Gedaan, alles verwijderd, pc opnieuw opgestart, gewoon weer terug. Nu nog een keer gedraaid, en nu is mijn anti-virus aan het scannen, ik snap er geen zak van. En dat programma blokkeert taskmanager, en internet, en msn, en configuratiescherm, etc, dus ik kan ook niksquote:
Hmm daar kan je weinig mee dan. Essentials (Microsoft) geinstalleerd? Gratis bij legale versie windows.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gedaan, alles verwijderd, pc opnieuw opgestart, gewoon weer terug. Nu nog een keer gedraaid, en nu is mijn anti-virus aan het scannen, ik snap er geen zak van. En dat programma blokkeert taskmanager, en internet, en msn, en configuratiescherm, etc, dus ik kan ook niks
Veilig opstarten en dan de scan draaien wil ook nog wel eens helpen, omdat dan alleen je core processen draaienquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gedaan, alles verwijderd, pc opnieuw opgestart, gewoon weer terug. Nu nog een keer gedraaid, en nu is mijn anti-virus aan het scannen, ik snap er geen zak van. En dat programma blokkeert taskmanager, en internet, en msn, en configuratiescherm, etc, dus ik kan ook niks
Check, was m'n volgende stap.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veilig opstarten en dan de scan draaien wil ook nog wel eens helpen, omdat dan alleen je core processen draaienof ff msconfig en dan kijken of je kan zorgen dat het programma niet boot
Niet op ons hoofd nee!quote:
In veilige modus krijg ik ook gewoon 100 meldingen dat ik SERIOUSLY AT RISK!!!!!! ben als ik niet IMMEDIATELY $19.95 naar ze stuurquote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veilig opstarten en dan de scan draaien wil ook nog wel eens helpen, omdat dan alleen je core processen draaienof ff msconfig en dan kijken of je kan zorgen dat het programma niet boot
Huhuquote:
En je kan het proces niet uit je bootlist halen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In veilige modus krijg ik ook gewoon 100 meldingen dat ik SERIOUSLY AT RISK!!!!!! ben als ik niet IMMEDIATELY $19.95 naar ze stuur
Anders alle bestanden die je nodig hebt bewaren, format C:, D: what ever en lekker win 7 erop knallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je kan het proces niet uit je bootlist halen?
Dat lukt wel, maar dan maakte hij gewoon een nieuwe eronder aan, die dan weer wel aangevinkt stondquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je kan het proces niet uit je bootlist halen?
Dat was mijn volgende oplossig, maar ik heb hier geen windows-cd, en ik wil gewoon XP, want dat snap ik tenminstequote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anders alle bestanden die je nodig hebt bewaren, format C:, D: what ever en lekker win 7 erop knallen.
Win 7 eitje, werkt als een tetterquote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende oplossig, maar ik heb hier geen windows-cd, en ik wil gewoon XP, want dat snap ik tenminste
Werkt ook.quote:
Maar ik heb al iets dat gewoon werkt!quote:
Tetter!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Win 7 eitje, werkt als een tetter
Ach ja kan je gewoon weg klikken, onzin ding van MSquote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik heb al iets dat gewoon werkt!
Volgens mij ben ik van het virus af, maar nu blijft er een popupscherm komen dat het systeem is hersteld van een ernstige fout, en dat ik een rapport moet verzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |