt het echt op 10k per poging.
Dan verschilt dat per ziekenhuis. :) Ons is iets anders voorgerekend. Ook met hormonen, bezoeken, etc...
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:14:50 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_87054181
Volgens mij zien we ze juist steeds meer zonder die beschermende kledij :')
pi_87054184
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:08 schreef Adelante het volgende:

[..]
Oh en we moeten naar minder kinderen of er is straks niks meer te vreten voor iedereen :o
Als je nu al kijkt naar wat je moet betalen voor iets. Je zorg, je verzekeringen, de scholen, noem maar op, kan je al geen groot gezin meer starten.
Of je moet het salaris van die hoge pieten in Den Haag hebben.
pi_87054398
Die zwangerschapsdementie begint nu al in te kicken :') Ik heb nu al 4 keer deo gespoten en elke keer denk ik weer: O nee had ik al gedaan! :')
pi_87054464
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:21 schreef Tally het volgende:
Die zwangerschapsdementie begint nu al in te kicken :') Ik heb nu al 4 keer deo gespoten en elke keer denk ik weer: O nee had ik al gedaan! :')
Je krijgt gewoon geen genoeg van dat gespuit T.
pi_87054495
Zo een geile deo ?
pi_87054508
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:23 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon geen genoeg van dat gespuit T.
Van een deo bus? Ik sta al een tijdje droog maar zo erg hoef ik nu ook weer niet hoor :')
pi_87054513
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:24 schreef Joene het volgende:
Zo een geile deo ?
Die met zoeen ronde dop erop?
pi_87054572
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
Als je nu al kijkt naar wat je moet betalen voor iets. Je zorg, je verzekeringen, de scholen, noem maar op, kan je al geen groot gezin meer starten.
Of je moet het salaris van die hoge pieten in Den Haag hebben.
Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
pi_87054632
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mêh, dat ligt aan wat je verder nog wilt. Als je perse een groot gezin wilt én een leuk jaren '30 huis in een witte wijk én twee auto's voor de deur én alle kinderen op viool- en ballet- of voetballes én nog op wintersport naast de vliegvakantie wordt het moeilijk met één modaal inkomen inderdaad.
Zonder die dingen word het al moeilijk :)
pi_87054963
Ik heb gister van mijn schoonouders zo'n automatisch schommelstoeltje gehad O+
Zo cute O+
pi_87055030
Wat is er mis met een oud Hollandsch wippertje T!!!1111111
pi_87055102
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 11:39 schreef KingOfMars het volgende:
Wat is er mis met een oud Hollandsch wippertje T!!!1111111
Als je het niet met de hand hoeft te doen J. waarom zou je!
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 11:42:49 #250
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_87055131
Goedemiddag zo'n beetje.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')