WTFquote:Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hoi SQ, ik wil je afro kapsel zien!
Dat sowieso, vandaar dat wij haar ook telkens instoppen. Maar zij leert gelukkig snel dus ik heb goede hoop dat deze fase niet zo lang duurt.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou ze niet nog te klein zijn om te snappen dat als ze 's nachts wakker wordt van de kou dat ze zelf weer onder het dekentje kan kruipen!?
Ik denk het wel.
Ik hoop het voor jullie, moet er niet aan denken om iedere nacht in mijn slaap gestoord te worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat sowieso, vandaar dat wij haar ook telkens instoppen. Maar zij leert gelukkig snel dus ik heb goede hoop dat deze fase niet zo lang duurt.
Dat is idd niet fijn, maar jij werkt overdag (op het FOK!ken naquote:Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, moet er niet aan denken om iedere nacht in mijn slaap gestoord te worden.
wiggle wigglequote:Op woensdag 29 september 2010 09:08 schreef Juup© het volgende:
1 X raden welk liedje ik maar niet uit mijn hoofd krijg?
welke shampoo?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het is niet een echte afro maar het had wel keiveel volume!
Iets te veel naar mijn smaak, dus ik heb het wat getemperd
Nee hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef -moppie- het volgende:
Tot later Juup..
Colt slaapt nog![]()
* jaloers is
'Dat moet softwarematig zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 10:20 schreef bleiblei het volgende:
Godver! De speaker van mijn telefoon doet het niet als ik bel. Bij alle andere handelingen werkt ie prima.
Naja, liever dat dan een speaker die kapot is of een provider die mijn account zonder mij in te lichten eruit knikkert omdat ze een automatische incasso niet uit hebben kunnen voerenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'Dat moet softwarematig zijnWel fucked.
staat ie nog op externe mic? Dat ding van je headset?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, liever dat dan een speaker die kapot is of een provider die mijn account zonder mij in te lichten eruit knikkert omdat ze een automatische incasso niet uit hebben kunnen voeren.
Maar ik vermoed dat het een setting is ergens, ik krijg em alleen niet gevonden. Het is sinds ik vanmorgen muziek heb zitten luisteren op mijn foon. Volume van de inkomende gesprekken staat gewoon vol open, dus dat is het niet.
Nope, en met de headset erin heb ik ook geen geluid bij telefoongesprekkenquote:Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat ie nog op externe mic? Dat ding van je headset?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |