Ja, kon niets beters verzinnen helaas. Mijn hoofd ligt nog in bed denk ik!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:41 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo dat was even makkelijk inkoppen Tezz
Ja geweldig, net nu ik deze maand bijstand aan moet gaan vragenquote:Op woensdag 29 september 2010 07:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe ! Dat is flink balen. Succes met bellen naar de klantenservice........ Komt vast wel goed, maar voordat je het weer teruggedraaid hebt is vaak zo'n rompslomp. Erg vervelend Windigo!
Sta je gezellig samen met hem op 's morgens??quote:Op woensdag 29 september 2010 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
mijn droger ook vanaf 07.15
ben ritme aan 't kweken en manlief moet de komende 3 dagen voor z'n werk naar Antwerpen en rijdt dus hier om 07.15 wegen als het meezit heb ik dus binnenkort weer werk
dus dan moet ik wel wennen aan 't vroege opstaan, dus blijf ik liever ook als ik vrij ben niet te lang liggen
yupquote:Op woensdag 29 september 2010 08:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sta je gezellig samen met hem op 's morgens??
Mijn wekker loopt iedere dag om 7 uur af, behalve in het weekend. Maar dat ritme zit er zo in dat ik in het weekend doorgaans ook erg vroeg wakker ben. Maar dat geeft niets, ik heb vaak voor negen uur al een hoop klusjes gedaan!
Ach, dat heb je zo weer te pakken dat ritme!quote:Op woensdag 29 september 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yupben dan toch wakker en zwaai hem altijd even uit
![]()
en dan ga ik aan de slag. Nu even Glee kijken en dan aan de slag met essays 'n shit!
In 't weekend is uitslapen hoogstens tot half 9 / kwart voor 9 meestal, maar de laatste weken hebben we wat versloft en zijn we vaak pas om half 9 opgestaan ook doordeweeks, dus zit het 7 uur er even niet meer zo ingebouwd!
Het kan niet teruggedraaid worden, want omdat ik pas op 10 september de bevestiging had gekregen gaat de regeling pas in vanaf 10 oktober. Niemand die me dat heeft verteld. Staat zelfs niet in de brief, en ik heb er nog naar gevraagd ookquote:Op woensdag 29 september 2010 07:43 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja geweldig, net nu ik deze maand bijstand aan moet gaan vragenKlotebedrijven, sorry.
ja, 't gaat hardquote:Op woensdag 29 september 2010 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, dat heb je zo weer te pakken dat ritme!
nespresso bij ontbijt ftwquote:Op woensdag 29 september 2010 08:11 schreef Tezz het volgende:
Goed plan FD die koffie, maar ik moet naar het werk! De plicht roept weer, haha........ (gelukkig hebben we daar ook koffie)
Nou ik ben blij voor je, bij mij maken ze ene blunder na de andere, en ik ben net 10 maanden klantquote:Op woensdag 29 september 2010 08:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben al jaren tevreden klant van Eneco.. al euhm.. bijna 7 jaar
quote:Op woensdag 29 september 2010 08:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nespresso bij ontbijt ftw
Ik baal er gewoon zo van, omdat ik nu 112 euro van het geld af moet halen waarmee ik nog net 1 maand huur kon betalen zonder bijstand of wia. Nu moet ik dus echt maar hopen dat alles soepel loopt. T gaat ook nooit gewoon eens vanzelf allemaalquote:Op woensdag 29 september 2010 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
da's naar voor je natuurlijk, maar ben in de tussentijd ook al 2 keer verhuisd en ze zijn elke keer zonder problemen 'met me meegegaan' en zulks. Alles goed geregeld, goed geholpen en nooit een cent teveel betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |