En lomperiken moeten we niet in onze fed!quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik een tijdje terug gedaan toen ik nogal lomp had gedaan tegen Flap alhier.
Ik heb geen 40 miljoen schuldquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zie paralellen met feyenoord supporters
Precies daarom vond ik het ook tijd om er uit te gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En lomperiken moeten we niet in onze fed!
Daarom ben ik er ook uit
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zie paralellen met feyenoord supporters
Haha, dan ben je populairder dan ik!quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Precies daarom vond ik het ook tijd om er uit te gaan.![]()
Moet wel zeggen dat ik al van meerdere mensen de vraag heb gehad om weer lid te worden.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, dan ben je populairder dan ik!
Liever dat mijn spelers weer ff iemand er af trappen en wat kaarten pakken. Die 1e plaats is me te wisselvallig.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:08 schreef Drassss het volgende:
Als mijn spelers vanavond er net zoveel zin hebben als Nigel De Jong dan is de VJ/GL kat in het bakkie trouwens
Gemakkelijk, een 17-jarige met uitstekend Verdedigen doet al snel 4 ton, dus als die binnen een paar weken of zelfs na 1 training popt heb je je winst al binnenquote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef Kirov het volgende:
Pff, een 17j 10d speler met alleen goed verdedigen gaat nu voor ongeveer 250k over de toonbank. Ik kan me niet voorstellen dat je daar nog een fatsoenlijke winst uit pakt.
Ik vind het nog vrij veel voor zo'n spelertjequote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gemakkelijk, een 17-jarige met uitstekend Verdedigen doet al snel 4 ton, dus als die binnen een paar weken of zelfs na 1 training popt heb je je winst al binnen
Idd, zeker als je zo een trainie tot briljant oid door traint krijg je er 2 miljoen voor oid dus dan is die 250k een schijntje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Gemakkelijk, een 17-jarige met uitstekend Verdedigen doet al snel 4 ton, dus als die binnen een paar weken of zelfs na 1 training popt heb je je winst al binnen
Ik heb trainies gekocht voor 2 miljoen dus 250k is echt niet veel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik vind het nog vrij veel voor zo'n spelertje
quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb trainies gekocht voor 2 miljoen dus 250k is echt niet veel.
quote:13-06-2010 Kristiaan Flinterman Cska_1948 ¤10 938 000 TSI 33 620
Mja daar zal je geen of weinig winst mee maken.quote:
Verwacht ik dat nog wel. 2 miljoen is duur maar wel logies voor deze speler.quote:14. Ruperto das Neves
18 jaar en 81 dagen, TSI = 5 220
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: redelijk (was zwak)
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
30-09-2010 **+b (Centrale verdediger)
Heus welquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja daar zal je niet of weinig winst mee maken.
Ik train spelers op tot ze ±22 zijn. Ik kijk niet naar hoe hoog hun stats zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Kirov het volgende:
Ik zit eigenlijk te denken wat ik moet doen als mijn trainees uitmuntend worden. Ze zijn dan allemaal 19 of 20. Zal ik ze dan allemaal eruit gooien of alleen de trainees die in mijn B-team spelen?
Probeer een getrapt systeem te hanteren: Trainees met verschillende leeftijden die telkens een beetje beter worden, zodat je B-trainees je A-trainees kunnen vervangen zodra deze te oud worden..quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:04 schreef Kirov het volgende:
Ik zit eigenlijk te denken wat ik moet doen als mijn trainees uitmuntend worden. Ze zijn dan allemaal 19 of 20. Zal ik ze dan allemaal eruit gooien of alleen de trainees die in mijn B-team spelen?
Mja denk je zelf dat er meer dan 11 miljoen voor betaald gaat worden?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Heus wel
Nah, winst is niet echt de bedoeling, Nederlands Elftal zou wel tof zijn. Aan de andere kant, je weet nooit wat er voor een keeper met NT-waardige skills wordt betaald
quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Probeer een getrapt systeem te hanteren: Trainees die telkens een beetje beter worden, zodat je B-trainees je A-trainees kunnen worden zodra deze te oud worden..
Ik sluit niets uitquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja denk je zelf dat er meer dan 11 miljoen voor betaald gaat worden?
Dat maakt toch niet uit? Probeer B team spelers te hebben die wat minder zijn in stats maar wel in kunnen vallen zodat je een A speler verkopen kan als ie 22 is geworden en net is gestegen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:10 schreef Kirov het volgende:
Hmm ze hebben allemaal de zelfde leeftijd op 2 vleugelverdedigers na
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit![]()
Een miljoentje of 8-9 doet 'ie nu al op de transfervergelijking voor 22-jarigen. Die gaat echter vanaf bijstat uitstekend Verdedigen, Flinterman heeft Briljant (bijna Wonderbaarlijk..)
9u??quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Bah, nog tot 9u wachten voor mn wedstrijd. Ik snak naar revanche, na de 3-2 verliespartij vorige week op zijn veld!
Ohhh verek ik lees ff over je "tot" heen. Ik dacht dat je schreef dat je nog 9u moest wachten.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja, als in 9pm, negen uur des avonds, eenentwintighonderd uur
16jr 66 dagen.. ik vraag me af of hij wel goed vleugelspel gaat redden tot hij gepromoveerd kan worden.. (17jr en 18dg)..quote:
Ik ben wel benieuwd wat mijn jeugd spelert op gaat brengen dan over 3 weken.quote:Op zondag 3 oktober 2010 17:12 schreef Kirov het volgende:
Pff, een 17j 10d speler met alleen goed verdedigen gaat nu voor ongeveer 250k over de toonbank. Ik kan me niet voorstellen dat je daar nog een fatsoenlijke winst uit pakt.
quote:7. Lennaert Toorenaar (81762067)
16 jaar en 91 dagen, volgende verjaardag: 24-10-2010
Speler kan pas gepromoveerd worden over 21 dagen.
Specialiteit: Snel
Team: RKDEO A1
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 16-05-2010 15:53 (140 dagen geleden)
Waarschuwingen: 0
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: 7/8 goed (max. goed)
Positiespel: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: 5/85/5 matig (max. matig)
Passen: 2/8 waardeloos (max. waardeloos)
Scoren: 7/8-1/7 onbekend (max. goed)
Spelhervatting: onbekend
Net zo als ik mn verdediger ben vergeten dus.quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:49 schreef MrMoon het volgende:
Verdikke.. ik zie net dat ik vrijdagavond een speler op de TL had moeten zetten..
zet je die op de TL dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat mijn jeugd spelert op gaat brengen dan over 3 weken.
[..]
ach ja vrijdag weer een kans..quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net zo als ik mn verdediger ben vergeten dus.
Hangt er helemaal van af hoe hoog 'ie in z'n Verdedigen zit en hoeveel Scoren hij heeft. Dat laatste kan z'n TSI nogal vertekenen (en wie weet wat dat je nog oplevert), het eerste maakt 'm interessant voor skilltradersquote:Op zondag 3 oktober 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat mijn jeugd spelert op gaat brengen dan over 3 weken.
[..]
Ik geloof dat je (voor korte termijn) het beste van goed naar uitstekend kan trainen, vanwege de manier waarop de transfervergelijking wordt bepaald bij spelhervatten. Deze zal dan in een klap een stuk hoger worden...quote:Op zondag 3 oktober 2010 19:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zal overigens tegen eind dit seizoen een switch naar Spelhervatting trainen moeten maken. Iemand die daar wat tips over kan geven? Wat zijn de interessante (lucratieve) trainees, do's en don'ts?
Welkomquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik was hier aan het rond lezen en zag dat het forum hier erg actief is en dat er ook actief gepost word in het Hattrick topic. Dus heb ik me maar aangemeld op dit forum.
Zelf speel ik ook net 3 a 4 weken Hattrick, ben dus nog een beginner op Hattrick maar het is een zeer leuk spel.
Hierbij direct mijn eerste vraag, ik ben nog maar net begonnen met Hattrick en zou graag nieuwe spelers willen kopen voor mijn club.
als beginner kun je het best 17jr en max 50dg kopen met redelijk op de hoofdstat..quote:Welke vaardigheden/conditie/vorm gradaties en leeftijd moet een speler ongeveer hebben voor een startende club?
Ja waarschijnlijk wel maar dat zie ik over 3 weken wel. Ik heb genoeg trainies nu. Over 3 weken kan het weer helemaal anders zijn dus dan zie ik dat tzt wel.quote:
Mja ik ga dan toch liever voor woensdag.quote:ach ja vrijdag weer een kans..
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangt er helemaal van af hoe hoog 'ie in z'n Verdedigen zit en hoeveel Scoren hij heeft. Dat laatste kan z'n TSI nogal vertekenen (en wie weet wat dat je nog oplevert), het eerste maakt 'm interessant voor skilltraders
ik ben benieuwd, mocht je hem toch op de TL zetten dan hou ik me aanbevolen..quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel maar dat zie ik over 3 weken wel. Ik heb genoeg trainies nu. Over 3 weken kan het weer helemaal anders zijn dus dan zie ik dat tzt wel.
ja dat kan ookquote:Mja ik ga dan toch liever voor woensdag.
Nieuw toeschouwers record!quote:00:00 Het zonnetje scheen en 24447 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in De Meer.
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:35 schreef Drassss het volgende:
In de 32e minuut scoorde PRT-speler Bo Prent fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 3-0.
Oelalala!
Hey welkom hier!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:21 schreef Vuurpijl. het volgende:
Ik was hier aan het rond lezen en zag dat het forum hier erg actief is en dat er ook actief gepost word in het Hattrick topic. Dus heb ik me maar aangemeld op dit forum.
Zelf speel ik ook net 3 a 4 weken Hattrick, ben dus nog een beginner op Hattrick maar het is een zeer leuk spel.
Hierbij direct mijn eerste vraag, ik ben nog maar net begonnen met Hattrick en zou graag nieuwe spelers willen kopen voor mijn club.
Welke vaardigheden/conditie/vorm gradaties en leeftijd moet een speler ongeveer hebben voor een startende club?
quote:Ten 1e Alle spelers hebben goed \ uitstekend conditie nodig voor hun beste prestatie en Alle spelers op de keeper na hebben er baat bij om passen te hebben als bij stat. dat ga ik er dus niet per type speler appart bij vermelden.
Keepers:
Keepen (hoofdstat)
Verdedigen
Spelhervatten
Centrale Verdedigers:
Verdedigen (hoofdstat)
Positiespel
Vleugel verdedigers:
Verdedigen (hoofdstat)
Vleugelspel
Positiespel
VleugelSpelers Aanvallend:
Vleugelspel (hoofdstat)
Positiespel
Vleugelspelers Verdedigend:
Vleugelspel (hoofdstat)
Positiespel
Verdedigen
Centrale Middenvelders Aanvallend:
Positiespel (hoofdstat)
Passen (secundaire hoofdstat!)
Centrale Middenvelders Verdedigend:
Positiespel (hoofdstat)
Verdedigen (secundaire hoofdstat!)
Aanvallers:
Scoren (hoofdstat)
Aanvaller verdedigend:
Scoren (hoofdstat)
Verdedigen
Het bovenstaande gaat uit van de perfecte situatie. Als je 1 of 2 stats niet kan betalen zoek dan op minder stats Als je maar wel altijd voor de hoofdstat gaat.
Me spelers zijn gelijk goed bezig, dit in tegenstelling tot die andere prutsers vanmiddag.quote:09:02 Piratas-speler Fèlix Osma gaf na 9 minuten het thuisteam een 1-0 voorsprong na een aanval over de rechterkant.
Dat hoor ik graag! De kans dat hij op de tl komt is nu ineens een heel stuk groter!quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, mocht je hem toch op de TL zetten dan hou ik me aanbevolen..
Tja iedereen zn eigen voorkeur hequote:ja dat kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |