Houdoe is hetquote:Op donderdag 30 september 2010 21:27 schreef r8ality het volgende:
Uiteraard moet ik dit even hier posten. Ik had vandaag de beruchte Basis Communicatie Training. En guess what? Het was de hele tijd "joh, nee echt?". Of "duh!". En aan het einde werd ik genoemd als voorbeeld hoe assertief/sociaal iemand moet zijn.
Suck it bitches.
Haudoe.
In de nacht dendert het lekker door, ben over half uur in Tilburg.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:46 schreef bleiblei het volgende:
Ach, die treinen vanuit Rotterdam zijn tot Dordrecht ruk. Daarna zijn ze wel okee.
Kan iemand mij vertellen waarom ik naar badderende bejaarden aan het kijken op NL2?.
Jeeez... waarom zenden ze dit uit.
Oh, zo fijn! Moet er bij ons ook nog komen vind ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:54 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!![]()
We hebben gisteren een donzen dekbed gekocht incl. nieuw overtrek en hoeslakens.
Men wat heb ik lekker geslapen
Wij hebben er ook een aantal jaar over gedaan hoor, maar nu hebben we um!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, zo fijn! Moet er bij ons ook nog komen vind ikal vindt Job van niet
Ik ben zo verkoudenGister dikke koorts, vandaag toch maar gaan werken, maar ik voel me nog steeds vet warm
Maar ik ga morgen naar Movie World en ik ben toch wel dat als je naar Movie World kan, je ook kan gaan werken
Principes
alleen maar omdat ik dan naar je kont kan kijken hoorquote:
aanbieding bij de Makro!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
oeh oeh, ik wil ooook een donzen dekbed!!
kende gij mijn ass zien vanaf daarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik dan naar je kont kan kijken hoor
neuh...ik kijk uit over een grauwe grijze stadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kende gij mijn ass zien vanaf daar
Ben je in Rotterdam?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
neuh...ik kijk uit over een grauwe grijze stad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |