dat dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:08 schreef Hephaistos. het volgende:
Slim -> Goede opleiding -> Geld -> Vrouwen.
Niet meer dan logisch.
Ze zijn steeds meer in trek naar het schijnt. Blonde vrouwen zijn met uitsterven bedreigd, zo blijkt uit "onderzoek".quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef caerulean het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre slimme vrouwen als 'intimiderend' gevonden worden, door zowel mannen als vrouwen.
In Two and a half men ging het mis. Charlie faalde.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:11 schreef caerulean het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre slimme vrouwen als 'intimiderend' gevonden worden, door zowel mannen als vrouwen.
Ach ik hou toch niet van blondjesquote:Op woensdag 29 september 2010 23:38 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ze zijn steeds meer in trek naar het schijnt. Blonde vrouwen zijn met uitsterven bedreigd, zo blijkt uit "onderzoek".
Ik heb er nog niet veel van gemerkt. Hoe wulpser het wijfie, hoe dommer ze zich gedraagt. Mannen vinden dat wel schattig
Wat een waardeloos onderzoek bedoel je.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:09 schreef rijsttafel het volgende:
Mooi, des te meer slimme vrouwen voor mij.
Wat een waardeloze conclusie van een onderzoek, trouwens.![]()
Ik heb geen link naar het onderzoek gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:13 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Wat een waardeloos onderzoek bedoel je.
Ik ging er vanuit dat er naar dit specifieke ding onderzoek werd gedaan. Mocht het nou een bijkomstigheid zijn van een ander onderzoek ok. Maar tot dusver gewoon waardeloos imoquote:Op donderdag 30 september 2010 17:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb geen link naar het onderzoek gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |