Ik heb gisteren al gekeken, jij hebt toch ook gewoon die cheap ass van de markt?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik vanavond thuis kom zal ik eens op de fles dettol kijken of het verdund is en zoja hoevaak.
En hoeveel liter het is.
Ik verdun het trouwens ook nog gewoon met schoonmaken.
Wat heb je gedaan met je been? (Heb niet alles bijgelezen, het gaat zo snel hierquote:Op woensdag 29 september 2010 09:42 schreef Ynske het volgende:
Senes je hebt idd gelijk, toon nu ook gewoon dat ik welwillend ben om te gaan werken gewoon.
sowieso waarom zou ik thuis blijven zitten, poot omhoog kan op t werk ook
Oh, daar ben ik me echt al jaren eens voor aan het inschrijven!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga op 6 november trouwens naar de gevangenisMaar ik wil wel een bijdrage doen als er nog iets nodig is
Ja weet ik, ik ben altijd te laatquote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij is alles al vol, dat gaat altijd heel snel
omgekwinkeld, enkelbanden ingescheurdquote:Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan met je been? (Heb niet alles bijgelezen, het gaat zo snel hier). Gewoon gaan met je krukken hoor, volgens mij laat je dan juist extra zien hoe gemotiveerd je bent
Keerpunt is nog plek, is jeugdinrichting, ik ken wel wat mensen die daar es een poosje gezeten hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat wil ook altijd maar het is altijd vol.
in de beatrixhaven bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik ben altijd te laat![]()
En ik wil ook persé hier es kijken, maar tis hier nu TBS dus ik weet niet of ze meedoen.
Jeetje, jij bent wel een echte pechvogel he!quote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
omgekwinkeld, enkelbanden ingescheurd
O, heb je goed gedaanquote:Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Ynske het volgende:
omgekwinkeld, enkelbanden ingescheurd
Ja Overmaze, maar die deed niet mee, en de Geerhorst ook niet.quote:
achja, als ik iets doe, doe ik t ook goedquote:Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent wel een echte pechvogel he!
Brrr, ik krijg al kippevel bij het ideequote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
achja, als ik iets doe, doe ik t ook goed
manager stond naast me, en hoorde t kraken
Ik kon gelukkig met tape rijdenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:42 schreef Ynske het volgende:
DTH als ik weer kan lopen en rijden wil ik wel mee. moet gewoon tzt even kijken hoe het gaat.
Jaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
achja, als ik iets doe, doe ik t ook goed
manager stond naast me, en hoorde t kraken
Helder lichtquote:Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:ik wilde me inschrijven voor die Opendag van het DJI... bijna klaar.. kijk ik, ooh kut, das 6 nov
tape, 2x twee weken, aankijken misschien nog een keer 2 wekenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig met tape rijdenHeb je tape of brace?
Ik heb nu braceHeb hem niet meer om. Ging er gisteren door
Ik loop nog steeds
![]()
Tsssssss , ik heb t liefste poesje!quote:
Blijft dat zitten bij jou? 2 weken lang tape? Ik liet het iedere week vervangenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
tape, 2x twee weken, aankijken misschien nog een keer 2 weken
kan ietwat op de voorvoet steunen met staan,
de rest doet niets,
grote bloeduitstorting, overduidelijk letsel in enkelbanden waarschijnlijk ook in spieren
ach, voor ik een jongetje ben is t wel weer over
Kan die baas van je dat niet regelen?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik me echt al jaren eens voor aan het inschrijven!
Zo es ff vragen of mn broertje mee wil
Whehe, ik bedenk me net dat ik wel via de man van mn beste vriend binnen kan komen wss, maar de gevangen waar ik graag es wil kijken doen sowieso niet mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:02 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge![]()
[..]
Kan die baas van je dat niet regelen?
't Is wel te merken dat we weer wat aan het plannen zijn, de topics gaan weer ouderwets hard
weet nog niet, zit er nu pas 4 dagen om. begint wel al onder de voorvoet (zweetpoten in die ziekenhuisschoen) los te komenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blijft dat zitten bij jou? 2 weken lang tape? Ik liet het iedere week vervangenEn ik ben zo blij met mn brace, dan kan je tenminste normaal douchen ipv op een kloten stoel.
Die bloeduitstorting ja![]()
Nou, ik hoop voor je dat het na die eventuele extra 2 weken tape over is met het hele gezeik en je niet nog een dikke enkel en shit hebt like moi.
Ziekenhuis schoen?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet nog niet, zit er nu pas 4 dagen om. begint wel al onder de voorvoet (zweetpoten in die ziekenhuisschoen) los te komen
ach we zien t wel weer, vorige keer liep ik vrij snel weer. verder veel met voet omhoog zitten.
k heb er alleen zo'n hekel aan dat ik zoveel paracetamol vreet, t mag gewoon, maar als ik t niet doe kan ik ook niet mn voorvoet op de grond zetten. en aangezien ik helemaal geen paracetamolmonster ben. staat t me een beetje tegen
ja een zool met wat stof voor om voet, zodat je wel je voet ietwat op de grond kunt zetten, aangezien ik in geen enkele schoen kan komen. kan de bocht niet nemen :'0quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja een zool met wat stof voor om voet, zodat je wel je voet ietwat op de grond kunt zetten, aangezien ik in geen enkele schoen kan komen. kan de bocht niet nemen :'0
eerste week hier ook, met tapen kreeg ik een schoen mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]Bestaan die? Godver
Ik liep gewoon op mn fucking sok
![]()
Yep, zoiets:quote:Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef Qwea het volgende:Bestaan die? Godver
Ik liep gewoon op mn fucking sok
![]()
quote:
Kun je ook geen sok aan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerste week hier ook, met tapen kreeg ik een schoen mee.
k blijf alleen koude tenen hebbéngek he, die steken uit
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef Qwea het volgende:
[..]flikkers hierzo
ik heb met mn sok buiten gelopen en alles
nou ja, gelopen.. meer in de rolstoel gezeten
Ik kan nu enkel wijde schoenen aan![]()
Mn dure laarzen kom ik niet in
jewel maar geen dikkequote:
Ik had ook krukkenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]rolstoel
dat is echt niets voor mijdoe mij maar krukken
Teenkousjes een optie? Desnoods doe je daar overheen nog een dunne sok. Heb je twee laagjes.quote:
Of je doet je flits uitquote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:Ze zijn alledrie door de duivel bezeten
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Maar wel lekker warm.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn alledrie door de duivel bezeten
![]()
[ afbeelding ]
quote:
intratuin met veel stoelenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had ook krukkenMaar kan heul niet lang op krukken lopen. Laat staan de stad door
Dus ik had een rolstoel. En pas dan merk je hoe kut sommige winkels zijn. Vet rolstoel onvriendelijk
das een goeie, daar had ik nog niet aan gedacht!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Teenkousjes een optie? Desnoods doe je daar overheen nog een dunne sok. Heb je twee laagjes.
Je hebt trouwens ook verbandschoenen met een dichte neus maar volgens mij krijg je die niet standaard mee.
Ja ik ook, maar op t werk niet, hier in dit oude tochtpand stoken we ons alweer de tering.quote:
Same here. Dekentje, kruikjequote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hem gisteren aangehad. Lui dagje en ik kreeg 's avonds bezoek wat ik niet in de kou wilde laten zitten. Maar normaal red ik het prima met een fleece trui+ dekentje.
Ik lig ook altijd lekker onder mn dekbek op de bank, met mn levende kruikjesquote:
gezelligquote:Op woensdag 29 september 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lig ook altijd lekker onder mn dekbek op de bank, met mn levende kruikjes![]()
Yaay, broertje wil wel mee kijken waar al zijn vrienden vastgezeten hebben, zodra ie zn rijbwijs of paspoort gevonden heeft ga ik ons inschrijven
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Hier lekker de houtkachel aan
In de kamer. En ik lig in de slaapkamer, mijn zittijd was op
Daar kan ik niet plat genoeg op. Aan de andere kant kan ik hier tv kijken en fokken tegelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Geen bank in de kamer waar je lekker kunt liggen?
Da's dan ook weer lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar kan ik niet plat genoeg op. Aan de andere kant kan ik hier tv kijken en fokken tegelijk
Dat arme beest krijgt maar 3 hapjes rijst met kip op een dag?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef Qwea het volgende:
wat vinden jullie? Moet baloe de laatste 3 hapjes rijst met kip?
ja, rot opquote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat arme beest krijgt maar 3 hapjes rijst met kip op een dag?
Pas maar op, straks krijgt ie spleetoogjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, rot opdie gek heeft een half u geleden ook al rijst gehad wat ik over had
en ik heb nog meer rijst over.
*schaaltje geeft*
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Pas maar op, straks krijgt ie spleetoogjes.
jeeeejquote:Op woensdag 29 september 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb college
Maar de tweede helft hoef ik niet te volgen hoor ik net
Vind ik ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Qwea het volgende:
aries sucks
Ik krijg die 7 osi layers niet gestampt
Jamaar ik woon in t zonnige zuiden.quote:
PDNTSPAquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Qwea het volgende:
aries sucks
Ik krijg die 7 osi layers niet gestampt
All people seem to need data processingquote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
PDNTSPA
People Do Need To See Pamela Anderson
Jeuzusquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
He!
Pauze is alweer over
Tot later!
Je begint ook aan de verkeerde kant (zegt de ex-netwerkinstallateur): Je begint aan de (1)Physieke kant, het kabeltje. Daarna moeten twee apparaten (2)Data uitwisselen om te bepalen of ze sowieso kunnen communiceren en een (3)Netwerk protocol bepalen (bv. IP). Binnen dat protocol worden (4) transportafspraken gemaakt (bv. TCP) en een (5)sessie opgezet. Tenslotte wordt de overgebrachte data bewerkt om ge(6)Presenteerd te worden aan de (7)Applicatiequote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
All people seem to need data processing![]()
Ik krijg het niet gestampt
orgen maar weer proberen
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je begint ook aan de verkeerde kant (zegt de ex-netwerkinstallateur): Je begint aan de (1)Physieke kant, het kabeltje. Daarna moeten twee apparaten (2)Data uitwisselen om te bepalen of ze sowieso kunnen communiceren en een (3)Netwerk protocol bepalen (bv. IP). Binnen dat protocol worden (4) transportafspraken gemaakt (bv. TCP) en een (5)sessie opgezet. Tenslotte wordt de overgebrachte data bewerkt om ge(6)Presenteerd te worden aan de (7)Applicatie
Zal ik je nou nog een grapje vertellen? ik zat naar die tabel te kijken, en had zoiets van "whut?" nu ik jouw uitleg zie valt het kwartjequote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je begint ook aan de verkeerde kant (zegt de ex-netwerkinstallateur): Je begint aan de (1)Physieke kant, het kabeltje. Daarna moeten twee apparaten (2)Data uitwisselen om te bepalen of ze sowieso kunnen communiceren en een (3)Netwerk protocol bepalen (bv. IP). Binnen dat protocol worden (4) transportafspraken gemaakt (bv. TCP) en een (5)sessie opgezet. Tenslotte wordt de overgebrachte data bewerkt om ge(6)Presenteerd te worden aan de (7)Applicatie
Nopquote:
Dat hebben veel mensen. Met een beetje inzicht wat het ongeveer betekent is het veel makkelijker te begrijpen en volgen de lagen elkaar ook logisch op. Ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal ik je nou nog een grapje vertellen? ik zat naar die tabel te kijken, en had zoiets van "whut?" nu ik jouw uitleg zie valt het kwartje![]()
ik ookquote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nop![]()
Een echte nerd zou 10 pagina's voltypen met de exacte specificaties maar niet in staat zijn het zó te verwoorden dat het in een paar zinnen begrijpelijk is. Wat ik opgeschreven heb is niet geheel correct en verre van volledig, het is wel ruim voldoende om enig inzicht erin te krijgen als je er niet meteen mee moet werken. Als dat aan de orde komt is meer detail nodig maar dan is er ook een concreet doel ipv. een abstract rijtje te stampen.
[..]
Dat hebben veel mensen. Met een beetje inzicht wat het ongeveer betekent is het veel makkelijker te begrijpen en volgen de lagen elkaar ook logisch op. Ben blij dat ik je ermee heb kunnen helpen
Ha, Pizza besttellen:quote:Op woensdag 29 september 2010 14:42 schreef Qwea het volgende:
Me bored. Ik ga maar pizza eten denk ik vanaaf
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, Pizza besttellen:
Je pakt de telefoon (laag1, physical),
Neemt op en hoort de kiestoon (laag 2, data-link) aanwezig
en draait een nummer (laag drie, netwerk adressering).
De pizzeria neemt op en vraagt wat hij voor je kan doen, jij zegt dat je pizza wil bestellen (laag 4, tcp handshake).
Telefonist opent een formulier en zegt dat hij klaar is je bestelling op te nemen (laag 5, sessie geopend)
Wat jij vertelt wordt door de telefonist in een formulier geklopt (laag 6, presentatie) en doorgegeven aan de keuken (laag 7, applicatie)
Simpel, toch?
OK,dit was übernerdy
Ik spreek best goed Duits en ik lees het ook prima maar schrijven vind ik ook echt dramatisch.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Qwea het volgende:
Ik ga stuk hierik zit met MM te mailen over het avond eten in het duits.
Fuck, wat is zijn duits slecht
Hee, dit snap ik zelfsquote:Op woensdag 29 september 2010 14:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ha, Pizza besttellen:
Je pakt de telefoon (laag1, physical),
Neemt op en hoort de kiestoon (laag 2, data-link) aanwezig
en draait een nummer (laag drie, netwerk adressering).
De pizzeria neemt op en vraagt wat hij voor je kan doen, jij zegt dat je pizza wil bestellen (laag 4, tcp handshake).
Telefonist opent een formulier en zegt dat hij klaar is je bestelling op te nemen (laag 5, sessie geopend)
Wat jij vertelt wordt door de telefonist in een formulier geklopt (laag 6, presentatie) en doorgegeven aan de keuken (laag 7, applicatie)
Simpel, toch?
OK,dit was übernerdy
Hij kan het ook echt niet sprekenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik spreek best goed Duits en ik lees het ook prima maar schrijven vind ik ook echt dramatisch.
En ik had nog wel een 8 op mn eindlijst
Ja zou mooi zijn als dat niet zo wasquote:
tis idd lekker buitenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik woon in t zonnige zuiden.
Volgende week zal ik de warmte meebrengen jouw kant op
Ik ging echt stukquote:Op woensdag 29 september 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahah ich mochte auch vrijtag wieder schnelle vudsel fresse!
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Twee jaar geleden heb ik examen gedaan voor mijn B1-certificaat. Toen ik de uitslag ging halen stond heel de Volkshochschule op zijn kop. Studiebegeleider bleef maar herhalen: Dat heb ik nog nooit meegemaakt! (x7 of zo)
Wat bleek: ik had 100% gescoord en dat hadden ze dus inderdaad nog nooit meegemaakt
Heerlijk ja!quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Dat had ik met mn A levels Engels in de UK. Hoogste score van de klas en ik was de enige niet native speaker
Dat was heel genant voor de rest eigenlijk
En ik had als enige van de klas het examen niet voor t echt meegemaakt ook nog, want inschrijven voor het examen was heel duur en ik wist niet of ik dan nog wel daar zou wonen. Uiteindelijk mocht ik voor spek en bonen een formulier mee maken met de rest van de klas, en echt, de juf vond het vreselijk genant.quote:
Tis heul geen vrijdag nog snol!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Qwea het volgende:
ik moet ook naar buiten. Pizza halenWant we fressen toch snelle vudsel
En naar het postkantoor
Anarchist!quote:
Ik zit lekker vooruit te werken voor de maandrapportagequote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit kutwerk te doen en ik heb niks geen zin nie
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zit lekker vooruit te werken voor de maandrapportage![]()
![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
Bij ons wordt geinventariseerd hoe de kennis van het engels is... ivm. overdracht van werkzaamheden naar India. Wordt je niet vrolijk van, al blijft onze afdeling (dit keer) gespaard.
Ik ookquote:
JWOW?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik ook
Maar voor jou zijn die JWOW filmpjes natuurlijk minder boeiend, ik kan er uren naar kijken al steek ik er weinig van op
Wij gaan hier echt helemaal los, we hakken allemaal meequote:
Japanese Word of the Week, kwam hier laatst al een filmpje tegen over puppies en kittens, zoek maar op Youtube. Samen zo'n cursus doen lijkt me leuk, 'ns kijken of er een leuke/goede te vinden is (mag ook in het engels zijn)quote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JWOW?
Oooooh zullen we samen ergens een online cursus Japans gaan doen?
Dat lijkt me echt leuk
Wat een feestje zal dat zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gaan hier echt helemaal los, we hakken allemaal mee![]()
Ja Engels of NL maakt mij niet uit. Mss is er wel gewoon iets te downloaden of zo?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Japanese Word of the Week, kwam hier laatst al een filmpje tegen over puppies en kittens, zoek maar op Youtube. Samen zo'n cursus doen lijkt me leuk, 'ns kijken of er een leuke/goede te vinden is (mag ook in het engels zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |