je hebt daar toch niet gefonduud?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben net al in het kaashuisje geweest.
nee!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef ColtZ40 het volgende:
de tweede trauma heli komt hier langs..... Is er wat te zien op 112 brabant?
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
jawel, allemaal rare code's bij asml....
ik gok dat ze het gewoon in rekening brengen, weet je nog dat ze bij mij vergeten waren Eindeloos Online aan te vinken?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef bleiblei het volgende:
Schijnt een KPN storing te zijn geweest waardoor ik vanmorgen niet kon bellen.
Mag lijen dat KPN mijn telefoontjes van vanmorgen niet in rekening brengt.
Heb een keer of 10 a 18 cent per minuut/gesprek geprobeerd te bellen na verschillende reboots van mijn telefoon.
#shitterquote:Op woensdag 29 september 2010 20:25 schreef Juup© het volgende:
Ik moet poepen.
Tot zover deze huishoudelijke mededeling.
En wat heb je gedaan? Is het een intake voor een online cursus of voor een cursus waarbij je daadwerkelijk op moet komen dagen?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Kut, mijn manager zit een online toets Engels te maken (intake voor taalcursus) en nu vraagt ze het steeds aan mij, en ik weet alles en zij... naja, een stuk minder. En ik kan het niet maken om alles voor te zeggenHELPPPP
Dat tweede. Ik heb gezegd dat ik niet alles mag voorzeggen. En toen ben ik mijn werk weer gaan doen. En elke keer als ze wat vroeg zei ik dat ze niet vals mocht spelen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan? Is het een intake voor een online cursus of voor een cursus waarbij je daadwerkelijk op moet komen dagen?
Ze valt wel door de mand op gegeven moment.
Op Hyves, waar anders?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat tweede. Ik heb gezegd dat ik niet alles mag voorzeggen. En toen ben ik mijn werk weer gaan doen. En elke keer als ze wat vroeg zei ik dat ze niet vals mocht spelen.
Zou die man ook weten dat hij op dat blokje moet kauwen?quote:Op donderdag 30 september 2010 07:26 schreef Juup© het volgende:
Mental note: Geen blokjes kaas eten bij de AH (doe ik toch al niet)
Man bijna gestikt in blokje kaas
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zou die man ook weten dat hij op dat blokje moet kauwen?
Aha, was de traumahelikopter daar voor!quote:Op donderdag 30 september 2010 07:26 schreef Juup© het volgende:
Mental note: Geen blokjes kaas eten bij de AH (doe ik toch al niet)
Man bijna gestikt in blokje kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |