Ok en dat net zo als vorige week? All1 online teams uitdagen?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik had er 25 open staan
En deze gast speelt pas een week Hattrick dus waarschijnlijk leg ik er geld op toe... maar het gaat om het vlaggetje
Ja zelfde tactiek weer... vorige week leverde nog een leuke winst op van 8000 EURquote:Op donderdag 30 september 2010 12:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok en dat net zo als vorige week? All1 online teams uitdagen?
Lol dat zal idd wel ja. Maar zoals je zelf zegt t vlaggeetje is belangrijker.
Ow das idd wel aardig. Ik had in Panama maar 4k winstquote:Op donderdag 30 september 2010 12:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zelfde tactiek weer... vorige week leverde nog een leuke winst op van 8000 EUR
Ik hoop toch wel op minimaal 3 pops op de vleugel. Daarna nog een weekje, en dan wellicht de rest van het seizoen over op passenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
Hier ook.. Alleen zal ik minder pops krijgen nu ik weer scoren aan het trainen ben.
ik zag dat je een aardig verliesje hebt gemaakt op mijn ex-trainee..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb een jeugdspeler gewoon al 340 dagen in mijn jeugd spelen.
En hij is nog onder de 19...
Helaas wel. Ik had hem maandag te duur gelist en donderdag is altijd een slechte verkoopdag. Gelukkig had ik maandag meer dan genoeg verdiend op andere spelers.quote:Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zag dat je een aardig verliesje hebt gemaakt op mijn ex-trainee..
quote:Op donderdag 30 september 2010 21:46 schreef Drassss het volgende:
IJsbrand heeft gesolliciteerd om lid te worden of om een bepaalde baan binnen de federatie te krijgen.
Geaccepteerd!
jammer dat ik er niet was ten tijde van de deadline.. anders had ik em teruggekochtquote:Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik had hem maandag te duur gelist en donderdag is altijd een slechte verkoopdag. Gelukkig had ik maandag meer dan genoeg verdiend op andere spelers.
Zo, dat is een verrassend goede training. De eerste twee zijn experimentjes. De eerste, mijn keeper van 25, steeg in 7 trainingen al 2 niveaus. De tweede is 19, en stijgt tot nu toe ook om de 4 trainingen.quote:Matti Karonen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Bálint Pest Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
William Muntz Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Pieter Derveld Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Hmmz....lastig... Gevoelsmatig zou ik zeggen dat 17+0 altijd meer oplevertquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:25 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb nu een jeugdspeler:
16 jaar + 79 dagen met de skills:
PM: uitstekend
passen: matig
verdedigen: matig
Verkopen bij 17+0 of passen verder trainen en in het begin van het volgende seizoen (4 weken later)verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |