Is dat zo gek? Wat ben jij kwijt aan vaste lasten dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
570 vaste lasten? Woont ze in een kartonnen doos?
Nee, daar leek mij ook het type niet voor. Sommige anderen voelen zich echter wel verheven.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef magik7777 het volgende:
De vrouw die jij bekritiseert doe dat wel, maar ik denk niet dat zij jou bekritiseert dat je braaf je bammetjes opeet.
1100 Euro en daar komen de gemeenteheffingen nog bij.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Wat ben jij kwijt aan vaste lasten dan?
Ik nog minder.
Holey shit, ik ben aan huur, G/W/L, verzekeringen en gemeentebelasting al ongeveer 850,- per maand kwijt. EN dan moet ik nog tv, internet en mobiel betalenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Wat ben jij kwijt aan vaste lasten dan?
Ik nog minder.
nee bij ons in de schuur!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
570 vaste lasten? Woont ze in een kartonnen doos?
mijn zus woont in mijn atelier en daar betaald ze 450 euro all-in voor. En 120 voor ziekte kosten en de rest van de verzekeringen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
1100 Euro en daar komen de gemeenteheffingen nog bij.
Dus vandaar dat ik verbaasd ben.
Misschien lekkerder (kwestie van smaak), maar absoluut niet voedzamer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
Dat eten klinkt in iedergeval een stuk lekkerder dan een boterham. Logisch dus.
Ben alleen aan jonko al meer kwijt per dagquote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben wel meer kwijt iedere dag. Bemoei je lekker met je eigen zaken gast.
van boterhammen wordt je dik van sla niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien lekkerder (kwestie van smaak), maar absoluut niet voedzamer.
Is duur he?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ben alleen aan jonko al meer kwijt per dag
Maar sla met spek en weet ik veel wat welquote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
van boterhammen wordt je dik van sla niet.
wijf!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja meng, ik weet nog dat je voor 5 euro echt een dikke gram had, nu heb je nog net een mixzakje daarvoorquote:
Onzin. Bovendien die dure ´maaltijdsalades´, die bevatten niet louter ´gezonde sla´. Nee, kijk maar eens op een etiket. Er zit allemaal onzin in om het ´lekker´ te maken, maar daardoor wordt het niet gezonder. Logisch ook, indien het alleen maar ´puur konijnenvoer´ zou zijn, werden ze veel minder verkocht. Dus er moet wel mee ´geknoeid´ worden. Een boterham is puur en bestaat uit goede voedingstoffen en -vezels.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
8.50 p/gr voor de zooi die ik rook. Goed spul, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja meng, ik weet nog dat je voor 5 euro echt een dikke gram had, nu heb je nog net een mixzakje daarvoor
Hou eens op met die aanhalingstekens want ze kloppen helemaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Bovendien die dure ´maaltijdsalades´, die bevatten niet louter ´gezonde sla´. Nee, kijk maar eens op een etiket. Er zit allemaal onzin in om het ´lekker´ te maken, maar daardoor wordt het niet gezonder. Logisch ook, indien het alleen maar ´puur konijnenvoer´ zou zijn, werden ze veel minder verkocht. Dus er moet wel mee ´geknoeid´ worden. Een boterham is puur en bestaat uit goede voedingstoffen en -vezels.
vezels zijn dikmakers.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Bovendien die dure ´maaltijdsalades´, die bevatten niet louter ´gezonde sla´. Nee, kijk maar eens op een etiket. Er zit allemaal onzin in om het ´lekker´ te maken, maar daardoor wordt het niet gezonder. Logisch ook, indien het alleen maar ´puur konijnenvoer´ zou zijn, werden ze veel minder verkocht. Dus er moet wel mee ´geknoeid´ worden. Een boterham is puur en bestaat uit goede voedingstoffen en -vezels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |