Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoquote:
er zijn zat bedrijven zonder winstdeling en 13e maandquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoLeuk om te zien dat ten tijde van recessies etc. het people first-standpunt als eerste overboord gaat
Tot zover de negativiteit voor vandaag. Ik ga nu eens relaxed werken
Wieleruitslagen voorspellenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
Borisz; wat is eigenlijk wielerprono? wat hield dat in?
13e maand spaart wel lekkerquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze hebben hier de 13e maand geskipped (al voor ik in dienst kwam) en nu dus ook de algemene winstdeling, want er was niet genoeg winst of zoLeuk om te zien dat ten tijde van recessies etc. het people first-standpunt als eerste overboord gaat
je krijgt in de overige 12 ook meer dan genoegquote:
Te laatquote:Op woensdag 29 september 2010 11:49 schreef flying-dutchman het volgende:
doe daar es spoiler om heen
Ik had beide, maar dit jaar betwijfel ik ernstig of ik op de lijst sta voor de prestatie bonus. Mijn vorige directeur vond dat de staf er minimaal net zoveel aan bijgedragen had als het lijnmanagement, denk dat die gedachte nu overboord is, maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef golfer het volgende:
Bij mijn bedrijf was ook geen 13e maand of winstdeling. Wel een leuk individueel bonus-systeem bij behaalde targets.
Wat heb je af?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:55 schreef LieLie het volgende:
Weer iets af![]()
Misschien leer ik het nog eens
ik niet.. wil je met mn baas praten?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je krijgt in de overige 12 ook meer dan genoeg
Ik denk dat je mij bedoelde?quote:
nou, daar heb je zoveel reclame voor gemaakt hier dat ik er niet om zit te springen met hem te pratenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik niet.. wil je met mn baas praten?
Oeh, is dat niet al helemaal uitgekauwd?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoelde?
Mijn deel van een presentatie over de links-rechts tegenstelling in de politiek.
reclame van watquote:Op woensdag 29 september 2010 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, daar heb je zoveel reclame voor gemaakt hier dat ik er niet om zit te springen met hem te praten
Misschien helpt het als je jouw post en mijn reactie met elkaar verbindt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
ik denk gewoon weer even aan mijn slaapkamer afgelopen zondag morgenquote:
Gelukkig heb je wel een iphonequote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik denk gewoon weer even aan mijn slaapkamer afgelopen zondag morgen
http://www.cybermans.com/files/room.jpg
(wishfull thinking)
Dat zijn kinderenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:09 schreef flying-dutchman het volgende:
ik denk gewoon weer even aan mijn slaapkamer afgelopen zondag morgen
http://www.cybermans.com/files/room.jpg
(wishfull thinking)
Ducthmans heeft een kinderwensquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je jouw post en mijn reactie met elkaar verbindt?
ik heb hier niks aan om te posten dat ik chocolade nootjes zo lekker vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niemand hier heeft iets met noten te maken
dan alsnog heb ik aan klanten nooit reclame gemaakt met de reden dat het zo lekker is haha.
en bedrijfsnaam vermeld ik niet.
oh wacht, met de brand werd het voor me vermeldt
door al dat gelul over geld krijg ik nu een banner voor geldleningen. blijkbaar heb ik die nodig![]()
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
We kunnen hem al raden inmiddelsquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb hier niks aan om te posten dat ik chocolade nootjes zo lekker vindniemand hier heeft iets met noten te maken
dan alsnog heb ik aan klanten nooit reclame gemaakt met de reden dat het zo lekker is haha.
door al dat gelul over geld krijg ik nu een banner voor geldleningen. blijkbaar heb ik die nodig![]()
goh eerste hit op google had ik de naam al gevondenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb hier niks aan om te posten dat ik chocolade nootjes zo lekker vindniemand hier heeft iets met noten te maken
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
wie weet, wie weet. Moet alleen nog eerst de potentiële moeder tegenkomen![]()
whahahquote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
De slogan van het bedrijf is wel erg slecht.
Nou, ligt een beetje aan de insteek.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh, is dat niet al helemaal uitgekauwd?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:20 schreef Anthraxx het volgende:
De slogan van het bedrijf is wel erg slecht.
Ook een manier om haar uit te nodigen voor een etentjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
@FF als ik het algemene nummer bel van die zaak krijg ik dan jou aan de lijn?
De notengigant, met FutureFairytale, goedemiddagquote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
gaan we toch al doenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook een manier om haar uit te nodigen voor een etentje.
Hahaha! Dan gaat de hele CUL_SC FF bellen!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Ik krijg alleen geen hele opquote:
Dank je.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:49 schreef DarkElf het volgende:
Beterschap Krakke
en hier ook een nuttige ochtend. hardgelopen, de was gedaan, de moussaka is bijna klaar... straks eens lunchen (zelfgebakken brood van gisteren met de tomatensoep die over was ook van gisteren) en de stoofpot maken ..
T ruikt weer gezellig hier
Inderdaad zeg. Heeft er niemand een probleem zodat wij vervolgens alles beter kunnen weten?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef flying-dutchman het volgende:
wat een rust ineens na de drukke voorgaande pagina's
Wat voor ding is dat? Een plastic bakje met een mandje erin zeg maar? Zoiets zoek ik ook al tijden.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef flying-dutchman het volgende:
Kwam gister nog bij mij het uitpakken mijn stoomding tegen voor in de magnetron, moet ik maar weer eens mee gaan experimenteren (ooit 1x gebruikt)
Ik welquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Heeft er niemand een probleem zodat wij vervolgens alles beter kunnen weten?
Hotpants?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben druk met ideale echtgenote zijn
Neem ontslag, verkoop al je spullen, ga de wereld rondreizen!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef flying-dutchman het volgende:
je magno moet het wel ondersteunen... denk dat de meeste magnetrons het niet erg tof zullen vindenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor ding is dat? Een plastic bakje met een mandje erin zeg maar? Zoiets zoek ik ook al tijden.
captain jackquote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef borisz het volgende:Captain Jack, Bring me back to the railroad track
Hoe bedoel je precies? Dat het plastic tegen temperaturen > 100 graden moet kunnen toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je magno moet het wel ondersteunen... denk dat de meeste magnetrons het niet erg tof zullen vinden
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Heeft er niemand een probleem zodat wij vervolgens alles beter kunnen weten?
nee dat er zoveel vocht door je magno heen gaatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat het plastic tegen temperaturen > 100 graden moet kunnen toch?
Oh okee. Hmz.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee dat er zoveel vocht door je magno heen gaat
helemaal niets?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Thuis.. even.. zo nog op stap om een cadeautje voor TAV te kopen en sportschoenen voor mezelf..
![]()
Verder heb ik vandaag taart gegetenen gister avond ook al, dus nu mag ik niets meer eten van mezelf
![]()
hee ik ben hard aan het werk hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hahaha! Dan gaat de hele CUL_SC FF bellen!![]()
Goeiemiddag!
Fijn dat het beter gaat Aure!
Met mij niet zo, de antibiotica begint eindelijk te helpen, maar mijn darmen liggen nu overhoop. Het kan ook niet een keer normaal gaan he.
Ja, ik heb wel een probleem, maar de huisarts belt me zo terug daarover.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wanneer is ie weer een jaartje ouder?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:Thuis.. even.. zo nog op stap om een cadeautje voor TAV te kopen en sportschoenen voor mezelf..
![]()
Verder heb ik vandaag taart gegetenen gister avond ook al, dus nu mag ik niets meer eten van mezelf
![]()
Ik heb het vaker, maar nu is het een bijwerking.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee ik ben hard aan het werk hoor![]()
oh lekker zeg.... bijwerking of wel vaker last van je darmen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben druk met ideale echtgenote zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |