abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86969131
Ja. Dus.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_86969133
Zo dat was even makkelijk inkoppen Tezz
pi_86969136
Valt best mee, voor mijn doen is dit laat ;)
pi_86969137
Ik heb trouwens wel een lekker dagje. Werken van half negen tot een (wel hard werken, ik heb het zo ontzettend druk....). Dan lekker naar huis, koffie drinken en lunchen met man en kind.
Vanmiddag dus winkelen (nou ja, of dat leuk is moet nog blijken natuurlijk, maar ik word wel altijd vrolijk van nieuwe spulletjes, hihi).
Vanavond relax-avondje in mijn bubbelbadje!
pi_86969141
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo dat was even makkelijk inkoppen Tezz
Ja, kon niets beters verzinnen helaas. Mijn hoofd ligt nog in bed denk ik!
pi_86969150
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:

[..]

Oe ! Dat is flink balen. Succes met bellen naar de klantenservice........ Komt vast wel goed, maar voordat je het weer teruggedraaid hebt is vaak zo'n rompslomp. Erg vervelend Windigo!
Ja geweldig, net nu ik deze maand bijstand aan moet gaan vragen :{ Klotebedrijven, sorry.
pi_86969157
goedemorgen

en :Y ;( @ TT
Ja doei.
pi_86969218
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:44 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

en :Y ;( @ TT
valt ook wel mee hoor. Mijn wasje draait al sinds half 8
pi_86969225
mijn droger ook vanaf 07.15 :+

ben ritme aan 't kweken en manlief moet de komende 3 dagen voor z'n werk naar Antwerpen en rijdt dus hier om 07.15 weg :+ en als het meezit heb ik dus binnenkort weer werk :9 dus dan moet ik wel wennen aan 't vroege opstaan, dus blijf ik liever ook als ik vrij ben niet te lang liggen :+
Ja doei.
pi_86969256
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
mijn droger ook vanaf 07.15 :+

ben ritme aan 't kweken en manlief moet de komende 3 dagen voor z'n werk naar Antwerpen en rijdt dus hier om 07.15 weg :+ en als het meezit heb ik dus binnenkort weer werk :9 dus dan moet ik wel wennen aan 't vroege opstaan, dus blijf ik liever ook als ik vrij ben niet te lang liggen :+
Sta je gezellig samen met hem op 's morgens??

Mijn wekker loopt iedere dag om 7 uur af, behalve in het weekend. Maar dat ritme zit er zo in dat ik in het weekend doorgaans ook erg vroeg wakker ben. Maar dat geeft niets, ik heb vaak voor negen uur al een hoop klusjes gedaan!
pi_86969273
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:03 schreef Tezz het volgende:

[..]

Sta je gezellig samen met hem op 's morgens??

Mijn wekker loopt iedere dag om 7 uur af, behalve in het weekend. Maar dat ritme zit er zo in dat ik in het weekend doorgaans ook erg vroeg wakker ben. Maar dat geeft niets, ik heb vaak voor negen uur al een hoop klusjes gedaan!
yup :) ben dan toch wakker en zwaai hem altijd even uit :') :@

en dan ga ik aan de slag. Nu even Glee kijken en dan aan de slag met essays 'n shit!

In 't weekend is uitslapen hoogstens tot half 9 / kwart voor 9 meestal, maar de laatste weken hebben we wat versloft en zijn we vaak pas om half 9 opgestaan ook doordeweeks, dus zit het 7 uur er even niet meer zo ingebouwd :')!
Ja doei.
pi_86969284
morguh :W
pi_86969288
Ik krijg het om 6 uur wakker worden er niet uit :')

nu nog gelijk opstaan. Vandaag tot 7.15 in bed Giel blijven luisteren
pi_86969306
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup :) ben dan toch wakker en zwaai hem altijd even uit :') :@

en dan ga ik aan de slag. Nu even Glee kijken en dan aan de slag met essays 'n shit!

In 't weekend is uitslapen hoogstens tot half 9 / kwart voor 9 meestal, maar de laatste weken hebben we wat versloft en zijn we vaak pas om half 9 opgestaan ook doordeweeks, dus zit het 7 uur er even niet meer zo ingebouwd :')!
Ach, dat heb je zo weer te pakken dat ritme!
pi_86969322
c_/
pi_86969325
quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:43 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja geweldig, net nu ik deze maand bijstand aan moet gaan vragen :{ Klotebedrijven, sorry.
Het kan niet teruggedraaid worden, want omdat ik pas op 10 september de bevestiging had gekregen gaat de regeling pas in vanaf 10 oktober. Niemand die me dat heeft verteld. Staat zelfs niet in de brief, en ik heb er nog naar gevraagd ook :( Doei 212 euro!
pi_86969331
Goed plan FD die koffie, maar ik moet naar het werk! De plicht roept weer, haha........ (gelukkig hebben we daar ook koffie)
pi_86969336
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:09 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ach, dat heb je zo weer te pakken dat ritme!
ja, 't gaat hard :) vooral als ik er nu uit ben ben ik in no-time ook echt wakker, terwijl het dan 10 minuten daarvoor voelt alsof ik geradbraakt ben :')

vrijdag sollicitatiegesprek :9 en hopelijk vandaag ook nieuws over andere sollicitatie :9
Ja doei.
pi_86969361
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:11 schreef Tezz het volgende:
Goed plan FD die koffie, maar ik moet naar het werk! De plicht roept weer, haha........ (gelukkig hebben we daar ook koffie)
nespresso bij ontbijt ftw
pi_86969367
Ik raad IEDEREEN MET KLEM AF OOIT BIJ ENECO TE GAAN! :(

Na 3 debacles in 1 maand heb ik t wel gehad..
pi_86969371
ik ben al jaren tevreden klant van Eneco.. al euhm.. bijna 7 jaar :)
Ja doei.
pi_86969384
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben al jaren tevreden klant van Eneco.. al euhm.. bijna 7 jaar :)
Nou ik ben blij voor je, bij mij maken ze ene blunder na de andere, en ik ben net 10 maanden klant :{
pi_86969394
da's naar voor je natuurlijk, maar ben in de tussentijd ook al 2 keer verhuisd en ze zijn elke keer zonder problemen 'met me meegegaan' en zulks. Alles goed geregeld, goed geholpen en nooit een cent teveel betaald :)
Ja doei.
pi_86969412
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:14 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

nespresso bij ontbijt ftw
:Y
pi_86969418
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
da's naar voor je natuurlijk, maar ben in de tussentijd ook al 2 keer verhuisd en ze zijn elke keer zonder problemen 'met me meegegaan' en zulks. Alles goed geregeld, goed geholpen en nooit een cent teveel betaald :)
Ik baal er gewoon zo van, omdat ik nu 112 euro van het geld af moet halen waarmee ik nog net 1 maand huur kon betalen zonder bijstand of wia. Nu moet ik dus echt maar hopen dat alles soepel loopt. T gaat ook nooit gewoon eens vanzelf allemaal :{
pi_86969435
er komen betere tijden aan, heus :) ik heb ook een jaar of anderhalf in jouw situatie gezeten, paars gestaan, geen cent te nakken. Wel een baan, maar mn rekening was een zwart gat geworden door mijn pas gewonnen vrijheid. Leefde niet zozeer uitbundig, maargoed.. had op een gegeven moment oko nog maar een paar euro voor anderhalve week.. en ik leef ook nog en heb nu een flinke spaarrekening om op te bufferen :)

na magere jaren volgen vette jaren, zegt de bijbel :+

Hoe ver wonen je ouders/familie bij je vandaan?
Ja doei.
pi_86969444
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
er komen betere tijden aan, heus :) ik heb ook een jaar of anderhalf in jouw situatie gezeten, paars gestaan, geen cent te nakken en ik leef ook nog en heb nu een flinke spaarrekening om op te bufferen :)

na magere jaren volgen vette jaren, zegt de bijbel :+
Nou, na 4 jaar zie ik het niet meer zo gauw beter worden. Maar ik hoop dat je gelijk hebt ;)
pi_86969450
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe ver wonen je ouders/familie bij je vandaan?
Niet ver, maar dat betekend niet dat ze me willen helpen ofzo helaas :{
pi_86969454
je mag daar ook niet aanschuiven voor wat eten?
Ja doei.
pi_86969465
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
je mag daar ook niet aanschuiven voor wat eten?
Mn moeder heeft voor zichzelf al bijna niet genoeg (zelfde situatie) en mn vader heeft nooit tijd zegt hij, 1x in de twee weken kan ik met hem mee eten. Dat maakt het zo lastig.
pi_86969477
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:23 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou, na 4 jaar zie ik het niet meer zo gauw beter worden. Maar ik hoop dat je gelijk hebt ;)
no offence, maar met zo'n instelling komt 't natuurlijk niet goed! Huppakee, ja het is ontzettend klote en ja, het lijkt alleen maar erger te worden, maar zet je schouders er onder en probeer er wat van te maken! Het leven is te kort om af te wachten. Niet beter zien worden, maar beter maken!

Gelukkig heb ik nooit exact in jouw situatie gezeten, maar zijn er geen instanties (en dan niet direct overheid of CWI ofzo) die met je mee kunnen denken en samen met je uit kunnen vogelen wat je wèl kunt doen om aan geld te komen? :)

Financieel kan ik je niet helpen, maar kan wel een beetje om me heen vragen hoe of wat? :)
Ja doei.
pi_86969483
:( wou net wat wasgoed opvouwen.. was na 2 dagen drogen nog niet droog -O-

@MoBlo zolang er maar geen magere jaren aankomen na de vette jaren. Vroegah al genoeg magere jaren gehad
pi_86969512
wat nu als een van die CDA figuren nu nee zegt tegen het regeer akkoord. Is het dan alsnog einde oefening?
pi_86969514
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:26 schreef flying-dutchman het volgende:
:( wou net wat wasgoed opvouwen.. was na 2 dagen drogen nog niet droog -O-

@MoBlo zolang er maar geen magere jaren aankomen na de vette jaren. Vroegah al genoeg magere jaren gehad
de bijbel zei van niet toch? :')

heb ook wel eens een dag dat ik denk 'alles is kut', vooral de laatste weken toen ik maar geen werk aangeboden kreeg, maar juist toen ik besloot dat ik me er niet onder ging laten krijgen daardoor én wat rustiger aan ging doen kwamen de sollicitaties ineens. Ik zie het als een teken en maak daar gebruik van :9
Ja doei.
pi_86969518
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

no offence, maar met zo'n instelling komt 't natuurlijk niet goed! Huppakee, ja het is ontzettend klote en ja, het lijkt alleen maar erger te worden, maar zet je schouders er onder en probeer er wat van te maken! Het leven is te kort om af te wachten.

Gelukkig heb ik nooit exact in jouw situatie gezeten, maar zijn er geen instanties (en dan niet direct overheid of CWI ofzo) die met je mee kunnen denken en samen met je uit kunnen vogelen wat je wèl kunt doen om aan geld te komen? :)
Jawel hoor, ik ben heus niet tevreden in een hoekje gaan zitten lamballen van ik zie het allemaal wel. Die instanties heb ik allang bezocht, maar ik heb (nog) een inkomen dat 20 euro boven de bijstandsnorm is met mn WIA, en dus val ik niet binnen de minima regelingen.

Ik zet al jaren mn schouders er onder, het begint een beetje op te raken, sorry :{ Vind het wel lief dat je met me mee denkt, maar ik zou ook niet weten wat jullie voor me zouden kunnen doen. De meeste opties zijn allang bekeken, het is nu gewoon echt afwachten. Ik heb de afgelopen weken ook gesolliciteerd op 15 banen (zelfs randstad callflex) omdat ik dacht ''ik kan altijd kijken hoe t gaat met werken, bijstand kan ik later ook nog aanvragen'', maar alles, zelfs de mac wijst me af. Ik word er een beetje moedeloos van.
pi_86969519
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:29 schreef flying-dutchman het volgende:
wat nu als een van die CDA figuren nu nee zegt tegen het regeer akkoord. Is het dan alsnog einde oefening?
yup, tenzij de top de massa negeert, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren :+
Ja doei.
pi_86969534
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:29 schreef Windigo het volgende:

[..]

Jawel hoor, ik ben heus niet tevreden in een hoekje gaan zitten lamballen van ik zie het allemaal wel. Die instanties heb ik allang bezocht, maar ik heb (nog) een inkomen dat 20 euro boven de bijstandsnorm is met mn WIA, en dus val ik niet binnen de minima regelingen.

Ik zet al jaren mn schouders er onder, het begint een beetje op te raken, sorry :{ Vind het wel lief dat je met me mee denkt, maar ik zou ook niet weten wat jullie voor me zouden kunnen doen. De meeste opties zijn allang bekeken, het is nu gewoon echt afwachten. Ik heb de afgelopen weken ook gesolliciteerd op 15 banen (zelfs randstad callflex) omdat ik dacht ''ik kan altijd kijken hoe t gaat met werken, bijstand kan ik later ook nog aanvragen'', maar alles, zelfs de mac wijst me af. Ik word er een beetje moedeloos van.
waarom wijzen ze je af? Al bij voorbaat of na een gesprek? :)
Ja doei.
pi_86969551
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

waarom wijzen ze je af? Al bij voorbaat of na een gesprek? :)
Bij voorbaat, na een gesprek ben ik vroeger nog nooit afgewezen. Krijg of niks te horen of automatische brieven van ''helaas bent u niet geselecteerd voor deze vacature''..
pi_86969606
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

Bij voorbaat, na een gesprek ben ik vroeger nog nooit afgewezen. Krijg of niks te horen of automatische brieven van ''helaas bent u niet geselecteerd voor deze vacature''..
-O-

ik ben de laatste tijd voor veel intakes afgewezen omdat ik te weinig ervaring had. en elke keer dacht ik. MAAR ZO KRIJG IK HET TOCH OOK NIET...

Maar voor mij is het wat minder erg omdat ik wel gewoon salaris krijg. Vorig jaar toen ik net klaar was bij de hockey bank was ik ook bezig met mijn rijlessen. Elke keer kwam ik niet door de rijtest heen... en de combinatie elke afgewezen worden voor nieuwe klussen en steeds nee horen bij de rijtest heeft mij doen besluiten niet verder te gaan met rijlessen omdat het te deprimerend was.
pi_86969608
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

brieven of alleen CV?

Ja, sorry dat ik zo doorvraag, en je hoeft niet te reageren ;) maar heb nogal wat gesolliciteerd de afgelopen 5 jaren en wil graag ontdekken waar 't dan fout gaat, zodat ik misschien wat tips kan geven :@

Bedrijven als de Mac enzo zijn niet zo handig met mensen aannemen. Evenals de Albert Heijn.
Op callcenterwerk na, wat voor soorten werk denk je te kúnnen (en willen) doen? En hoeveel uur in de week en op welke tijden? Ik heb ook bij jou in de buurt naar wat werk gezocht en opzich is er best wat te vinden in de sector waarin ik zoek maar helaas niet op de tijden dat ik kan :')
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 08:37:01 #41
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86969638
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Mocht ie wel naar de CL kijken?
Als je mijn ouders kent weet je dat dit een retorische vraag is, uteraard dus :Y

Oh ja, en goedemorgen allemaal c_/
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86969675
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

brieven of alleen CV?

Ja, sorry dat ik zo doorvraag, en je hoeft niet te reageren ;) maar heb nogal wat gesolliciteerd de afgelopen 5 jaren en wil graag ontdekken waar 't dan fout gaat, zodat ik misschien wat tips kan geven :@

Bedrijven als de Mac enzo zijn niet zo handig met mensen aannemen. Evenals de Albert Heijn.
Op callcenterwerk na, wat voor soorten werk denk je te kúnnen (en willen) doen? En hoeveel uur in de week en op welke tijden? Ik heb ook bij jou in de buurt naar wat werk gezocht en opzich is er best wat te vinden in de sector waarin ik zoek maar helaas niet op de tijden dat ik kan :')
Ik heb een vmbo'tje afgerond, ik ben 23 én ik heb 4 jaar niet gewerkt. Daarom wil niemand me. En ik stuur altijd brieven en CV, maar ik krijg geen reden voor de afwijzing te horen. Maar dit ligt waarschijnlijk in het bovengenoemde.

Als ze met me praten weten ze dat ik veel slimmer ben dan VMBO niveau (ja klinkt arrogant maar het is gewoon zo) maar die kans krijg ik inmiddels dus niet meer :{

Ik heb helemaal geen vast idee over werk, omdat ik ook helemaal nooit heb hoeven denken aan werken, omdat ik 100% afgekeurd was, en nu opeens 100% goedgekeurd ben. Ik heb al 10 verschillende soorten werk gedaan, en ik ben voor alles afgewezen wat ik gedaan heb. Ik weet het echt niet en ik vind het ook moeilijk omdat ik niet opeens beter ben. Ik weet helemaal niet of ik het uberhaupt wel aan kan, maar ik dacht ach ik neem een gok want ik zit nou toch zonder geld.
pi_86969720
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:40 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb een vmbo'tje afgerond, ik ben 23 én ik heb 4 jaar niet gewerkt. Daarom wil niemand me. En ik stuur altijd brieven en CV, maar ik krijg geen reden voor de afwijzing te horen. Maar dit ligt waarschijnlijk in het bovengenoemde.

Als ze met me praten weten ze dat ik veel slimmer ben dan VMBO niveau (ja klinkt arrogant maar het is gewoon zo) maar die kans krijg ik inmiddels dus niet meer :{

Ik heb helemaal geen vast idee over werk, omdat ik ook helemaal nooit heb hoeven denken aan werken, omdat ik 100% afgekeurd was, en nu opeens 100% goedgekeurd ben. Ik heb al 10 verschillende soorten werk gedaan, en ik ben voor alles afgewezen wat ik gedaan heb. Ik weet het echt niet en ik vind het ook moeilijk omdat ik niet opeens beter ben. Ik weet helemaal niet of ik het uberhaupt wel aan kan, maar ik dacht ach ik neem een gok want ik zit nou toch zonder geld.
mag ik anders eens een brief en cv zien. (eventueel zonder de personalia)?
pi_86969725
okay.. *denk*

Is iets duaals geen idee? Dus werken en 1 dag/avond in de week naar school?
Er zijn wel bureaus daar in bemiddelen?

Wij hebben hier in Nijmegen <Breed> , da's voor mensen die (gedeeltelijk) afgekeurd zijn/waren. Allemaal baantjes, van hovenier tot postbezorger. Geen droombanen, maar wel iets om (voorlopig) geld mee te verdienen én een betere kans dat ze iemand die er zo lang uitgeweest is als jij aannemen.

euhm...

wat voor werk heb je hiervoor gedaan? Administratief?
Ja doei.
pi_86969729
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:42 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

mag ik anders eens een brief en cv zien. (eventueel zonder de personalia)?
en dat! :) :@
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 08:46:40 #46
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86969778
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:34 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

En de combinatie elke afgewezen worden voor nieuwe klussen en steeds nee horen bij de rijtest heeft mij doen besluiten niet verder te gaan met rijlessen omdat het te deprimerend was.
Definitieve keuze of ga je nog een keer weer rijlessen oppakken?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86969830
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
okay.. *denk*

Is iets duaals geen idee? Dus werken en 1 dag/avond in de week naar school?
Er zijn wel bureaus daar in bemiddelen?

Wij hebben hier in Nijmegen <Breed> , da's voor mensen die (gedeeltelijk) afgekeurd zijn/waren. Allemaal baantjes, van hovenier tot postbezorger. Geen droombanen, maar wel iets om (voorlopig) geld mee te verdienen én een betere kans dat ze iemand die er zo lang uitgeweest is als jij aannemen.

euhm...

wat voor werk heb je hiervoor gedaan? Administratief?
CV. Zonder personalia.

CURRICULUM VITAE
Opleiding: Vmbo-T diploma 2004
Prorail omroeper 2006
Reiki 1 & 2

Werkervaring:
2005-05/2005-08 Medewerker delicatessen Albert Heijn
2005-11/2006-01 Medewerker callcenter outbound (direct-dial)
2006-01/2006-08 Prorail Omroep
2007-10/2007-02 Medewerker Inbound callcenter (marketresponse)

Ik heb in 2006 van Januari tot Augustus bij Prorail gewerkt als omroepmedewerker en daar een diploma in gehaald.
Verder heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan, onder andere bij Levende Historie 3 jaar als gids, als medewerker opbouw bij de Elf-fantasy fair, als vertaler Nederlands-Engels voor Anytime, en momenteel als vrijwilliger ouderenzorg in het Burgemeester van Randwijckhuis te Amersfoort. Ook ben ik bezig met het opzetten van een eigen praktijk op Reiki-gebied, maar dit komt nog niet genoeg van de grond om er van te leven.
pi_86969840
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:46 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Definitieve keuze of ga je nog een keer weer rijlessen oppakken?
nu nog even niet. over een paar jaar wil ik het zeker weer gaan doen. De knakenpot is nu een beetje erg leeg
pi_86969849
Tsja, het stelt ook niet veel voor :') Want ja, ik kon niet werken, en daarom waren mn baantjes ook steeds zo kort :/ de kortsten heb ik er maar niet bij gezet.
pi_86969856
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:48 schreef Windigo het volgende:

[..]

[knip]
hooooo

even het originele formaat bitte. ik stop mijn email wel even in je pm. Opmaak en indeling is belangrijker dan je denkt.
pi_86969882
Januari tot augustus is zeker weten niet niets! Gewoon erbij zetten!

Zet desnoods reden vertrek erbij. Heb ik ook gedaan. Zo had ik bij enkele banen sowieso maar een tijdelijk contract dat sowieso beëindigd zou worden én heb ik enkele keren zelf na een tijdje iets anders gevonden wat meer in mijn richting lag en/of beter betaalde.

Ook vrijwilligerswerk op je CV zetten! Dat laat zien dat je ook zonder vergoeding je inzet voor dingen die je leuk vindt!
Ja doei.
pi_86969967
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
Januari tot augustus is zeker weten niet niets! Gewoon erbij zetten!

Zet desnoods reden vertrek erbij. Heb ik ook gedaan. Zo had ik bij enkele banen sowieso maar een tijdelijk contract dat sowieso beëindigd zou worden én heb ik enkele keren zelf na een tijdje iets anders gevonden wat meer in mijn richting lag en/of beter betaalde.

Ook vrijwilligerswerk op je CV zetten! Dat laat zien dat je ook zonder vergoeding je inzet voor dingen die je leuk vindt!
Reden van vertrek is overal het zelfde: functioneert niet goed met collega's/kan niet werken onder druk. Dat lijkt me niet echt een aanbeveling, ben niet voor niets afgekeurd :')

Heb het cv lijstje nu zo:
2005-05/2005-08 Medewerker delicatessen Albert Heijn
2005-11/2006-01 Medewerker callcenter outbound (direct-dial)
2006-01/2006-08 Prorail Omroep
2007-10/2007-02 Medewerker Inbound callcenter (marketresponse)
2001-12/2003-12 Vrijwilliger/Gids levende Historie Amersfoort
2004-04 Vrijwilliger opbouw Elf fantasy fair
2007 Vrijwilliger vertaling project Anytime
2010-05/Heden Vrijwilliger ouderenzorg
  woensdag 29 september 2010 @ 08:57:10 #53
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86969972
Relevant vrijwilligerswerk zou ik gewoon bij de opsomming van je werkervaring zetten.

Edit: spuit 11 :P
pi_86970005
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:57 schreef TAV74 het volgende:
Relevant vrijwilligerswerk zou ik gewoon bij de opsomming van je werkervaring zetten.

Edit: spuit 11 :P
:) Wel lief dat jullie mee willen kijken :) Het heeft al iets geholpen.
pi_86970008
Vrijwilligerswerk zou ik altijd onder een apart kopje zetten, maar dat ben ik :+

dan valt het meer op ;)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 08:59:37 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970012
Wat ik overigens heel prettig vind op CV's die ik ontvang is een korte profielschets van jezelf. Geen ellenlange lulverhalen, maar gewoon een paar regels die jou als persoon en je kwalitieiten beschrijven. Daar kun je dan ook in positieve woorden opnemen dat je bijvoorbeeld bij voorkeur elfstandig werk.
pi_86970025
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef TAV74 het volgende:
Wat ik overigens heel prettig vind op CV's die ik ontvang is een korte profielschets van jezelf. Geen ellenlange lulverhalen, maar gewoon een paar regels die jou als persoon en je kwalitieiten beschrijven. Daar kun je dan ook in positieve woorden opnemen dat je bijvoorbeeld bij voorkeur elfstandig werk.
yup!
Ja doei.
pi_86970026
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
Vrijwilligerswerk zou ik altijd onder een apart kopje zetten, maar dat ben ik :+
Tsja maar dan houd mijn werkervaring op bij 2007 :')
pi_86970041
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:00 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja maar dan houd mijn werkervaring op bij 2007 :')
nope :) desnoods met een verwijzing naar het kopje vrijwilligerswerk, maar zo springt er wel uit dat je ondanks afkeuren nog wel gewerkt hebt ;)

CV's zijn handige dingen waar je véél mee kunt!
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:01:59 #60
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970057
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup!
Als je een keer of 10 zelf mensen aan hebt moeten nemen ontwikkel je wel een bepaald gevoel bij brieven en cv's :)
pi_86970062
quote:
Op woensdag 29 september 2010 08:59 schreef TAV74 het volgende:
en uit de derde persoon schrijven.

ik ben een goede collega klinkt arrogant
maar
Bij voorgaande opdrachten vonden collega's FD altijd een goede collega niet
pi_86970077
ik ben puur 's uitgenodigd omdat de beste man wilde weten wie die goede brief geschreven had :')
niet dat hij me aan ging nemen, want ik was way overgekwalificeerd -O- zei hij doodleuk :') maargoed.. het gaf me wel weer een schouderklopje *)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:03:08 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970082
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

maar
Ben ik niet met je eens, ik wil een verhaal van de persoon zelf en geen opsomming van wat anderen ervan vonden.Zal even een voorbeeld zoeken. Als je het een beetje handig doet stuur je ook het gesprek alvast een beetje in de richting die je wilt.
pi_86970132
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

maar
hoezo in de derde persoon?? dat vind ik dus pas arrogant klinken.
pi_86970146
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

yup, ook mijn mening :)
Ja doei.
pi_86970199
Dat is wat bij ons de standaard is (ze noemen het dan bij ons de samenvatting).
pi_86970214
overigens zou ik dat van die reikipraktijk weglaten. dan klinkt het alsof je die maan eigenlijk niet wilt, maar geen andere keuze hebt. en dat is dan mosschien wel zo, maar dat hoeven zij niet te weten ;)
pi_86970216
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:05 schreef LieLie het volgende:

[..]

het staat er niet meer als je eigen mening maar als mening van een ander. Dit zou het minder arrogant moeten maken. (denk ik)
pi_86970249
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:09 schreef flying-dutchman het volgende:
Dat is wat bij ons de standaard is (ze noemen het dan bij ons de samenvatting).
ja, maar detachering ofzo? dan krijgt het bedrijf van het detacheringsbedrijf een brief over jou? ander verhaal toch?

anders zou ik het erg vreemd vinden. nooit eerder gehoord ook.
pi_86970265
Wauw wat zijn jullie goed bezig :D Ik ben nog veel te moe om na te kunnen denken over cv's :O

Kiesje doet nu alleen nog maar pijn met kauwen. Ik hoop dat die erge napijn nu niet meer terug komt :)
pi_86970298
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:10 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

het staat er niet meer als je eigen mening maar als mening van een ander. Dit zou het minder arrogant moeten maken. (denk ik)
maar het zou toch arrogant zijn om die anderen die mening in de mond te leggen terwijl ze niks gevraagd wordt? ik vind het niet arrogant om van jezelf iets positiefs te zeggen, je schrijft toch omdat je gelooft dat je geschikt bent?
pi_86970309
ehm gaat volgens mij zo binnen mijn toko.

Aanvraag komt binnen, vervolgens worden van de mensen die er op passen de CV's doorgestuurd naar de klant. Die beoordeeld ze en nodigt je dan evt uit. Er staat natuurlijk wel groot het logo van mijn toko op.
pi_86970343
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:

Aanvraag komt binnen, vervolgens worden van de mensen die er op passen de CV's doorgestuurd naar de klant. Die beoordeeld ze en nodigt je dan evt uit. Er staat natuurlijk wel groot het logo van mijn toko op.
dat bedoel ik dus. je solliciteert niet op persoonlijke titel, maar het bedrijf biedt jou aan.
pi_86970350
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:16 schreef LieLie het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus. je solliciteert niet op persoonlijke titel, maar het bedrijf biedt jou aan.
yep
pi_86970373
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:13 schreef Aure het volgende:
Wauw wat zijn jullie goed bezig :D Ik ben nog veel te moe om na te kunnen denken over cv's :O

Kiesje doet nu alleen nog maar pijn met kauwen. Ik hoop dat die erge napijn nu niet meer terug komt :)
ik ben ook scherp voor mijn doen om deze tijd :P
Gelukkig doet het minder pijm!
pi_86970381
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nope :) desnoods met een verwijzing naar het kopje vrijwilligerswerk, maar zo springt er wel uit dat je ondanks afkeuren nog wel gewerkt hebt ;)

CV's zijn handige dingen waar je véél mee kunt!
Oh da's wel een goed idee. Ja ik heb wel mn best gedaan om toch nog iets te doen, heb niet alleen maar thuis gezeten. Maar ik weet niet of t wel zo slim is om iets over afkeuringen te zeggen op mn cv.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:19:35 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970393
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:15 schreef flying-dutchman het volgende:

Andere setting, je wordt aangeboden. Bij een solliciatie zou ik altijd vanuit mezelf schrijven.
pi_86970398
Goeiemorgen!
Windigo; ik zou ook de zin van reikipraktijk weglaten als ik jou was. bij een gesprek kun je wel vermelden dat je dit doet als ze vragen wat je nu doet.
en ik zou zoals MoBlo als tip gaf eens kijken bij Breed. Ik ben daar toevallig wezen optreden paar maanden terug en omgekleed op hun kantoor en daar ook alles kunnen zien en met de mensen gepraat. zelfs ex-gedetineerden en alcoholisten krijgen ze weer aan het werk. ze zijn heel aardig en organiseren dus ook personeelsfeesten ;)
ook al woon je niet in Nijmegen; ze krijgen je ook daarbuiten wel aan het werk.

Aure; hopelijk vandaag al wat minder last van je kies!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86970399
Hoi he *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_86970421
Hoi P!
Ja doei.
pi_86970436
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
Windigo; ik zou ook de zin van reikipraktijk weglaten als ik jou was. bij een gesprek kun je wel vermelden dat je dit doet als ze vragen wat je nu doet.
en ik zou zoals MoBlo als tip gaf eens kijken bij Breed. Ik ben daar toevallig wezen optreden paar maanden terug en omgekleed op hun kantoor en daar ook alles kunnen zien en met de mensen gepraat. zelfs ex-gedetineerden en alcoholisten krijgen ze weer aan het werk. ze zijn heel aardig en organiseren dus ook personeelsfeesten ;)
ook al woon je niet in Nijmegen; ze krijgen je ook daarbuiten wel aan het werk.

Aure; hopelijk vandaag al wat minder last van je kies!
Maar voor een opleiding/re-integratie is geld nodig toch, wat ik niet heb?

En waarom zou ik die Reiki-praktijk weglaten, terwijl het iets is waar ik met hart en ziel aan gewerkt heb? Snap ik niet helemaal?
  woensdag 29 september 2010 @ 09:23:04 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970458
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Maar wel kunt krijgen. Neem in jou geval aan dat je bij de gemeente moet zijn nu.
pi_86970473
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Maar wel kunt krijgen.
door eens te kijken bij een bedrijf als Breed, want da's gewoon wérk!
Ja doei.
pi_86970481
quote:

[..]

Maar wel kunt krijgen.
Waar dan? Van wie? Of kan je ook stufi krijgen als je een uitkering krijgt? Dat wist ik niet..
  woensdag 29 september 2010 @ 09:25:12 #85
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970496
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waar dan? Van wie? Of kan je ook stufi krijgen als je een uitkering krijgt? Dat wist ik niet..
ALs je in een uitkering zit en aan het werk wilt zijn er bijna altijd wel mogelijkheden om budget te krijgen om de afstand naar de arbeidsmarkt weer te verkleinen door opleiding, reïntegratietrajecten e.d.

Denk dat jij nu bij de gemeente moet zijn, maar als je nu nog in een WIA uitkering zit kun je eens met UWV bellen en daar vragen waar je terecht kunt nu je uitkering dar afloopt.
pi_86970498
quote:

[..]

Maar wel kunt krijgen. Neem in jou geval aan dat je bij de gemeente moet zijn nu.
De gemeente verstrekt geen reguliere opleidingen voor bijstandsgerechtigden, dat staat op de site van het SCW. Vandaar dat ik ook denk dat dat niet klopt.
pi_86970503
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

waarom zou dat niet kunnen, maar weet wel met stufi kan je niet je volledige studie bekostigen... schoolgeld is al meer dan basisbeurs (in mijn tijd dan)
pi_86970506
Goedemorgen
Ik lig nog steeds in bed :@
En damn wat een spierpijn, maar niet meer hardlopen op buikdansdagen...
pi_86970507
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ALs je in een uitkering zit en aan het werk wilt zijn er bijna altijd wel mogelijkheden om budget te krijgen om de afstand naar de arbeidsmarkt weer te verkleinen door opleiding, reïntegratietrajecten e.d.
Ja mijn IRO is net stopgezet omdat mn WIA afloopt.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:27:04 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970534
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef Windigo het volgende:

[..]

De gemeente verstrekt geen reguliere opleidingen voor bijstandsgerechtigden, dat staat op de site van het SCW. Vandaar dat ik ook denk dat dat niet klopt.
Nooit op een website kijken en uit de algemene info een harde conclusie trekken, bellen, persoonlijk contact zoeken.
pi_86970544
quote:

[..]

En waarom zou ik die Reiki-praktijk weglaten, terwijl het iets is waar ik met hart en ziel aan gewerkt heb? Snap ik niet helemaal?
omdat het dan lijkt alsof je zegt 'ik wwil niet bij jullie werken, maar ik krijg m'n zaak niet van de grond'. Dan zou ik als brievenlezer iemsnd kiezen die gemotiveerder overkomt.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:27:55 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970559
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja mijn IRO is net stopgezet omdat mn WIA afloopt.
Dus moet je bij de gemeente zijn ws. O.a. via Wet WIJ moet er wel wat mogelijk zijn.
pi_86970571
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ken je deze site al Windigo?

http://www.amersfoortheeftwerk.nl/reintegratie-bureaus.html
Mijn re-intgratie is net stopgezet omdat ik uit de WIA moest.. Dus ik moet eerst weer zien wat er kan als ik in de bijstand kom. Ik kan nu niks met deze linkjes.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 september 2010 @ 09:28:28 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86970574
Mogge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86970583
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dus moet je bij de gemeente zijn ws. O.a. via Wet WIJ moet er wel wat mogelijk zijn.
Ja, misschien wel. Maar ik kan nu nog niks want de bevestigingsbrief van de arbeidsdeskundige is nog niet verzonden.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:29:22 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970597
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:28 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mijn re-intgratie is net stopgezet omdat ik uit de WIA moest.. Dus ik moet eerst weer zien wat er kan als ik in de bijstand kom. Ik kan nu niks met deze linkjes.
Dat wacht je lekker af. Pak de telefoon en neem het heft eens zelf in handen joh.
pi_86970614
quote:

omdat ze dan weten dat je daarmee bezig bent en dat je eigenlijk liever dat wil doen.
op mijn cv kan ik ook erbij schrijven dat ik dansen als werk heb omdat ik nog kantoor ernaast heb maar 9 van de 10 werkgevers valt dit op en gaat vragen wat ik dan allemaal voor dans doe en waarom ik niet alleen wil dansen. moet echt duidelijk uitleggen dat ik de combinatie juist zo prettig vind en dan vertrouwen ze daar op. als ik alleen dansen zou schrijven ben ik bang dat ze niet eens mij op gesprek uit willen nodigen omdat ze denken; dat is zoiets anders, die vind dat 100x leuker dan bij ons op kantoor werken
  woensdag 29 september 2010 @ 09:30:27 #99
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86970628
Al twee pagina's vol geluld 's ochtends :')_!

quote:
Op woensdag 29 september 2010 07:28 schreef Tezz het volgende:
Steer! Hoe is het met de puist????
Beetje pijnlijk nog de plek maar die is niet doorgekomen!!! Ik smeer er nog wat benzoyl peroxide op _O- Vanavond contract tekenen van appartement in Maastricht en daarna door naar Salsales in Maastricht namelijk :@
Confidence through competence
  woensdag 29 september 2010 @ 09:31:47 #100
55709 Stereotomy
pi_86970662
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

omdat ze dan weten dat je daarmee bezig bent en dat je eigenlijk liever dat wil doen.
op mijn cv kan ik ook erbij schrijven dat ik dansen als werk heb omdat ik nog kantoor ernaast heb maar 9 van de 10 werkgevers valt dit op en gaat vragen wat ik dan allemaal voor dans doe en waarom ik niet alleen wil dansen. moet echt duidelijk uitleggen dat ik de combinatie juist zo prettig vind en dan vertrouwen ze daar op. als ik alleen dansen zou schrijven ben ik bang dat ze niet eens mij op gesprek uit willen nodigen omdat ze denken; dat is zoiets anders, die vind dat 100x leuker dan bij ons op kantoor werken
Ik weet niet of ik het eens ben met die redenering. Je hebt gelijk dat het er ver vanaf ligt en misschien niet relevant is, maar het laat passie en doorzettingsvermogen zien. Het hangt er ook vanaf hoe je het verpakt natuurlijk.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:31:48 #101
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970664
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat wacht je lekker af. Pak de telefoon en neem het heft eens zelf in handen joh.
Hallo? Ik hèb allang gebeld. Wees niet zo bevooroordeeld dat ik wel thuis zal zitten en niks doen. Hun antwoord was ''wij nemen uw vraag pas in behandeling als de brief van de arbeidsdeskundige is ontvangen''

quote:
Reïntegratiebureaus zijn commerciële organisaties die je helpen naar een andere baan met een Plan van Aanpak. Om dit te realiseren sluit je met zo'n bureau een Individuele Reïntegratie Overeenkomst, ook wel IRO genoemd. Zit je in de WW of ontvang je WAO uitkering, en ben je minstens een half jaar werkloos? Dan kun je zo'n IRO aanvragen. Neem contact op met je reïntegratiecoach of arbeidsdeskundige om toestemming krijgen om een IRO te mogen aangaan met een reintegrtiebureau. Toestemming gekregen om een passend reintegratiebureau te zoeken?
En mn Iro is dus net stopgezet en zit dus niet meer in WW/WAO http://www.amersfoortheeftwerk.nl/reintegratie-bureaus.html
  woensdag 29 september 2010 @ 09:32:05 #102
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970670
Ach fuck, werken moest ik 8)7 Even snel wat dingen regelen :o
pi_86970675
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik lig nog steeds in bed :@
En damn wat een spierpijn, maar niet meer hardlopen op buikdansdagen...
goed leermoment ;)
als ik moet optreden zorg ik ook dat ik zo weinig mogelijk actiefs doe, maar dat is meer omdat ik niet te moe wil worden omdat optredens tot zo laat duren.
het was wel een leuke intensieve training dus? ;)
pi_86970691
he, shit, baan die ik écht graag wilde is al vergeven aan een fulltimer -O- maargoed *) nu kan ik vrijdag m'n sollicitatie helemaal open in gaan en zorgen dat ik die baan krijg *)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:33:30 #105
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970697
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
he, shit, baan die ik écht graag wilde is al vergeven aan een fulltimer -O- maargoed *) nu kan ik vrijdag m'n sollicitatie helemaal open in gaan en zorgen dat ik die baan krijg *)
Oh wat jammer moblo :* Ik hoop dat het je nu wel lukt!
  woensdag 29 september 2010 @ 09:33:57 #106
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970707
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

Hallo? Ik hèb allang gebeld. Wees niet zo bevooroordeeld dat ik wel thuis zal zitten en niks doen. Hun antwoord was ''wij nemen uw vraag pas in behandeling als de brief van de arbeidsdeskundige is ontvangen''
[..]

Als dat voor jou voldoende is laat je het toch zo.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:35:03 #107
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970735
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als dat voor jou voldoende is laat je het toch zo.
Vertel me eens wat ik er aan kan doen als ik alles al afgebeld heb en iedereen hetzelfde antwoord geeft? Ik weet het echt niet hoor. Ik heb het UWV ook al gebeld of ze die brief niet al konden versturen, maar nee, daar moet minstens 3 weken verzendtermijn overheen :')
pi_86970766
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het eens ben met die redenering. Je hebt gelijk dat het er ver vanaf ligt en misschien niet relevant is, maar het laat passie en doorzettingsvermogen zien. Het hangt er ook vanaf hoe je het verpakt natuurlijk.
Ja, misschien moet je het meer brengen als 'in de toekomst wil ik graag..'
pi_86970771
langsgaan, langsfietsen, stalken! Je gezicht laten zien helpt beter dan de telefoon of e-mail!
Ja doei.
pi_86970776
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:30 schreef Stereotomy het volgende:
Al twee pagina's vol geluld 's ochtends :')_!
[..]

Beetje pijnlijk nog de plek maar die is niet doorgekomen!!! Ik smeer er nog wat benzoyl peroxide op _O- Vanavond contract tekenen van appartement in Maastricht en daarna door naar Salsales in Maastricht namelijk :@
oh beter dat je daar ook al salsales direct geregeld hebt w/ nieuwe groep, nieuwe meiden :P ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:37:55 #111
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970806
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
langsgaan, langsfietsen, stalken! Je gezicht laten zien helpt beter dan de telefoon of e-mail!
Zou dat echt werken bij ambtenaren?
pi_86970809
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef Windigo het volgende:

[..]

Oh wat jammer moblo :* Ik hoop dat het je nu wel lukt!
het gáát lukken, want ze gaan me geweldig vinden *)
Ja doei.
pi_86970821
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

ja, want nee tegen iemand zeggen is moeilijker dan via de telefoon.
pi_86970824
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

het is mijn ervaring. in de tijd dat ik weg wilde bij de notenfabriek heb ik aardig wat gesprekken gehad waarbij ik iedere keer kon wachten op de vraag over het dansen en op een gegeven moment ging het alleen nog maar daarover tot ik zelfs zei; ik kan meer hoor :P meestal waardeerden ze dat gelukkig. gek he; bij solli's ben ik best assertief en als ik het ergens niet mee eens ben wat zij zeggen zeg ik het gewoon haha. en in normale omgang met mensen ben ik dat niet _O-
  woensdag 29 september 2010 @ 09:39:48 #115
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970855
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

Nou dan ga ik vanmiddag wel bij t CWI langs, ben benieuwd.
pi_86970869
quote:

[..]

Beter dan niets! Er zitten ook mensen daar ;)

en bij ons CWI hadden ze zo'n grote zaal, waar allemaal vacatures hingen enzo, en je gesprekken aan kon vragen en zulks. Dus ik zou gewoon regelmatig dáár naar de vacatures gaan kijken, af en toe wat vragen bij de balie, etc. Laat zien dat je er áctief mee bezig bent en er de deur voor uit komt en niet alleen online zoekt!

En hoe heb je bij de AH gesolliciteerd? Via mail of daar een formulier ingevuld bij de infobalie?
Gewoon vragen naar 'de manager' en zorgen dat je hem persoonlijk spreekt. Je ziet ze ook vaak genoeg meehelpenin de winkel, de mensen met bordje, zonder bedrijfskleding. Gewoon aanspreken! :)
Ja doei.
pi_86970891
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het gáát lukken, want ze gaan me geweldig vinden *)
haha goede instelling ^O^ (alleen let wel op het zwarte gat he mocht het niet lukken. toch kleine mogelijkheid dat het niet lukt in je achterhoofd houden maar volgens mij weet je dat wel ;) )
  woensdag 29 september 2010 @ 09:41:15 #118
55709 Stereotomy
pi_86970896
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh beter dat je daar ook al salsales direct geregeld hebt w/ nieuwe groep, nieuwe meiden :P ;)
Ik zal je wat verklappen FF: in m'n hoofd zag dansen met een 19-jarige psychologiestudente uit Duitsland er een stuk spannender uit dan in het echt. :P In het echt dacht ik steeds: wat ben jij jong 8)7 Dus ik richt me maar wat op de oudere dames in de groep. Gelukkig zijn er nog AIO's die ouder zijn dan ik die meedansen _O-
  woensdag 29 september 2010 @ 09:41:37 #119
55709 Stereotomy
pi_86970904
quote:

[..]

Hm :@
pi_86970906
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha goede instelling ^O^ (alleen let wel op het zwarte gat he mocht het niet lukken. toch kleine mogelijkheid dat het niet lukt in je achterhoofd houden maar volgens mij weet je dat wel ;) )
ja :+
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:42:01 #121
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86970910
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Of eerst de reguliere weg maar dan wat assertiever: op een algemene vraag krijg je een algemeen antwoord. Ik zou bellen met het verzoek de Arbeidsdeskundige te spreken. Die zal je toch eens fatsoenlijk moeten uitleggen welke stappen je kunt en moet nemen om ze snel mogelijk weer aan reïntegratie te werken en wat je opties zijn. En als zijn antwoord is dat je naar de gemeente moet is het simpel: daar heb ik eerst je bevestiging voor nodig.
pi_86970925
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:39 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nou dan ga ik vanmiddag wel bij t CWI langs, ben benieuwd.
verwacht neit meteen wonderen, maar als je regelmatig je kop laat zien (bij voorkeur op dezelfde dag, want dan werken vaak dezelfde mensen ;) ) dan kan het zeker niet in je nadeel werken!
Ja doei.
pi_86970926
quote:

[..]

een man van 66 belde ineens bij ons aan. hij zag een vacature bij het CWI hangen en wilde weten of hij hier kon werken. mn baas vond dat hij initiatief toonde, hij kreeg een kort gesprek en nu 1,5 jaar later werkt hij nog bij ons. onze opa O+
pi_86970932
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hm :@
dat is alleen bij jou niet zo _O-
pi_86970936
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Of eerst de reguliere weg maar dan wat assertiever: op een algemene vraag krijg je een algemeen antwoord. Ik zou bellen met het verzoek de Arbeidsdeskundige te spreken. Die zal je toch eens fatsoenlijk moeten uitleggen welke stappen je kunt en moet nemen om ze snel mogelijk weer aan reïntegratie te werken en wat je opties zijn. En als zijn antwoord is dat je naar de gemeente moet is het simpel: daar heb ik eerst je bevestiging voor nodig.
en zou de huisarts niets kunnen betekenen in deze?
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:43:17 #126
55709 Stereotomy
pi_86970942
quote:

[..]

Werkt altijd en overal. Ik moest in het ziekenhuis in maastricht ook versneld dingen regelen. Heb 20x gedacht: 'ah, ik stuur wel een maitlje' maar ben toch overal zelf persoonlijk heengelopen en zelf persoonlijk met die mensen gepraat. Mensen willen je nu eenmaal beter helpen als ze je zien. En ze onthouden je ook beter.

OT:

Wat vinden jullie van (pas)foto's op CV's? Word je daardoor beïnvloed of maakt het niks uit?
  woensdag 29 september 2010 @ 09:43:37 #127
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970951
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en zou de huisarts niets kunnen betekenen in deze?
Huisartsen worden niet betrokken in het proces bij het UWV omdat dat de ''neutraliteit'' van de beoordelaar zou beïnvloeden..
pi_86970956
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zal je wat verklappen FF: in m'n hoofd zag dansen met een 19-jarige psychologiestudente uit Duitsland er een stuk spannender uit dan in het echt. :P In het echt dacht ik steeds: wat ben jij jong 8)7 Dus ik richt me maar wat op de oudere dames in de groep. Gelukkig zijn er nog AIO's die ouder zijn dan ik die meedansen _O-
je kunt altijd nog op mij terugvallen O+

(raak je al in paniek Steer :P )
pi_86970958
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden jullie van (pas)foto's op CV's? Word je daardoor beïnvloed of maakt het niks uit?
niet doen als er niet specifiek om gevraagd word.
pi_86970962
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:43 schreef Windigo het volgende:

[..]

Huisartsen worden niet betrokken in het proces bij het UWV omdat dat de ''neutraliteit'' van de beoordelaar zou beïnvloeden..
ik bedoel meer dat deze niet iets weet met doorverwijzingen naar hulp enzo? Ja, ik noem ook maar 'n zijstraat? :)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:44:24 #131
55709 Stereotomy
pi_86970969
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja :+
Moblo, jammer van die freelance vertaalbaan! Klonk echt als iets leuks, passend en mocht je het thuis doen? Ik ben zo verzot op thuis werken. Heb zelf net ook een artikel in m'n pyjama geschreven :') zo douchen en ontbijten en dan verder schrijven :P
  woensdag 29 september 2010 @ 09:44:41 #132
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970976
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee, daar ga ik nog eens achteraan. ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 09:44:50 #133
55709 Stereotomy
pi_86970981
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je kunt altijd nog op mij terugvallen O+

(raak je al in paniek Steer :P )
Hmmrm. :@
  woensdag 29 september 2010 @ 09:45:10 #134
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86970995
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik bedoel meer dat deze niet iets weet met doorverwijzingen naar hulp enzo? Ja, ik noem ook maar 'n zijstraat? :)
Daar zijn we nog mee bezig, morgen heb ik een gesprek met hem ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:45:52 #135
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971011
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

een man van 66 belde ineens bij ons aan. hij zag een vacature bij het CWI hangen en wilde weten of hij hier kon werken. mn baas vond dat hij initiatief toonde, hij kreeg een kort gesprek en nu 1,5 jaar later werkt hij nog bij ons. onze opa O+
Hmm ja dat kan natuurlijk ook :)
pi_86971023
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Moblo, jammer van die freelance vertaalbaan! Klonk echt als iets leuks, passend en mocht je het thuis doen? Ik ben zo verzot op thuis werken. Heb zelf net ook een artikel in m'n pyjama geschreven :') zo douchen en ontbijten en dan verder schrijven :P
oh, dat was niet de vertaalbaan, daar zou ik nog voor gebeld worden :o

dit was een geweldige baan, om de hoek, bij een woningcorporatie voor een geweldig salaris, precies het werk dat ik zocht O+ maar nu heb ik een andere baan op 't oog een béétje in dezelfde richting maar voor wat minder salaris, maar daar kan ik wel wat bij praten, want ben oud en wijs genoeg, oh, en goed, laten we dat niet vergeten *)
Ja doei.
pi_86971028
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:43 schreef Stereotomy het volgende:

OT:

dat doe ik nooit.... zou ik alleen doen als je in de horeca aan de slag moet ofzo. verder vind ik niet eens dat werkgevers daarnaar kunnen vragen, laat staan beoordelen. maar goed; tegenwoordig checken ze toch allemaal je hyves dus...
pi_86971040
quote:

[..]

kan je psych ook geen briefje schrijven wat je overal mee kan geven?
pi_86971047
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat doe ik nooit.... zou ik alleen doen als je in de horeca aan de slag moet ofzo. verder vind ik niet eens dat werkgevers daarnaar kunnen vragen, laat staan beoordelen. maar goed; tegenwoordig checken ze toch allemaal je hyves dus...
yup, heb 't bij mijn horeca-freelance baan wel staan :) maar andere CV's doe ik dat niet.. :) en geloof me, mensen zoeken je op op Hyves en Facebook om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben ;) dus een foto bemachtigen ze toch wel! Ook die waar je half naakt dronken op staat :)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:47:50 #140
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971056
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

kan je psych ook geen briefje schrijven wat je overal mee kan geven?
Daar geldt hetzelfde voor als voor de huisarts helaas.
pi_86971063
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hmmrm. :@
*)
pi_86971085
even ontraspen
  woensdag 29 september 2010 @ 09:49:17 #143
55709 Stereotomy
pi_86971094
Da's ook wel zo. Ik heb hem erg lang gebruikt op m'n CV en voor hele aardige serieuze dingen uitgenodigd. :D Maar het wordt tijd om hem eraf te slopen en m'n Hyves / Facebook profiel foto's zo aan te passen dat alleen de dingen te vinden zijn die toonbaar zijn. ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:49:33 #144
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971103
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:48 schreef flying-dutchman het volgende:
even ontraspen
Wat is dat? :P
  woensdag 29 september 2010 @ 09:50:57 #145
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86971128
quote:

[..]

Dat is niet waar. Er wordt wel medische informatie ingewonnen, alleen is de beoordeling niet aan de huisarts.
pi_86971129
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goed leermoment ;)
als ik moet optreden zorg ik ook dat ik zo weinig mogelijk actiefs doe, maar dat is meer omdat ik niet te moe wil worden omdat optredens tot zo laat duren.
het was wel een leuke intensieve training dus? ;)
Ja sinds de show hebben ze er volgens mij wel een stapje bij gedaan :Y
Maar ik zie ook meteen dat we weer elke week training hebben O+ krijg weer een mooie taille/buikje

Wat gaan jullie allemaal snel trouwens
Hope you all don't mind dat ik niet terug lees maar anders blijft er helemaal geen tijd voor om te praten hier -O-
Mis ik er trouwens een paar van de oude garde?
  woensdag 29 september 2010 @ 09:51:34 #147
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971139
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Er wordt wel medische expertise ingewonnen, alleen is de beoordeling niet aan de huisarts.
Ze hebben ook niks aan mijn artsen gevraagd hoor, de beoordeling gaat alleen via een eenmalig bezoek aan hun arts.
pi_86971141
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef Windigo het volgende:

[..]

Wat is dat? :P
nooit naast een vent gelegen die zich 2 dagen niet geschoren had?
  woensdag 29 september 2010 @ 09:51:51 #149
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971148
Ik heb ING de afschrijving terug laten boeken, morgen staat het weer op mijn rekening. Het is Eneco's fout, dus zij gaan het maar oplossen :)
pi_86971149
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yup, heb 't bij mijn horeca-freelance baan wel staan :) maar andere CV's doe ik dat niet.. :) en geloof me, mensen zoeken je op op Hyves en Facebook om te zien wat voor vlees ze in de kuip hebben ;) dus een foto bemachtigen ze toch wel! Ook die waar je half naakt dronken op staat :)
een man met wie ik een solli had had eerlijk toegegeven dat hij mijn hyves had bekeken en dat hij dat wel grappig vond. mevrouw van de rabobank zei dat niet maar ik betrapte haar op iets wat ik helemaal niet op mn cv of in mn brief had geschreven. ze keek de hele tijd al chagrijnig. ik zei; "ik weet dat u mij niet wilt aannemen op basis van een hyvespagina en dat vind ik zeer onprofessioneel. daarom hoeft u mij ook niet te bellen want ik weet het toch al en wil niet eens beoordeeld worden op wat foto's. ik zou als tip geven mensen niet zo te bevooroordelen want zo kun je behoorlijk wat gemotiveerd en getalenteerd personeel mislopen".
einde gesprek want ze kon niks meer zeggen *O* :P
  woensdag 29 september 2010 @ 09:52:25 #151
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86971160
Ik zie trouwens net dat Amersfoort een werkplein heeft en daar kun je gewoon binnenlopen, daar zit volgens mij gemeente en uwv samen. Ik zou daar eens langsfietsen en informatie inwinnen.
pi_86971174
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef Stereotomy het volgende:
Da's ook wel zo. Ik heb hem erg lang gebruikt op m'n CV en voor hele aardige serieuze dingen uitgenodigd. :D Maar het wordt tijd om hem eraf te slopen en m'n Hyves / Facebook profiel foto's zo aan te passen dat alleen de dingen te vinden zijn die toonbaar zijn. ;)
zit er zelfs aan te denken m'n Hyves gewoon weg te spoelen, maar vind 't soms nog wel fijn om 's wat over 'oude bekenden' te lezen en wat licht contact te houden :)

Heb 'm nu wel op privé gezet overigens, werd wel eens tijd!

Facebook doe ik niet zo huiverig over, dat heb ik net en staan alleen maar leuke en beschaafde dingen op :+
Ja doei.
pi_86971184
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

nooit naast een vent gelegen die zich 2 dagen niet geschoren had?
:Y :X
  woensdag 29 september 2010 @ 09:53:28 #154
55709 Stereotomy
pi_86971187
Heb je dat echt gezegd FF :o

Met dansfoto's word je denk ik ook vaak als niet-serieuze feestbeest aangezien, ipv het rustige persoontje wat we meer van je kennen. En werkgevers willen dan vaak het risico niet nemen. :)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:53:31 #155
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971191
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef TAV74 het volgende:
Ik zie trouwens net dat Amersfoort een werkplein heeft en daar kun je gewoon binnenlopen, daar zit volgens mij gemeente en uwv samen. Ik zou daar eens langsfietsen en informatie inwinnen.
Ja dat weet ik, daar heb ik ook mee gebeld. Zij zeiden dat over de arbeidsdeskundige, maar goed, ik ga er wel even langs.
pi_86971201
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

een man met wie ik een solli had had eerlijk toegegeven dat hij mijn hyves had bekeken en dat hij dat wel grappig vond. mevrouw van de rabobank zei dat niet maar ik betrapte haar op iets wat ik helemaal niet op mn cv of in mn brief had geschreven. ze keek de hele tijd al chagrijnig. ik zei; "ik weet dat u mij niet wilt aannemen op basis van een hyvespagina en dat vind ik zeer onprofessioneel. daarom hoeft u mij ook niet te bellen want ik weet het toch al en wil niet eens beoordeeld worden op wat foto's. ik zou als tip geven mensen niet zo te bevooroordelen want zo kun je behoorlijk wat gemotiveerd en getalenteerd personeel mislopen".
hihi, die freelance dude had ook op m'n hyves gekeken en had me op basis daarvan aangenomen :') omdat hij vond dat 't een erg leuke hyve was :+
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 09:54:02 #157
55709 Stereotomy
pi_86971205
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zit er zelfs aan te denken m'n Hyves gewoon weg te spoelen, maar vind 't soms nog wel fijn om 's wat over 'oude bekenden' te lezen en wat licht contact te houden :)

Heb 'm nu wel op privé gezet overigens, werd wel eens tijd!

Facebook doe ik niet zo huiverig over, dat heb ik net en staan alleen maar leuke en beschaafde dingen op :+
Zo heb ik het nu ook. :) Alles uit m'n Hyves gesloopt en dichtgetimmerd. Facebook netjes bijhouden. :)
pi_86971212
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:Y :X
dan doe jij vast van o|O en roepen van je lijkt wel schuurpapier?
pi_86971219
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja sinds de show hebben ze er volgens mij wel een stapje bij gedaan :Y
Maar ik zie ook meteen dat we weer elke week training hebben O+ krijg weer een mooie taille/buikje

Wat gaan jullie allemaal snel trouwens
Hope you all don't mind dat ik niet terug lees maar anders blijft er helemaal geen tijd voor om te praten hier -O-
Mis ik er trouwens een paar van de oude garde?
geen tijd om te praten hier? oh zo ik snap het :P zo'n ramp is het niet, hou je nou maar eens je mond :P geintje ;)
de rest is hard aan het werk of ligt nog op bed waarschijnlijk. ik ben ook aan het werk :Y :P
pi_86971226
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij niet zoveel rare dingen op hyves staan
Ja nu veel buikdansfoto's maar als ze daar niet tegenkunnen dan hoef ik er ook niet te werken
pi_86971237
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

dan doe jij vast van o|O en roepen van je lijkt wel schuurpapier?
Nou...op het moment zelf vind ik het nooit zo erg :D
Alleen een paar uur later zie ik er dan inderdaad uit alsof ik bewerkt ben met schuurpapier en dan is het wel even ~O>
pi_86971249
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja nu veel buikdansfoto's maar als ze daar niet tegenkunnen dan hoef ik er ook niet te werken
als evil }) recruiter zou ik gewoon een demonstratie wensen B-)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:55:56 #163
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86971260
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ze hebben ook niks aan mijn artsen gevraagd hoor, de beoordeling gaat alleen via een eenmalig bezoek aan hun arts.
Ik ken de sector een klein beetje, voor een WIA beoordeling wordt indien nodig altijd informatie bij behandelend artsen ingewonnen.
pi_86971270
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

geen tijd om te praten hier? oh zo ik snap het :P zo'n ramp is het niet, hou je nou maar eens je mond :P geintje ;)
de rest is hard aan het werk of ligt nog op bed waarschijnlijk. ik ben ook aan het werk :Y :P
Heel hard aan het werk zie ik ;)
En ik zou graag bijlezen en op alles reageren maar sommige posten hier zoveel dat het echt niet meer bij te houden is ookal ben je maar een paar uurtjes weggeweest
Dus dan reageer ik maar lekker op wat ik nu zie :D en als ik iets belangrijks mis laat het me maar weten
pi_86971283
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

als evil }) recruiter zou ik gewoon een demonstratie wensen B-)
Ik heb gisteren net een camel geleerd (veel met borsten enzo) dan laat ik die wel even zien
Ben ik zeker aangenomen _O-
pi_86971299
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zo heb ik het nu ook. :) Alles uit m'n Hyves gesloopt en dichtgetimmerd. Facebook netjes bijhouden. :)
oh, en LinkedIn :)
Ja doei.
pi_86971300
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:53 schreef Stereotomy het volgende:
Heb je dat echt gezegd FF :o

Met dansfoto's word je denk ik ook vaak als niet-serieuze feestbeest aangezien, ipv het rustige persoontje wat we meer van je kennen. En werkgevers willen dan vaak het risico niet nemen. :)
ja echt gezegd, wat een vreselijk chagrijnig mens was dat. daar kan ik niet tegen en dan zeg ik zoiets. ze moet niet denken dat ze de hemel op aarde is omdat ze een gesprek mag afnemen :{w
ik schaam me niet voor mijn hyves en daarom laat ik hem ook open. ik ben geen crimineel, drink niet, rook niet en weet zelf ook idd dat ik best een rustig en gewoon normaal persoon ben. als werkgevers je al beoordelen voor een heel gesprek met je te hebben gehad dan hoef ik er niet eens te werken :{w
  woensdag 29 september 2010 @ 09:57:48 #168
55709 Stereotomy
pi_86971311
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:51 schreef Windigo het volgende:
Ik heb ING de afschrijving terug laten boeken, morgen staat het weer op mijn rekening. Het is Eneco's fout, dus zij gaan het maar oplossen :)
Goed meteen actie ondernomen!! ^O^ ^O^
  woensdag 29 september 2010 @ 09:57:52 #169
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971313
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik ken de sector een klein beetje, voor een WIA beoordeling wordt indien nodig altijd informatie bij behandelend artsen ingewonnen.
Hebben ze bij mij deze keer niet gedaan, maar ja, ik ga het besluit ook aanvechten en dan moeten ze wel ;) Mijn behandelend arts heeft me net doorverwezen naar therapie voor 5 dagen per week, dus hun idee van mijn gezondheid klopt echt niet. En bij bezwaar wordt dat gelukkig wel bekeken.
pi_86971327
Misschien kan ik mijn vraag hier stellen...

a.s. zondag ga ik met mijn vriend naar Amsterdam. Daar wil ik hem graag mee uit eten nemen.
Heeft er iemand tips welke restaurants aan te bevelen zijn? We houden van vleesgerechten, tapas, Italiaans…
:Y)
pi_86971333
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

dat dus yeeaahh *O*
pi_86971334
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb gisteren net een camel geleerd (veel met borsten enzo) dan laat ik die wel even zien
Ben ik zeker aangenomen _O-
klinkt :9
  woensdag 29 september 2010 @ 09:58:54 #173
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971350
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik post niet alleen hier om verder niks te doen hoor :P

Maar ik stel me misschien wat afhankelijker op dan een ander zou doen, ik doe mn best om uit dat patroon te komen, maar ben er nog niet. Ik functioneer dan ook niet zoals iedereen ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 09:59:20 #174
55709 Stereotomy
pi_86971358
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja echt gezegd, wat een vreselijk chagrijnig mens was dat. daar kan ik niet tegen en dan zeg ik zoiets. ze moet niet denken dat ze de hemel op aarde is omdat ze een gesprek mag afnemen :{w
ik schaam me niet voor mijn hyves en daarom laat ik hem ook open. ik ben geen crimineel, drink niet, rook niet en weet zelf ook idd dat ik best een rustig en gewoon normaal persoon ben. als werkgevers je al beoordelen voor een heel gesprek met je te hebben gehad dan hoef ik er niet eens te werken :{w
Mensen beoordelen je nu eenmaal altijd op uiterlijk / uitstraling / wat ze zien. Ik vind dat heel menselijk. En omdat je niet van anderen gecomputeriseerde objectiviteit kunt verwachten (recruiters zijn ook mensen) vind ik dat ook een gedeelte van je verantwoordelijkheid van presentatie bij jezelf ligt.

Net zoals netjes kleden etc. naar een sollicitatiegesprek toe.
pi_86971360
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

klinkt :9
Ik vind hem ook erg leuk om eerlijk te zijn :D
Maar of ik hem op jouw housewarmingparty laat zien :P misschien na wat wijntjes
pi_86971378
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat dus yeeaahh *O*
*O*
Ik moet trouwens wel eens wat foto's op hyves verwijderen, heb er wel erg veel opstaan.....
pi_86971379
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja doei.
pi_86971388
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Cyntiaa het volgende:

a.s. zondag ga ik met mijn vriend naar Amsterdam. Daar wil ik hem graag mee uit eten nemen.
Heeft er iemand tips welke restaurants aan te bevelen zijn? We houden van vleesgerechten, tapas, Italiaans…
er is in amsterdam overal zat dus ik zou zeggen; ga op de bonnefooi en kijk daar waar je trek in hebt.
pi_86971403
quote:

Vraag het ook eens in het Amsterdam topic in STA bijvoorbeeld ;)

en kijk op www.iens.nl naar de beoordelingen van restaurants ;)
Ja doei.
pi_86971405
quote:

piccolino achter het leidseplein is goed Italiaanse pizza's
toro dorado voor lekkere steaks (oa waygu)
portugalia voor portugees :9 (vraag naar de kameleslijm)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:01:06 #181
55709 Stereotomy
pi_86971407
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik post niet alleen hier om verder niks te doen hoor :P

Maar ik stel me misschien wat afhankelijker op dan een ander zou doen, ik doe mn best om uit dat patroon te komen, maar ben er nog niet. Ik functioneer dan ook niet zoals iedereen ;)
:Y laten we focussen op wat kan, niet wat niet kan of kon. :)

Vind ik ook moeilijk soms, helemaal als je een serie tegenslagen achter elkaar te verwerken krijgt :)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:01:19 #182
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971414
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:)

Ik zit echt niet alleen te kletsen zonder iets te doen hoor..

Ik kom misschien wel wat pessimistisch/passief over af en toe maar dat komt gewoon door de muren waar ik steeds tegen aanloop en waardoor ik door de bomen het bos niet zie (en ja, dat hoort ook bij mn handicaps)
pi_86971416
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vind ik ook moeilijk soms, helemaal als je een serie tegenslagen achter elkaar te verwerken krijgt :)
en dat :) :Y
Ja doei.
pi_86971425
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind hem ook erg leuk om eerlijk te zijn :D
Maar of ik hem op jouw housewarmingparty laat zien :P misschien na wat wijntjes
wit/rose/rood? *)
pi_86971427
quote:

[..]

Stiekem zeg jij toch veel slimme dingen
pi_86971434
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

wit/rose/rood? *)
Ik lust alles :P maar denk dat rood het snelste werkt ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:02:45 #187
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971456
quote:

[..]

Ik doe mn best om positief te blijven, het is alleen dat net als iets opgelost lijkt te zijn, het volgende zich weer aandient de laatste tijd. Dat is frustrerend.
pi_86971457
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

even wat halen, heb nu alleen chateau migraine uit kerstpakketten :P
pi_86971461
quote:
Op woensdag 29 september 2010 09:59 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mensen beoordelen je nu eenmaal altijd op uiterlijk / uitstraling / wat ze zien. Ik vind dat heel menselijk. En omdat je niet van anderen gecomputeriseerde objectiviteit kunt verwachten (recruiters zijn ook mensen) vind ik dat ook een gedeelte van je verantwoordelijkheid van presentatie bij jezelf ligt.

Net zoals netjes kleden etc. naar een sollicitatiegesprek toe.
vind je dat ik het fout doe dan? ik ga/ging netjes gekleed. nette broek en blouse eroverheen (wat ik normaal nooit draag) en ben gewoon mezelf maar wel beleefd en gemotiveerd. alleen als iemand iets zegt waar ik boos om kan worden zoals die vriendelijke mevrouw van de rabobank dan zeg ik er wat van. heeft niks te maken met hoe ik me presenteer, eerder zij
pi_86971477
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vind je dat ik het fout doe dan? ik ga/ging netjes gekleed. nette broek en blouse eroverheen (wat ik normaal nooit draag) en ben gewoon mezelf maar wel beleefd en gemotiveerd. alleen als iemand iets zegt waar ik boos om kan worden zoals die vriendelijke mevrouw van de rabobank dan zeg ik er wat van. heeft niks te maken met hoe ik me presenteer, eerder zij
wat je in A'dam aan had toen?
pi_86971488
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

En dat willen we niet hebben :D
pi_86971504
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik doe mn best om positief te blijven, het is alleen dat net als iets opgelost lijkt te zijn, het volgende zich weer aandient de laatste tijd. Dat is frustrerend.
:*
in ieder geval weer wat tips gekregen waar je wat mee kunt hier. CWI langsgaan, evt. kijken bij Breed en vragen bij de arts of zij misschien iets voor je weet :)
pi_86971520
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

haha
als ik ook kom mag ik dan alsjeblieft jus d'orange? O+
pi_86971522
quote:

[..]

Dat is ook heel goed te begrijpen :*
pi_86971526
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha
als ik ook kom mag ik dan alsjeblieft jus d'orange? O+
Breng jij mij weer naar huis? :D
pi_86971551
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:03 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

wat je in A'dam aan had toen?
nee joh hahaha, een wijdere nette broek met een gewone blouse (had ik in A'dam niet aan :P , had toen een glittertruitje en vestje volgens mij). ik had kleding van mn zus geleend voor de solli :P
pi_86971572
quote:

[..]

Hoe zit 't eigenlijk met sporten? Klinkt misschien heel stom dit, maar dat kan ook een hoop helpen.
Je bent een beetje aan het klooien met je gezondheid, gewicht, en dat maakt alles ook nog 's klotiger natuurlijk. Sporten hielp mij iig weer gezonder te worden, niet alleen gewicht-technisch, maar ook geestelijk. Bij hardlopen kan ik lekker mn gedachten verzetten en bij spinnen gewoon alles eruit fietsen. Nu weet ik niet wat je al doet, of je al iets doet én wat je kunt, maar ook buiten de sportschool om zijn er dingen die je kunt doen die geen / weinig geld kosten maar toch bij kunnen dragen aan je algehele gesteldheid. Al is het maar elke dag een uurtje wandelen :)
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 10:09:08 #198
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971594
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

in ieder geval weer wat tips gekregen waar je wat mee kunt hier. CWI langsgaan, evt. kijken bij Breed en vragen bij de arts of zij misschien iets voor je weet :)
Ja nou ja, ik zit ook nog in de bezwaarprocedure voor het UWV, en de psychiater heeft me nèt een doorverwijzing gegeven voor 5 dagen per week therapie. Dus ik moet ook even rústig bekijken wat nou het beste is om te doen in deze positie. Maar daar kan ik het beter met proffesionals over hebben, dus ik ga morgen naar de huisarts en binnenkort weer naar de psychiater.
pi_86971652
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Breng jij mij weer naar huis? :D
haha is dat in de richting?
  woensdag 29 september 2010 @ 10:12:47 #200
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971673
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe zit 't eigenlijk met sporten? Klinkt misschien heel stom dit, maar dat kan ook een hoop helpen.
Je bent een beetje aan het klooien met je gezondheid, gewicht, en dat maakt alles ook nog 's klotiger natuurlijk. Sporten hielp mij iig weer gezonder te worden, niet alleen gewicht-technisch, maar ook geestelijk. Bij hardlopen kan ik lekker mn gedachten verzetten en bij spinnen gewoon alles eruit fietsen. Nu weet ik niet wat je al doet, of je al iets doet én wat je kunt, maar ook buiten de sportschool om zijn er dingen die je kunt doen die geen / weinig geld kosten maar toch bij kunnen dragen aan je algehele gesteldheid. Al is het maar elke dag een uurtje wandelen :)
Dat ''klooien met gezondheid en gewicht'' is een rechtstreeks gevolg van mijn handicaps en heeft weinig tot niks te maken met keuzes. Ik heb problemen met mijn gewrichten waardoor sporten ook bij een normaal gewicht al onevenredige belasting geeft voor mijn lichaam, ik heb erg snel pijn daardoor. Voor wandelen geldt hetzelfde, ik heb een afwijking in de stand van mijn benen waardoor ik na zegmaar 30 minuten lopen blaren op mijn voeten krijg, maakt niet uit wat voor schoeisel ik draag. Ik wandel wel, maar dus nooit zo lang. Ik ga morgen bespreken of sportfysiotherapie een oplossing zou kunnen zijn.
pi_86971698
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat ''klooien met gezondheid en gewicht'' is een rechtstreeks gevolg van mijn handicaps en heeft weinig tot niks te maken met keuzes.
ho! dat zei ik ook niet! ik zei alleen dat sporten / bewegen ook een hoop goed voor jezelf als persoon kan doen, en je wat meer rust zou kúnnen geven :)
Ja doei.
pi_86971719
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha is dat in de richting?
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee joh
Maar weet ook nog niet zeker of ik kan

Ik ga nu maar eens richting gemeentehuis verklaring van goed gedrag O-) aanvragen
pi_86971765
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk helemaal geen idee joh
Maar weet ook nog niet zeker of ik kan

Ik ga nu maar eens richting gemeentehuis verklaring van goed gedrag O-) aanvragen
dat gaat niet goedkomen hoor :P
succes ;)
pi_86971770
naar huis? bewaar ik daar banken, matrassen en evt nog een veldbed voor :P
pi_86971779
* flying-dutchman haalt de champagne voor de champagne ontbijtjes maar uit de koelkast
pi_86971783
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef Windigo het volgende:

[..]

Dat ''klooien met gezondheid en gewicht'' is een rechtstreeks gevolg van mijn handicaps en heeft weinig tot niks te maken met keuzes. Ik heb problemen met mijn gewrichten waardoor sporten ook bij een normaal gewicht al onevenredige belasting geeft voor mijn lichaam, ik heb erg snel pijn daardoor. Voor wandelen geldt hetzelfde, ik heb een afwijking in de stand van mijn benen waardoor ik na zegmaar 30 minuten lopen blaren op mijn voeten krijg, maakt niet uit wat voor schoeisel ik draag. Ik wandel wel, maar dus nooit zo lang. Ik ga morgen bespreken of sportfysiotherapie een oplossing zou kunnen zijn.
ben je al naar de podoloog geweest voor je voeten? misschien ziet zij wat er in je voet of manier van lopen verkeerd is
pi_86971792
Straks weer even de dames op kantoor blij maken. Weer even strak in pak
  woensdag 29 september 2010 @ 10:17:38 #208
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971793
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ho! dat zei ik ook niet! ik zei alleen dat sporten / bewegen ook een hoop goed voor jezelf als persoon kan doen, en je wat meer rust zou kúnnen geven :)
Lees mijn post eens, ik nam het niet op als een belediging ;) Ik vind het gewoon juist heel vervelend dat ik niet kan sporten ofzo, dat had me heel fijn geleken.
pi_86971804
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef flying-dutchman het volgende:
* flying-dutchman haalt de champagne voor de champagne ontbijtjes maar uit de koelkast
wel eitjes bakken met spek en kaas he :Y)
pi_86971821
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef flying-dutchman het volgende:
Straks weer even de dames op kantoor blij maken. Weer even strak in pak
haha :D heb je nu nog werk?
pi_86971839
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha :D heb je nu nog werk?
ja, geen opdracht is niet zelfde als geen baan
pi_86971894
Thanks voor de tips! :Y)
pi_86971905
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:19 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

ja, geen opdracht is niet zelfde als geen baan
ehm dat bedoelde ik eigenlijk ook maar zei het verkeerd. heb je nu een opdracht lopen?
  woensdag 29 september 2010 @ 10:21:27 #214
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971906
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Handig hè, zo'n SC ;)
pi_86971917
ik ga es richting werk :W
pi_86971927
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ehm dat bedoelde ik eigenlijk ook maar zei het verkeerd. heb je nu een opdracht lopen?
morgen op gesprek voor nieuwe opdracht
  woensdag 29 september 2010 @ 10:22:21 #217
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86971932
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef flying-dutchman het volgende:
ik ga es richting werk :W
Succes :*
pi_86971933
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Cyntiaa het volgende:
oja wel een keten maar ik vind Gauchos (Korte Leidsedwarsstraat, bij Leidseplein) zulke lekkere malse steaks hebben :9~
pi_86971948
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:22 schreef Windigo het volgende:

[..]

Succes :*
jij ook!
pi_86971949
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:22 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

morgen op gesprek voor nieuwe opdracht
top, hopelijk wat dichterbij. werkse!! (wat ga je nu doen op kantoor?)
pi_86971958
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

top, hopelijk wat dichterbij. werkse!! (wat ga je nu doen op kantoor?)
info over morgen krijgen en cursus tot 21.30

nu echt weg
pi_86972128
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef Windigo het volgende:

[..]

Handig hè, zo'n SC ;)
Best wel. :D
pi_86972157
Zo....na wat prutswerk draait de belangrijkste app weer op mijn nieuwe PC. WinAmp! We kunnen weer muziek luisteren :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 29 september 2010 @ 10:32:56 #224
55709 Stereotomy
pi_86972187
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij iets fouts doet, maar dat mensen altijd een indruk krijgen van een dansend meisje in hotpants in een bikini met veel makeup op. Mensen kennen jou niet zoals je vrienden je kennen, of zoals je ouders dat kennen. Ze gaan dus op een eerste indruk af. Je hebt geen controle over wat die mensen over je denken als ze je zien in bikini en hotpants, je hebt echter wel controle wat je die mensen aanreikt wat ze van je kunnen zien. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 29-09-2010 10:40:27 ]
  woensdag 29 september 2010 @ 10:34:58 #225
55709 Stereotomy
pi_86972245
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Stiekem zeg jij toch veel slimme dingen
Stiekem? :o w/
  woensdag 29 september 2010 @ 10:36:25 #226
55709 Stereotomy
pi_86972277
Wat heb ik het toch vaak over die hotpants van FF }:| O-) :D
pi_86972289
hi schatjes, wat lullen jullie veel. Heb ik nog iets boeiends gemist?

Tis hier trouwens stralend weer dus ga maar even van t zonnetje gebruik maken en hardlopen. Voor je het weet regent t weer: herfst! ( :P )

/edit: brr tis maar 10 graden ofzo :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 10:39:00 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86972330
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef DarkElf het volgende:

/edit: brr tis maar 10 graden ofzo :o
We hadden serieus ijsvorming op het garagedak vanochtend :o
  woensdag 29 september 2010 @ 10:39:08 #229
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972335
Ik ben net boos geworden op het UWV, en nu kan er opeens wèl VOOR het weekend een brief van de arbeidsdeskundige op mn mat liggen :')

Ik ben vaak veel te aardig..
  woensdag 29 september 2010 @ 10:40:32 #230
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86972371
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Windigo het volgende:
Ik ben net boos geworden op het UWV, en nu kan er opeens wèl VOOR het weekend een brief van de arbeidsdeskundige op mn mat liggen :')

I rest my case :*
  woensdag 29 september 2010 @ 10:41:15 #231
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972388
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:40 schreef TAV74 het volgende:

[..]

I rest my case :*
Ik heb 3x hiervoor gebeld hoor, gewoon beleefd en normaal, dan doet men kennelijk niks voor je :{
pi_86972399
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

We hadden serieus ijsvorming op het garagedak vanochtend :o
Echt? Jeetje zeg...

ach de winter en de herfst hebben ook wel weer hun charmes :) en op kou kan je je kleden, t ruikt zo lekker buiten als t koud wordt, 's avonds gezellig knus op de bank (jullie bijna dan knus op de nieuwe bank) lekker tegen elkaar aankruipen O+ ... en natuurlijk niet te vergeten: stoofpotten/stamppotten etc... O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 10:42:13 #233
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972416
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Echt? Jeetje zeg...

ach de winter en de herfst hebben ook wel weer hun charmes :) en op kou kan je je kleden, t ruikt zo lekker buiten als t koud wordt, 's avonds gezellig knus op de bank (jullie bijna dan knus op de nieuwe bank) lekker tegen elkaar aankruipen O+ ... en natuurlijk niet te vergeten: stoofpotten/stamppotten etc... O+
Stoofpotten O+
  woensdag 29 september 2010 @ 10:42:28 #234
55709 Stereotomy
pi_86972426
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:39 schreef Windigo het volgende:

Zlef gebruikte ik dit vaak als 'excuus' om niet het onderste uit de kast te halen voor iets wat ik zelf wilde. Maar het bleek dat wanneer je assertief bent je toch ook aardig kunt zijn en daarbij óók nog eens dingen sneller voor mekaar kreeg. ;)
pi_86972434
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zlef gebruikte ik dit vaak als 'excuus' om niet het onderste uit de kast te halen voor iets wat ik zelf wilde. Maar het bleek dat wanneer je assertief bent je toch ook aardig kunt zijn en daarbij óók nog eens dingen sneller voor mekaar kreeg. ;)
idd. je hoéft niet te bitchen om duidelijk te zijn ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86972440
quote:

[..]

Echt? Jeetje zeg...

Stoofpotjes *O* Stamppotten :9
  woensdag 29 september 2010 @ 10:44:01 #237
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972470
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja nou ja ik denk dat dan ik assertief ben als ik een aantal keer bel en er op aandring dat het haast heeft, maar kennelijk is dat niet assertief genoeg. Ik heb allang geen tijd meer om mezelf excuses toe te staan. Boos worden is kennelijk het enige dat nog werkt.
pi_86972471
speaking of koken, jaja tis hier weer een kookdag.

ga straks moussaka maken voor vanavond en tegelijkertijd ga ik een stoofpot maken voor morgen: Boeuf Bourguignon à la Julia Child :)

Maar nu ga ik eerst even mijn rondje door t bos rennen :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 10:45:03 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86972503
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:41 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb 3x hiervoor gebeld hoor, gewoon beleefd en normaal, dan doet men kennelijk niks voor je :{
Mijn ervaring is meer dat mensen onbewust te algemeen en bescheiden blijven in hun vragen waardoor het ook als een routinevraag wordt afgedaan. Heb ik zelf ook vaak last van, maar inmiddels ben ik er wat scherper op en dat helpt ook zonder boos te worden vaak wel.
  woensdag 29 september 2010 @ 10:45:08 #240
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972506
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef DarkElf het volgende:
speaking of koken, jaja tis hier weer een kookdag.

ga straks moussaka maken voor vanavond en tegelijkertijd ga ik een stoofpot maken voor morgen: Boeuf Bourguignon à la Julia Child :)

Maar nu ga ik eerst even mijn rondje door t bos rennen :W
Oh wat heerlijk DE, het lijkt me dat jij zo'n knus warm huis hebt, heerlijk O+
  woensdag 29 september 2010 @ 10:48:39 #241
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86972594
quote:

[..]

jullie bijna dan knus op de nieuwe bank)
Ja, verdomde levertijden, het is toch onmenselijk daar nog een week of 12 op te moeten wachten }:|
pi_86972610
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, verdomde levertijden, het is toch onmenselijk daar nog een week of 12 op te moeten wachten }:|
Wordt dat wel voor nieuwjaar dan?
pi_86972614
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ken het, wij moesten (niet zo lang) maar ook ff wachten tot hij kwam. Was hij er eindelijk O+ gingen we 5 dagen later op vakantie... :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 10:49:42 #244
55709 Stereotomy
pi_86972617
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik heb allang geen tijd meer om mezelf excuses toe te staan.
Mwah, ik denk dat ieder mens hier tot op zekere hoogte altijd last van blijft houden. Zaak is om het op tijd te herkennen en bewust er wat aan te doen. :) Nu weet je bijvoorbeeld dat boos worden helpt. Volgende keer als je iets niet voor mekaar krijgt, kun je proberen een assertievere toon aan te slaan dan normaal, wellicht helpt dat dus.
  woensdag 29 september 2010 @ 10:49:47 #245
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972620
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is meer dat mensen onbewust te algemeen en bescheiden blijven in hun vragen waardoor het ook als een routinevraag wordt afgedaan. Heb ik zelf ook vaak last van, maar inmiddels ben ik er wat scherper op en dat helpt ook zonder boos te worden vaak wel.
Ja die balans moet ik nog even vinden, het is ook voor het eerst dat ik dat allemaal zelf moet regelen. Ben er ook gewoon nog niet zo ervaren mee (al word ik dat nu wel heel snel! :P )
pi_86972631
Bye! :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 29 september 2010 @ 10:52:03 #247
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86972663
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wordt dat wel voor nieuwjaar dan?
Als het goed is is hij in week 50 gereed en komt hij dan onze kant op, zou dus de week van 13 december zijn, met als geweldige bijkomstigheid dat we beide vanaf week 51 2 weken thuis zijn O+
  woensdag 29 september 2010 @ 10:52:53 #248
55709 Stereotomy
pi_86972686
Gisteren bijvoorbeeld had ik een TBC prik nodig. Daarvoor moest ik een formulier invullen en van 3 verschillende personen in het ziekenhuis een handtekening hebben, waaronder een drukke chirurg 8)7 ik heb me lamgelopen naar iedereen toe, en uiteindelijk kwam ik terug met 3 handtekeningen, en was ik een kwartier te laat voor de plek waar ze de prikken gaven. Ze wilden me toen niet prikken.

Ik heb toen even (netjes) doorgedramd dat ik uit een andere stad speciaal hiernaartoe kwam, dat ik ervoor zou zorgen a.s. vrijdag op tijd terug zou komen om de prik af te lezen, dat ik het erg op prijs zou stellen als ik de prik toch nog zou kunnen krijgen, etc.

En toen kreeg ik de prik :? :? :{

Dus tja...
  woensdag 29 september 2010 @ 10:54:43 #249
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972727
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren bijvoorbeeld had ik een TBC prik nodig. Daarvoor moest ik een formulier invullen en van 3 verschillende personen in het ziekenhuis een handtekening hebben, waaronder een drukke chirurg 8)7 ik heb me lamgelopen naar iedereen toe, en uiteindelijk kwam ik terug met 3 handtekeningen, en was ik een kwartier te laat voor de plek waar ze de prikken gaven. Ze wilden me toen niet prikken.

Ik heb toen even (netjes) doorgedramd dat ik uit een andere stad speciaal hiernaartoe kwam, dat ik ervoor zou zorgen a.s. vrijdag op tijd terug zou komen om de prik af te lezen, dat ik het erg op prijs zou stellen als ik de prik toch nog zou kunnen krijgen, etc.

En toen kreeg ik de prik :? :? :{

Dus tja...
Goed aangepakt dus ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:55:48 #250
55709 Stereotomy
pi_86972748
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:50 schreef DarkElf het volgende:
Bye! :W
Hi O+ :W
  woensdag 29 september 2010 @ 10:56:28 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86972768
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:49 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja die balans moet ik nog even vinden, het is ook voor het eerst dat ik dat allemaal zelf moet regelen. Ben er ook gewoon nog niet zo ervaren mee (al word ik dat nu wel heel snel! :P )
Altijd in je achterhoofd houden dat je voor de andere kant een van de tientallen telefoontjes in dat uur bent, dus duidelijk schetsen hoe belangrijk het voor jou is en welke ongelofelijk onmenselijke positie je terecht komt als het niet geregeld wordt ;)
pi_86972795
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij iets fouts doet, maar dat mensen altijd een indruk krijgen van een dansend meisje in hotpants in een bikini met veel makeup op. Mensen kennen jou niet zoals je vrienden je kennen, of zoals je ouders dat kennen. Ze gaan dus op een eerste indruk af. Je hebt geen controle over wat die mensen over je denken als ze je zien in bikini en hotpants, je hebt echter wel controle wat je die mensen aanreikt wat ze van je kunnen zien. :)
is zo maar ze zien toch niet iets schokkends. als ze gekke dingen denken omdat ik dans is dat hun eigen schuld. moeten ze maar ruimdenkender zijn.
  woensdag 29 september 2010 @ 10:57:43 #253
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972812
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Altijd in je achterhoofd houden dat je voor de andere kant een van de tientallen telefoontjes in dat uur bent, dus duidelijk schetsen hoe belangrijk het voor jou is en welke ongelofelijk onmenselijke positie je terecht komt als het niet geregeld wordt ;)
Ja dat had ik al gezegd, dat ik op straat kom te staan als ik geen inkomen kan regelen, maar dat werd door mijn algemene vriendelijkheid hiervoor niet begrepen. Nu wel ~O>
pi_86972852
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:52 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Als het goed is is hij in week 50 gereed en komt hij dan onze kant op, zou dus de week van 13 december zijn, met als geweldige bijkomstigheid dat we beide vanaf week 51 2 weken thuis zijn O+
Veel films in huis halen, twee weken bankhangen O+ ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 10:59:48 #255
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86972879
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

is zo maar ze zien toch niet iets schokkends. als ze gekke dingen denken omdat ik dans is dat hun eigen schuld. moeten ze maar ruimdenkender zijn.
Zeg dan ook gewoon dat je eigenlijk geen werkgever wil die je daarom niet aanneemt :P
pi_86972940
voor iedereen die even wil opspringen en dansen:

*O*
Ja doei.
  woensdag 29 september 2010 @ 11:10:55 #257
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86973197
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef LieLie het volgende:

[..]

Veel films in huis halen, twee weken bankhangen O+ ;)
Dat eerste is sowieso geen probleem, kasten vol :P

Heb er nu al zin in w/
  woensdag 29 september 2010 @ 11:11:52 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86973223
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Principieel wel met je eens, maar ik ben bang dat je soms ook concessies moet doen als je graag aan de bak wilt ;)
pi_86973296
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:59 schreef Windigo het volgende:

[..]

Zeg dan ook gewoon dat je eigenlijk geen werkgever wil die je daarom niet aanneemt :P
zeg ik ook met meerdere woorden ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 11:17:26 #260
55709 Stereotomy
pi_86973433
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Principieel wel met je eens, maar ik ben bang dat je soms ook concessies moet doen als je graag aan de bak wilt ;)
Wat TAV zegt. ;)

Beter is misschien om eerste indrukken wat minder heftig te maken, en dan later in een gevorderd werkstadium eens een foto'tje te laten zien van jezelf in hotpants. w/
pi_86973513
Alles teruggelezen :o
En ik vind het geweldig hoe hier meegedacht wordt met elkaar.
Dat wilde ik ff kwijt *O*
pi_86973515
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nou het gaat tot nu toe nog goed. wordt meestal op gesprek gevraagd na een brief en de meesten vinden het alleen maar leuk en interessant wat ik erbij doe. alleen die ene poepchinees bij de rabobank was zo stom :P
  woensdag 29 september 2010 @ 11:21:07 #263
55709 Stereotomy
pi_86973559
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou het gaat tot nu toe nog goed. wordt meestal op gesprek gevraagd na een brief en de meesten vinden het alleen maar leuk en interessant wat ik erbij doe. alleen die ene poepchinees bij de rabobank was zo stom :P
Je wil toch niet in een bedrijf werken waar een Chinees werkt ;)
pi_86973580
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat TAV zegt. ;)

Beter is misschien om eerste indrukken wat minder heftig te maken, en dan later in een gevorderd werkstadium eens een foto'tje te laten zien van jezelf in hotpants. w/
ik draag vaker rokjes dan hotpants }:| koop zelf hotpants als je er zo gek op bent :P
  woensdag 29 september 2010 @ 11:22:43 #265
55709 Stereotomy
pi_86973613
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik draag vaker rokjes dan hotpants }:| koop zelf hotpants als je er zo gek op bent :P
Ja maar jij moet in die hotpants zitten. w/
  woensdag 29 september 2010 @ 11:23:22 #266
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86973627
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij houdt helemaal niet van Aziaten :{w
pi_86973634
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je wil toch niet in een bedrijf werken waar een Chinees werkt ;)
aaaw :*
was gewoon een hollandse dame hoor, tis alleen een scheldwoordje voor dr.
maar jij en Tav vinden het dus ook niet kunnen wat ik op Hyves heb? sowieso moeten ze niet naar Hyves kijken, wat een onzin. dan hoef ik ook geen brief meer te schrijven. stuur ik wel cv op met een link naar mn hyves adres :(
  woensdag 29 september 2010 @ 11:25:20 #268
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86973677
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Alles teruggelezen :o
En ik vind het geweldig hoe hier meegedacht wordt met elkaar.
Dat wilde ik ff kwijt *O*
Dat moet hard werken geweest zijn! ;)
pi_86973714
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Windigo het volgende:

Dat moet hard werken geweest zijn! ;)
Ik ben vrij :?
pi_86973725
Ik ben overigens niet met de eerste trein weggegaan :@ O-)
Ik moest dan heenreizen, een les bijwonen waar ik niet tot het einde kon blijven omdat ik op tijd terug moet zijn om te werken, dan werken, boodschappen doen en koken//eten en vanavond nog een keer opdrachten gaan maken waar ik dan de rest van de dag geen tijd voor had gehad (met name door het reizen).

Had er even geen zin in :{w
  woensdag 29 september 2010 @ 11:27:00 #271
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86973732
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Alles doorlezen bedoel ik, omdat het zo veel was ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 11:27:00 #272
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86973733
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

maar jij en Tav vinden het dus ook niet kunnen wat ik op Hyves heb?
Oordeelsvorming is niet je sterkte punt :P

Ik zeg nergens dat ik het niet vind kunnen, heb niet eens voor ogen hoe je Hyve eruit ziet. Ik wil alleen maar aangeven dat je soms wel eens van je principiele standpunten moet afwijken als dat je carriere in de weg staat. Uiteraard alles binnen je eigen grenzen, maar als ik in de gaten kreeg dat iets onbeduidends als foto's op mijn Hyve in de weg staan waren ze snel weg.
pi_86973743
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het teruglezen, B :D
pi_86973780
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef Stereotomy het volgende:

Ach krijg het aan je lip :7

Zeg Steer, in 'mijn' ziekenhuis zitten ook van die zeikwijven, 'als je na 10 uur een pat doorstuurt helpen we niet meer hoor' :r
pi_86973787
Salarisbrief binnen. Ik mopper maar een klein beetje :P
pi_86973797
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef Windigo het volgende:

[quote] Op woensdag 29 september 2010 11:27 schreef LieLie het volgende:

Het teruglezen, B :D
Alles doorlezen bedoel ik, omdat het zo veel was ;)
[/quote]Jaja :')
  woensdag 29 september 2010 @ 11:29:22 #277
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86973807
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Salarisbrief binnen. Ik mopper maar een klein beetje :P
Wat is nou toch die salarisbrief? Ik kijg wel een strook elke maand, maar die is niet zo spannend aangezien ik wel weet waar daar op staat :P
  woensdag 29 september 2010 @ 11:29:43 #278
55709 Stereotomy
pi_86973822
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aaaw :*
was gewoon een hollandse dame hoor, tis alleen een scheldwoordje voor dr.
maar jij en Tav vinden het dus ook niet kunnen wat ik op Hyves heb? sowieso moeten ze niet naar Hyves kijken, wat een onzin. dan hoef ik ook geen brief meer te schrijven. stuur ik wel cv op met een link naar mn hyves adres :(
Wat TAV zegt, helemaal mee eens. :)

Kijk, mensen vormen *altijd* indrukken van andere mensen die ze (moeten) leren kennen. Vriendschappelijk, of professioneel, etc. Zelfs de meest doorgewinterde recruiter vormt een beeld, want dat is menselijk. Wat TAV zegt: als je uit ervaring weet dat mensen je verkeerd *kunnen* beoordelen op bepaalde foto's op je Hyves waar ze op Googlen, dan kun je daar zelf bewust wat aan doen. :)
pi_86973839
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik pas wel een beetje op je :Y :7
pi_86973846
Ik zie mijn sal eerst online en daarna pas op de brief die op mijn werk ligt :P
  woensdag 29 september 2010 @ 11:30:31 #281
55709 Stereotomy
pi_86973856
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ach krijg het aan je lip :7

Zeg Steer, in 'mijn' ziekenhuis zitten ook van die zeikwijven, 'als je na 10 uur een pat doorstuurt helpen we niet meer hoor' :r
Maar als ik een beetje met je flirt *) dan stuur jij mij toch wel door, zuster? :*
  woensdag 29 september 2010 @ 11:31:02 #282
55709 Stereotomy
pi_86973873
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Oh ja. Dom van mij. 8)7
  woensdag 29 september 2010 @ 11:31:54 #283
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86973902
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie mijn sal eerst online en daarna pas op de brief die op mijn werk ligt :P
Ik kan gewoon in het personeelsysteem inloggen, helaas alleen raadplegen :P Oh ja, en de stroken kun je hier ook gewoon online zien voor je ze hebt :Y
pi_86973903
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:30 schreef Stereotomy het volgende:

Maar als ik een beetje met je flirt *) dan stuur jij mij toch wel door, zuster? :*
Als jij in je hotpaintsje na 10 uur je prikje wil, dan mag je wel bij mij in het kamertje komen hoor }) *)
pi_86973912
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef TAV74 het volgende:

Ik kan gewoon in het personeelsysteem inloggen, helaas alleen raadplegen :P
:D -O-
pi_86973960
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat is nou toch die salarisbrief? Ik kijg wel een strook elke maand, maar die is niet zo spannend aangezien ik wel weet waar daar op staat :P
Verhoging + bonus :P
  woensdag 29 september 2010 @ 11:34:16 #287
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_86973975
Goed, ik ga weer lieverds :*

Het is tijd om mijn groentepakket op te halen :)
  woensdag 29 september 2010 @ 11:35:46 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_86974034
Hallo! :W
Niets teruggelezen. Mij teveel werk, want jullie gaan weer erg snel.
Iets echt belangrijks gemist?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 29 september 2010 @ 11:36:43 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86974070
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Verhoging + bonus :P
Ah, ok! Dat zien ik in december en januari wel weer ;)
pi_86974107
Voor kerst zit er bij mij een eindejaarsuitkering bij :9
Die pakken ze toch niet af :?

kunnen we mooi bij het nog te kopen autootje leggen :)
  woensdag 29 september 2010 @ 11:39:30 #291
55709 Stereotomy
pi_86974175
Heb jij eigenlijk een rijbewijs, Bloes?
pi_86974176
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef golfer het volgende:
Hallo! :W
Niets teruggelezen. Mij teveel werk, want jullie gaan weer erg snel.
Iets echt belangrijks gemist?
hihi, je zei werk :')!
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 september 2010 @ 11:40:15 #293
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_86974206
Got The Feelin' van five op de radio _O-. Foute jaren 90 nummers.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_86974220
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ah, ok! Dat zien ik in december en januari wel weer ;)
Bij ons per 1/10 :) En de verhoging dit jaar is bruto genoeg om een leuke fles whisky te kopen :P Niet zo heel spannend dus :') Maar goed..nog altijd meer dan vorig jaar en ook meer dan mijn collega's geloof ik :X

edit: en ja...ik ben me ervan bewust dat ik het best goed heb en dat zo'n verhoginkje leuk is ongeacht de hoogte etc. maar een verhoging zie ik ook als waardering van het bedrijf voor de inzet die je getoond hebt etc. en daar schort het gewoon aan in het algemeen! Ze maken mijns inziens zich er iets te makkelijk vanaf onder het mom van de kredietcrisis.
pi_86974227
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:23 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:D
pi_86974312
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Stereotomy het volgende:
Heb jij eigenlijk een rijbewijs, Bloes?
Ja, al een jaartje of 33
pi_86974336
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, al een jaartje of 33 [ afbeelding ]
Je bent toch pas 28 :o
pi_86974346
Is er gewoon iemand op mijn plekkie gaan zitten! dat dat kan!

(stomme flexplekken :P )
pi_86974354
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:44 schreef PdeHoog het volgende:

Je bent toch pas 28 :o
Ik kon als eitje al rijden :6
pi_86974357
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als jij in je hotpaintsje na 10 uur je prikje wil, dan mag je wel bij mij in het kamertje komen hoor }) *)
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')