Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoquote:
er zijn zat bedrijven zonder winstdeling en 13e maandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoLeuk om te zien dat ten tijde van recessies etc. het people first-standpunt als eerste overboord gaat
Tot zover de negativiteit voor vandaag. Ik ga nu eens relaxed werken
Wieleruitslagen voorspellenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; wat is eigenlijk wielerprono? wat hield dat in?
13e maand spaart wel lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoLeuk om te zien dat ten tijde van recessies etc. het people first-standpunt als eerste overboord gaat
je krijgt in de overige 12 ook meer dan genoegquote:
Te laatquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef flying-dutchman het volgende:
doe daar es spoiler om heen
Ik had beide, maar dit jaar betwijfel ik ernstig of ik op de lijst sta voor de prestatie bonus. Mijn vorige directeur vond dat de staf er minimaal net zoveel aan bijgedragen had als het lijnmanagement, denk dat die gedachte nu overboord is, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef golfer het volgende:
Bij mijn bedrijf was ook geen 13e maand of winstdeling. Wel een leuk individueel bonus-systeem bij behaalde targets.
Wat heb je af?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef LieLie het volgende:
Weer iets af![]()
Misschien leer ik het nog eens
ik niet.. wil je met mn baas praten?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je krijgt in de overige 12 ook meer dan genoeg
Ik denk dat je mij bedoelde?quote:
nou, daar heb je zoveel reclame voor gemaakt hier dat ik er niet om zit te springen met hem te pratenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik niet.. wil je met mn baas praten?
Oeh, is dat niet al helemaal uitgekauwd?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoelde?
Mijn deel van een presentatie over de links-rechts tegenstelling in de politiek.
reclame van watquote:Op woensdag 29 september 2010 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, daar heb je zoveel reclame voor gemaakt hier dat ik er niet om zit te springen met hem te praten
Misschien helpt het als je jouw post en mijn reactie met elkaar verbindt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ik denk gewoon weer even aan mijn slaapkamer afgelopen zondag morgenquote:
Gelukkig heb je wel een iphonequote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik denk gewoon weer even aan mijn slaapkamer afgelopen zondag morgen
http://www.cybermans.com/files/room.jpg
(wishfull thinking)
Dat zijn kinderenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
ik denk gewoon weer even aan mijn slaapkamer afgelopen zondag morgen
http://www.cybermans.com/files/room.jpg
(wishfull thinking)
Ducthmans heeft een kinderwensquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je jouw post en mijn reactie met elkaar verbindt?
ik heb hier niks aan om te posten dat ik chocolade nootjes zo lekker vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand hier heeft iets met noten te maken
dan alsnog heb ik aan klanten nooit reclame gemaakt met de reden dat het zo lekker is haha.
en bedrijfsnaam vermeld ik niet.
oh wacht, met de brand werd het voor me vermeldt
door al dat gelul over geld krijg ik nu een banner voor geldleningen. blijkbaar heb ik die nodig![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
We kunnen hem al raden inmiddelsquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb hier niks aan om te posten dat ik chocolade nootjes zo lekker vindniemand hier heeft iets met noten te maken
dan alsnog heb ik aan klanten nooit reclame gemaakt met de reden dat het zo lekker is haha.
door al dat gelul over geld krijg ik nu een banner voor geldleningen. blijkbaar heb ik die nodig![]()
goh eerste hit op google had ik de naam al gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb hier niks aan om te posten dat ik chocolade nootjes zo lekker vindniemand hier heeft iets met noten te maken
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wie weet, wie weet. Moet alleen nog eerst de potentiële moeder tegenkomen![]()
whahahquote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
De slogan van het bedrijf is wel erg slecht.
Nou, ligt een beetje aan de insteek.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh, is dat niet al helemaal uitgekauwd?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
De slogan van het bedrijf is wel erg slecht.
Ook een manier om haar uit te nodigen voor een etentjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
@FF als ik het algemene nummer bel van die zaak krijg ik dan jou aan de lijn?
De notengigant, met FutureFairytale, goedemiddagquote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
gaan we toch al doenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook een manier om haar uit te nodigen voor een etentje.
Hahaha! Dan gaat de hele CUL_SC FF bellen!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik krijg alleen geen hele opquote:
Dank je.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Beterschap Krakke
en hier ook een nuttige ochtend. hardgelopen, de was gedaan, de moussaka is bijna klaar... straks eens lunchen (zelfgebakken brood van gisteren met de tomatensoep die over was ook van gisteren) en de stoofpot maken ..
T ruikt weer gezellig hier
Inderdaad zeg. Heeft er niemand een probleem zodat wij vervolgens alles beter kunnen weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef flying-dutchman het volgende:
wat een rust ineens na de drukke voorgaande pagina's
Wat voor ding is dat? Een plastic bakje met een mandje erin zeg maar? Zoiets zoek ik ook al tijden.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef flying-dutchman het volgende:
Kwam gister nog bij mij het uitpakken mijn stoomding tegen voor in de magnetron, moet ik maar weer eens mee gaan experimenteren (ooit 1x gebruikt)
Ik welquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Heeft er niemand een probleem zodat wij vervolgens alles beter kunnen weten?
Hotpants?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben druk met ideale echtgenote zijn
Neem ontslag, verkoop al je spullen, ga de wereld rondreizen!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
je magno moet het wel ondersteunen... denk dat de meeste magnetrons het niet erg tof zullen vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor ding is dat? Een plastic bakje met een mandje erin zeg maar? Zoiets zoek ik ook al tijden.
captain jackquote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef borisz het volgende:Captain Jack, Bring me back to the railroad track
Hoe bedoel je precies? Dat het plastic tegen temperaturen > 100 graden moet kunnen toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je magno moet het wel ondersteunen... denk dat de meeste magnetrons het niet erg tof zullen vinden
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Heeft er niemand een probleem zodat wij vervolgens alles beter kunnen weten?
nee dat er zoveel vocht door je magno heen gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat het plastic tegen temperaturen > 100 graden moet kunnen toch?
Oh okee. Hmz.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee dat er zoveel vocht door je magno heen gaat
helemaal niets?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Thuis.. even.. zo nog op stap om een cadeautje voor TAV te kopen en sportschoenen voor mezelf..
![]()
Verder heb ik vandaag taart gegetenen gister avond ook al, dus nu mag ik niets meer eten van mezelf
![]()
hee ik ben hard aan het werk hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hahaha! Dan gaat de hele CUL_SC FF bellen!![]()
Goeiemiddag!
Fijn dat het beter gaat Aure!
Met mij niet zo, de antibiotica begint eindelijk te helpen, maar mijn darmen liggen nu overhoop. Het kan ook niet een keer normaal gaan he.
Ja, ik heb wel een probleem, maar de huisarts belt me zo terug daarover.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wanneer is ie weer een jaartje ouder?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:Thuis.. even.. zo nog op stap om een cadeautje voor TAV te kopen en sportschoenen voor mezelf..
![]()
Verder heb ik vandaag taart gegetenen gister avond ook al, dus nu mag ik niets meer eten van mezelf
![]()
Ik heb het vaker, maar nu is het een bijwerking.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee ik ben hard aan het werk hoor![]()
oh lekker zeg.... bijwerking of wel vaker last van je darmen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben druk met ideale echtgenote zijn
Naar dat pittige nootje.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef flying-dutchman het volgende:
@FF en als jij er niet opneemt moet ik dan naar FF vragen of naar de afkorting van Methylenedioxyhydroxyamphetamine
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
LieLie, herken je jezelf hier in?
ok. doet het echt pijn? als ik last heb van mn darmen doet het gelukkig geen pijn. maag daarentegenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het vaker, maar nu is het een bijwerking.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef flying-dutchman het volgende:
@FF en als jij er niet opneemt moet ik dan naar FF vragen of naar de afkorting van Methylenedioxyhydroxyamphetamine
Ja, dan is FF uit de brand.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef flying-dutchman het volgende:
en als ik nu als pinda verkleed ff kom redden, ben ik dan de redder in noot
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, dan is FF uit de brand.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef flying-dutchman het volgende:
en als ik nu als pinda verkleed ff kom redden, ben ik dan de redder in noot
precies, vreselijkquote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef DarkElf het volgende:
das wel erg jaren tachtig, zo'n bloesje
Ja, het doet echt wel pijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok. doet het echt pijn? als ik last heb van mn darmen doet het gelukkig geen pijn. maag daarentegen
Meldt het aan een moderator, dan krijgt fd een noot in z'n profiel opgeschrevenquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:40 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nootgedwongen zal ik dat maar doen dan
lekker!! mag ik het recept?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, het doet echt wel pijn.
Ik leef nu op een dieet van thee, ranja en bouillon, gegarneerd met capsules antibiotica en ibuprofen. En als traktatie een yakult.
allemaal wegwezen! jullie openen maar een nieuw topic over nootgevallenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meldt het aan een moderator, dan krijgt fd een noot in z'n profiel opgeschreven
maar... maar.... die verkoopt duyvis niet meerquote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
allemaal wegwezen! jullie openen maar een nieuw topic over nootgevallen
Ja.. schuimtaartquote:Op woensdag 29 september 2010 13:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
helemaal niets?![]()
was t wel lekker?
als t maar lekker is, dan doe je je de rest van de dag gewoon lekker gezondquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. schuimtaart![]()
En nee, niet helemaal niets, dat ga ik niet volhouden.. maar wel even opletten dus
2x taart is niks mis meequote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. schuimtaart![]()
En nee, niet helemaal niets, dat ga ik niet volhouden.. maar wel even opletten dus
Sinaasappelstoofpeertjesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd voorbij, tijd om aan de stoofpot en stoofpeertjes te beginnen
doe port, beetje bruine suiker, kruidnageltjes, kaneelstokje, laurierblaadje, beetje water.. en dan morgen de saus helemaal inkoken tot een dikke zoete sausquote:
Ik houd dus niet van port of bessen of rode wijn. Dus ik doe er zakjes sinaasappelthee inquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
doe port, beetje bruine suiker, kruidnageltjes, kaneelstokje, laurierblaadje, beetje water.. en dan morgen de saus helemaal inkoken tot een dikke zoete saus
sinaasappelthee? om te drinken vind ik dat heel viesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik houd dus niet van port of bessen of rode wijn. Dus ik doe er zakjes sinaasappelthee in
stoofpeertjes! Wij eten ze in halven of kwarten met veel suiker en beetje kaneel als bijgerechtquote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef DarkElf het volgende:
lunchtijd voorbij, tijd om aan de stoofpot en stoofpeertjes te beginnen
Oh, als thee vind ik het ook wel lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sinaasappelthee? om te drinken vind ik dat heel vies
rabarber dat heb ik pas lang niet gegeten. Maakte mijn oma altijd. Moet ik oko maar eens proberenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stoofpeertjes! Wij eten ze in halven of kwarten met veel suiker en beetje kaneel als bijgerechtniet als groente of toetje.. Lekker, hoop dat ze t thuis weer eens gaan maken. Of rabarber
is het al bijna rabarbertijd?
Zit niet in mijn database, dus ik hoor het graag van jou als je hem op hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef borisz het volgende:
Zeg Sun, Tav, Golfer & P. Hoe is aberlour 10?
Aberlour 10 heb ik staanquote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef borisz het volgende:
Zeg Sun, Tav, Golfer & P. Hoe is aberlour 10?
voor iemand met jouw metabolisme niet neequote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2x taart is niks mis mee
tof!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan misschien, als Mr.Mo dat goed vind, volgend jaar oktober al naar de UK.. 2 jaar dus daar!
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:ik kan misschien, als Mr.Mo dat goed vind, volgend jaar oktober al naar de UK.. 2 jaar dus daar!
quote:
wowquote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:ik kan misschien, als Mr.Mo dat goed vind, volgend jaar oktober al naar de UK.. 2 jaar dus daar!
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh goed idee!! Salade met gebakken paddenstoelen, geitenkaas en balsamicosausThanx Lie
Nope, we eten alleen peertjes ernaast... (maak genoeg voor 4 dus we kunnen er goed van eten) oh en misschien een stukje zelfgebakken brood voor de sausquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vind boeuf bourguignon wel weer een goed plan eigenlijk
Eens kijken of ik dat vrijdag kan maken tussen het LP's en Nespresso-cupjes kopen door
En dan vrjdag EN zaterdag lekker eten
Maak je er ook aardappelpuree bij?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan misschien, als Mr.Mo dat goed vind, volgend jaar oktober al naar de UK.. 2 jaar dus daar!
We moeten een keer een zaterdag Deventer in, langs Bep Dylan om LP's te kijken/kopenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vind boeuf bourguignon wel weer een goed plan eigenlijk
Eens kijken of ik dat vrijdag kan maken tussen het LP's en Nespresso-cupjes kopen door
En dan vrjdag EN zaterdag lekker eten
Maak je er ook aardappelpuree bij?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nope, we eten alleen peertjes ernaast... (maak genoeg voor 4 dus we kunnen er goed van eten) oh en misschien een stukje zelfgebakken brood voor de saus
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We moeten een keer een zaterdag Deventer in, langs Bep Dylan om LP's te kijken/kopen![]()
ik hou wrs wel over om in te vriezen jaquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Als ik het maak, dan vries ik lekker twee of drie porties in
Hier is één kacheltje op een oppervlakte van 4,5x20m ofzoquote:
Kan ik nu niet zeggen, moet ik een kalender bij hebben vrees ikquote:
heb ik dat seizoen gemist???quote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef DarkElf het volgende:
rabarber is feb-aug en echt goed in t seizoen in apr/mei/jun.
Okquote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan ik nu niet zeggen, moet ik een kalender bij hebben vrees ik. Zou me ook ernstig goed uitkomen als mijn handbalprogramma eens bekend zou worden want voor ik het weet plan ik alle weekende dicht
gebakken aardappeltjes wel hoor, heel goed juist vind ikquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef LieLie het volgende:
Ik ga vanavond een salade maken met sla, champignons, ui, peer en wat balsamico.
Met brood denk ik. Aardappelen passen er niet bij he?
wanneer ben je nou ja-harig?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan ik nu niet zeggen, moet ik een kalender bij hebben vrees ik. Zou me ook ernstig goed uitkomen als mijn handbalprogramma eens bekend zou worden want voor ik het weet plan ik alle weekende dicht
Mnou, nee, vind ik er niet echt bij passen. Plus dat ik geen gebakken aardappelen wil.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes wel hoor, heel goed juist vind ik
Je hebt daar gisteren nota bene zelf nog slechte grappen over gemaaktquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wanneer ben je nou ja-harig?
Is 23 euro ipv 29 en zit in het vak delicaat/vol even iets anders dan de rokerige whisky's. Ik ga hem waarschijnlijk aanschaffen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zit niet in mijn database, dus ik hoor het graag van jou als je hem op hebt
het is dat ik mezelf deze maand een koopverbod heb opgelegd....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Is 23 euro ipv 29 en zit in het vak delicaat/vol even iets anders dan de rokerige whisky's. Ik ga hem waarschijnlijk aanschaffen..
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je hebt daar gisteren nota bene zelf nog slechte grappen over gemaakt![]()
![]()
Maar om je te helpen: gelijk met Frank Rijkaard
ik andersom. ik MOET juist deze maand dingen kopen anders loop ik er straks als een sloddervos bijquote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het is dat ik mezelf deze maand een koopverbod heb opgelegd....
Is het wel waard hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Is 23 euro ipv 29 en zit in het vak delicaat/vol even iets anders dan de rokerige whisky's. Ik ga hem waarschijnlijk aanschaffen..
Vrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik andersom. ik MOET juist deze maand dingen kopen anders loop ik er straks als een sloddervos bij
Gelukkig ben je binnenkort jarigquote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het is dat ik mezelf deze maand een koopverbod heb opgelegd....
Mijn maanden lopen van de 25e tot de 25equote:Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig ben je binnenkort jarigEn duurt de maand nog maar twee dagen
als het op shoppen aankomt niet. ik heb nooit zin om naar winkels te gaan om kleding te kopen. vooral niet voor broekenquote:
shoppen is leukquote:Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als het op shoppen aankomt niet. ik heb nooit zin om naar winkels te gaan om kleding te kopen. vooral niet voor broekenmaar ik moet nu echt... en heb echt niet overdreven veel kleding... misschien nog minder dan jou
wil jij leuke dingen shoppen voor mij? krijg je mn creditcard meequote:
Gewoon een tijdelijke herdefinitie implementerenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn maanden lopen van de 25e tot de 25e
Je bent te liefquote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil jij leuke dingen shoppen voor mij? krijg je mn creditcard mee
oh sorryquote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent te lief![]()
DH, ze bedoelt dat ze jouw credit card mee wil hebben om te shoppen.
Wil ik wel doen hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik moet in ieder geval 2 broeken en een winterjas. en als het kan ook een extra paar platte schoenen maar niet heel koud maar ook geen uggs.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil ik wel doen hoor![]()
Maar dat worden dan wel allemaal gadgets
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou ik moet in ieder geval 2 broeken en een winterjas. en als het kan ook een extra paar platte schoenen maar niet heel koud maar ook geen uggs.
verder heb ik weinig eisen
Als ik ook voor mijzelf mag shoppenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Retour afzender sturen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef LieLie het volgende:
Kan ik post die bij dit pand bezorgt wordt voor bedrijven die hier blijkbaar eerder in hebben gezeten openmaken om te kijken of we er iets mee moeten? Er is van KPN bij en van een advocatenkantoor
Retour afzender, geadresseerde woont niet meer op dit adres <--quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef LieLie het volgende:
Kan ik post die bij dit pand bezorgt wordt voor bedrijven die hier blijkbaar eerder in hebben gezeten openmaken om te kijken of we er iets mee moeten? Er is van KPN bij en van een advocatenkantoor
die zijn veel te groot voor haar.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik vond FF eigenlijk wel een Uggs type![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ieeh nee ik vond de naam altijd zeer toepasselijk op die schoenen. ik ben sowieso geen type die de laatste mode volgt, alhoewel je dat misschien niet denkt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ik vond FF eigenlijk wel een Uggs type![]()
precies... gaat nooit mooi om mn kuiten heen. vind het iets voor mensen met brede kuiten eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
die zijn veel te groot voor haar.
nou als je voor mij klaar bent is het geld al op denkquote:Op woensdag 29 september 2010 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als ik ook voor mijzelf mag shoppen
Oja, tuurlijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Retour afzender, geadresseerde woont niet meer op dit adres <--
dat kan ook. een danseres bij ons vind zichzelf te dik en draagt én uggs én een wollen tafelkleed. ja, dan wordt iedereen dikquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef DarkElf het volgende:
uggs staan bij niemand mooi of ze nou dunne of dikke kuiten hebben..
idd, uggsquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef DarkElf het volgende:
uggs staan bij niemand mooi of ze nou dunne of dikke kuiten hebben..
Dan shop ik eerst voor mijzelfquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou als je voor mij klaar bent is het geld al op denk
jij bent niet lief voor mijquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
idd, uggs
[..]
Dan shop ik eerst voor mijzelf
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef LieLie het volgende:
Ik vond dat er heel vaak mensen voorbij kwamen die heel raar op hun fiets zaten.
Maar besef me nu dat er drie panden verderop een fietsenzaak zit en dat dat natuurlijk mensen zijn die een testrondje maken
Thats me en ik vind uggs ook niet geweldigquote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
naah ik wil ook nog een keer met Sarabi (oh nee Sasssss) shoppen
Idd, grappig edoch weinig verheffendquote:
yeaahh, volgens mij zijn wij ook zusjesquote:Op woensdag 29 september 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thats me en ik vind uggs ook niet geweldig
Ja, en héél netjes rechtopquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan zie je die billen heel moeilijk van de een naar de andere kant schuiven, incl. moeilijk kijken
Goede teksten van Scooter toch altijd weer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
Ben dat hakkuh nu na een nummer al wel zat trouwens, wat een eentonigheid
tis ook van na jouw tijd hequote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef TAV74 het volgende:
Ben dat hakkuh nu na een nummer al wel zat trouwens, wat een eentonigheid
Lief genoegquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij bent niet lief voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijf dat ik vandaag een leeg kantoor heb![]()
'How much is the fish' vind ik de geniaalste tekstquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Goede teksten van Scooter toch altijd weer.
Its nice to be important bud, its more important to be nice.
Nee hoor, ik heb gewoon smaakquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis ook van na jouw tijd he![]()
ik vind het heerlijk, tenminste, happy hardcore dan. bij een skihut on tour zit er altijd 5 min happy hardcore bij en dan sta ik te gabberen op het podium
Respect for the men in the icecream vanquote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
'How much is the fish' vind ik de geniaalste tekst
ojee dies ook tofquote:Op woensdag 29 september 2010 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Respect for the men in the icecream van
Nee hoor, je hebt smaak of je hebt het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
smaken verschillen gelukkig
Scooterquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef borisz het volgende:
Goede teksten van Scooter toch altijd weer.
Ga bij TAV langsquote:
Hier gewoon lekkere Bluesrock op WinAmpquote:
Dat komt omdat je oud wordtquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
OMG het is echt 90's HELL op 3fmIk vond het toen al verschrikkelijk, maar het wordt er met de jaren niet beter op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Dat zeg ik ook altijdquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat komt omdat je oud wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's dan wel weer coolquote:Op woensdag 29 september 2010 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd
Behalve nu sinds we digitale tv hebben staat alleen nog maar VH1 Classic aan met jaren 80 muziekVan die heerlijk foute jaren 80 glamour rock
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Yesquote:Op woensdag 29 september 2010 16:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
[..]
Da's dan wel weer coolVan die heerlijk foute jaren 80 glamour rock
[..]
Dat komt omdat je oud wordtVolgens mij komt het gewoon omdat ik het kutmuziek vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere extremen vind ik nog steeds wel geweldig namelijk.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
jaren 90 vind ik geweldig!! ga graag naar zo'n 80'ies 90'ies feest, veel leukere muziek als nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:
OMG het is echt 90's HELL op 3fmIk vond het toen al verschrikkelijk, maar het wordt er met de jaren niet beter op
[..]
Dat komt omdat je oud wordtVolgens mij was ik er toen al te oud voor dan ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, zeggen ze ook van metal maar dat kan ik dan weer wel goed hebben he![]()
![]()
[..]
Dat komt omdat je oud wordtbejaardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Avondje opvoedenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga bij TAV langsDie kan er wat aan doen
of wacht tot ik ook langs kom....dan geven we je wel een muziekoverkill
![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
vorige week bij de Hema hoorde ik ineens Tim Immers door de speakers
Van die 538 meuk bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen kans meer voor normale vrolijke liedjes
ach ik doe tenminste niet net of ik nog hip en jong ben, dat is nl zo sneu om te zien bij mensenquote:
Oh ik ook!! Echt super, ben er ook mee opgegroeid he.. (in de jaren 90 was ik 10-20) en aangezien muziek zeer belangrijk voor me is heeft het veel invloed op me gehad. Ik luister nog steeds veel muziek uit die tijdquote:Op woensdag 29 september 2010 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaren 90 vind ik geweldig!!
Gaat je goed afquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach ik doe tenminste niet net of ik nog hip en jong ben
in de jaren 90 tot 2002 nog wel ja. sinds toen niet meer.quote:
Voor mij bestaat de herinnering nu juist meer uit de wat meer depri en serieuze muziek eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]jaren 90 muziek vind ik afentoe toch ook nog wel leuk
lekker vrolijk inderdaad
Happy hardcore is juist leuk omdat het zo fout isquote:Op woensdag 29 september 2010 16:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ik ook!! Echt super, ben er ook mee opgegroeid he.. (in de jaren 90 was ik 10-20) en aangezien muziek zeer belangrijk voor me is heeft het veel invloed op me gehad. Ik luister nog steeds veel muziek uit die tijd![]()
Ik schaar happy hardcore alleen niet onder muziekecht heel erg slecht vind ik het
ik begon ook gelijk mee te zingen in de hemaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]jaren 90 muziek vind ik afentoe toch ook nog wel leuk
lekker vrolijk inderdaad
T grappige vind ik dat ik zoveel van die teksten uit de jaren negentig nog echt uit mijn hoofd ken jaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik begon ook gelijk mee te zingen in de hema![]()
beter bij beter bij beter bij beter bij mij
want ik ben liever dan liever dan liever dan liever dan hij
Inkoppertje toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verbaast me weer niets dat juist jij hierop in gaat
Eurohouse is leuk fout (haddaway, Dr Alban, 2 Unlimited..) maar met dee hapy hardcore gingen ze er wat mij betreft te ver mee aan de haal om nog leuk te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Happy hardcore is juist leuk omdat het zo fout is. Er is ook genoeg gitaarmuziek gemaakt uit die tijd die
is.
je vindt jezelf wel belangrijk he? Ik had het helemaal niet over mensen hierquote:Op woensdag 29 september 2010 16:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inkoppertje toch?
Maar fijn te weten dat je vindt dat ik me jong en hip voordoe en je dat sneu vindt
Ik voelde me dan ook absoluut niet aangesprokenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je vindt jezelf wel belangrijk he? Ik had het helemaal niet over mensen hier
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Happy hardcore is juist leuk omdat het zo fout is. Er is ook genoeg gitaarmuziek gemaakt uit die tijd die
is.
komt door de vrolijke muziek. en niet alles leek op elkaar. captain jack, los del rio (macarena), rick ashley, backstreet boys ...quote:Op woensdag 29 september 2010 16:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
T grappige vind ik dat ik zoveel van die teksten uit de jaren negentig nog echt uit mijn hoofd ken ja
Nja ik had een jongen in de klas en die was anders wel heel serieus gabberquote:Op woensdag 29 september 2010 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
juist omdat het fout is ja. verstand op nul en tis gewoon grappig bedoeld. die kale koppies haha.
je gaat niet serieus analyse uitvoeren op de teksten zoals 'strak strak in mn trainingspak pak'
die 3 waren ook leuk! en 2 brothers on the 4th floorquote:Op woensdag 29 september 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Eurohouse is leuk fout (haddaway, Dr Alban, 2 Unlimited..) maar met dee hapy hardcore gingen ze er wat mij betreft te ver mee aan de haal om nog leuk te zijn.
vind t ook erg leuk om lange enden te rijden en dan juist jaren negentig muziek op, en lekker meegalmen.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt door de vrolijke muziek. en niet alles leek op elkaar. captain jack, los del rio (macarena), rick ashley, backstreet boys ...
dat meen jequote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja ik had een jongen in de klas en die was anders wel heel serieus gabberAlleen die luisterde wel naar iets andere muziek dan die nep-gabber
Moet zeggen dat ik daar nog meer mee kon..
ja idd op vakantie ofzo en dan jaren 90 cd op. maar weet je dat het zingen ineens een stuk minder mooi wordt als je de muziek zachter zet?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vind t ook erg leuk om lange enden te rijden en dan juist jaren negentig muziek op, en lekker meegalmen.
In de auto kan ik nl echt heel mooi zingen
dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja idd op vakantie ofzo en dan jaren 90 cd op. maar weet je dat het zingen ineens een stuk minder mooi wordt als je de muziek zachter zet?
Ja, die nam het heul serieus. Erg leuke gast was dat verder en ik kon er als 'alternatieveling' erg goed mee opschieten omdat zijn muziek beleving precies het zelfde was als die van mijquote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat meen jeje had zo'n cd-serie met die hardcore. ik vond het zo vreselijk. moest eerst lachen maar omdat die cd 1,5 uur duurt had ik het wel gezien.. alleen maar hetzelfde gestuiter en waa waa wee wee als tekst
Dat was ook de dood voor de happy hardcorequote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef DarkElf het volgende:
was t nou gabber piet die zichzelf achteraf dood schaamt om zijn gabbercarriére?
die was cool. vond ik wel droog met zn 'hakke en zage'.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:29 schreef DarkElf het volgende:
was t nou gabber piet die zichzelf achteraf dood schaamt om zijn gabbercarriére?
Hmm misschien komt het omdat ik iets jonger ben?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor mij bestaat de herinnering nu juist meer uit de wat meer depri en serieuze muziek eigenlijk
NJa, vind Alice in Chains, of Soundgaarden, Smashing Pumpkins enz enz niet het toonbeeld van vrolijke muziek neequote:Op woensdag 29 september 2010 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm misschien komt het omdat ik iets jonger ben?
Dat ik alleen de blije meuk kan herinneren
Spice Girls welquote:Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
NJa, vind Alice in Chains, of Soundgaarden, Smashing Pumpkins enz enz niet het toonbeeld van vrolijke muziek nee
- Robert Miles - Childrenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Voor mij bestaat de herinnering nu juist meer uit de wat meer depri en serieuze muziek eigenlijk
nee, ik zei serieusquote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
- Robert Miles - Children![]()
- Paul de Leeuw & Simone Kleinsma - Zonder Jou![]()
![]()
- Gary Barlow (ex-Take That) - Forever Love![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ze hun 1e hit hadden heb ik dat nog 's nachts op een hotelbalkon in Praag heel hard staan zingenquote:
is ergens heel serieus hoorquote:
Ik heb in L'Orfeo van Monteverdi meegespeeld ooit. Dat vond ik leuk.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
maar verder ben ik een ouwe truttebol met muziek hoor (niets verbazingwekkend he tav?).
the doors , the mission, the levellers, the dire straits, simon und garfunkel (jaja), marvin gaye, michael buble
om maar wat te noemen.... maar ook klassiek hou ik van (ga niet voor niets graag naar de Opera
)
maar ben vooral dól opBossa nova (en soortgelijken)
en MPB
Die kan mijn oma nog meezingen volgens mij.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
de grote hit van nu in de top 40 is "Snoesje" een heel fout arrangement van dance/club met snoesje
volgens mij deze (kan niet checken, heb geen geluid)quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
de grote hit van nu in de top 40 is "Snoesje" een heel fout arrangement van dance/club met snoesje
ken ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb ik L'Orfeo van Monteverdi meegespeeld ooit. Dat vond ik leuk.
ja uit 1939 volgens mijquote:Op woensdag 29 september 2010 16:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Die kan mijn oma nog meezingen volgens mij.
'88quote:Op woensdag 29 september 2010 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
@ DE: the Levellers is toch niet zo oud?? Eind jaren 80 of zo toch pas opgericht? Wel erg tof
Toch ouder dan ik dacht dus eigenlijk. Ik heb ze denk ik pas in 93-94 ontdekt toen ik naar de Pinkpopuitzendingen zat te kijken of zo iets..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |