Hier ben ik het dan weer mee eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is wel slim om te weten waar je heen wil bij brand. Wat de gemakkelijke wegen zijn.
Je moet er alleen niet teveel bij stilstaan. Of te lang over nadenken.
Ik zou nog een alternatieve route bekijken. De brand kan ook bij de brandtrap zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef bioloogje het volgende:
Sinds ze de brandtrap hier ook daadwerkelijk hebben doorgetrokken naar de grond, weet ik waar ik heen kan vluchten... Namelijk de brandtrap af.Verder niet teveel over nadenken.
Ik vind dat helemaal niet overdreven hoor. Je zou maar een kind vergeten, of niet meer kunnen bereiken, omdat je samen bij hetzelfde bed staat.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Pikkebaas het volgende:
Misschien overdreven, maar als het alarm gaat moet je er niet over na gaan denken.
Ik ook, en een blusser met voldoende druk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:00 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb in de keuken een blusdeken.
Ik zou het liefst tegen inbrekers gewoon een shotgun hebben, maar dat mag niet
Dan voordeur... Maar als brand bij brandtrap is, heb ik sowieso een groot probleem want mijn kamertje ligt tegen de brandtrap aan.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou nog een alternatieve route bekijken. De brand kan ook bij de brandtrap zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |