Is nog niet zo extreem.quote:
zou je even op die link die Drasss gaf moeten kijken.. het gaat volgens mij op basis van de gemiddelde leeftijd..quote:Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik op 20%
Dat komt omdat ik nogal relatief veel oudjes had...
Maar wat is nodig om het op "goed" te houden?
Nee, mag je niet van uitgaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Drassss het volgende:
Vraagje
Ik heb nu een jeugdtalent ( 15j ).
Hij kan max uitstekend in verdedigen worden ( haalde 6.5 ster als CV ).
Tevens weet ik al dat hij zwak in positiespel is ( max nog niet bekend ). Wel haalde hij al 6.5 ster als CM.
Mag ik er vanuit gaan dat hij best wel eens redelijk of hoger in positiespel kan worden?
Dat is wel mooi om te horenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
geile jonkies-trainingsupdate... naast mijn potentiele uitstekende def nu ook een uitstekende PM potentieel
Do want!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
geile jonkies-trainingsupdate... naast mijn potentiele uitstekende def nu ook een uitstekende PM potentieel
Hopelijk heeft een van de twee ook wat talent in PM of verdedigen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik hoop maar dat ik ze allebei uitgetraind krijg, in ieder geval voor hun 18e...
mijn verdediger heeft in ieder geval matig vleugel... de verdediginsskills van die middenvelder weet ik nog niet, gister wel opgesteld als centrale verdediger maar geen bericht over ontvangen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hopelijk heeft een van de twee ook wat talent in PM of verdedigen.
Maar je hebt vast naar z'n sterretje(s) gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mijn verdediger heeft in ieder geval matig vleugel... de verdediginsskills van die middenvelder weet ik nog niet, gister wel opgesteld als centrale verdediger maar geen bericht over ontvangen.
Uiteraard :pquote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar je hebt vast naar z'n sterretje(s) gekeken
Die komt de volgende keer wel, anders krijg je een uitgetraint bericht.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef TheVulture het volgende:
mijn verdediger heeft in ieder geval matig vleugel... de verdediginsskills van die middenvelder weet ik nog niet, gister wel opgesteld als centrale verdediger maar geen bericht over ontvangen.
Op zich maken de sterretjes niks uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:40 schreef Flappekz het volgende:
Maar je hebt vast naar z'n sterretje(s) gekeken
Dat weet ik, was eigenlijk ook een quasi-serieuze opmerkingquote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Op zich maken de sterretjes niks uit.
Een van de twee is gewoon de beste en verdient alle aandacht.
Is je verdediger de beste, dan kan je beide spelers als vleugelspelers opstellen en primair verdedigen + secundair vleugelspel geven.
Of verdedigen en openingen maken.
Die verdediger is al uitgetraind op de vleugel... dus ik train nu primair verdedigen (ook omdat ik dit bij de grote jongens ook train) en secundair ben ik nu geswitched naar PM....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Op zich maken de sterretjes niks uit.
Een van de twee is gewoon de beste en verdient alle aandacht.
Is je verdediger de beste, dan kan je beide spelers als vleugelspelers opstellen en primair verdedigen + secundair vleugelspel geven.
Of verdedigen en openingen maken.
inside jokequote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat weet ik, was eigenlijk ook een quasi-serieuze opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |