Iemand die doodgaat is niet erg genoeg?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nou nou, zou wat worden als je echt wat vreselijks meemaakt dan.
Nee da's de ironie ervan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, dat laatste kan jij niks aan doen
Wtf zeg, heeft jouw moeder nog nooit tieten gezien ofzo, dat ze het moet vragen, djeeeezquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
`2 tieten in beeld, dan opeens kijkt mijn moeder op mijn scherm
"wat ben jij aan het kijken"?
quote:Op woensdag 29 september 2010 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf zeg, heeft jouw moeder nog nooit tieten gezien ofzo, dat ze het moet vragen, djeeeez![]()
Die vraag heb ik idd ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
`2 tieten in beeld, dan opeens kijkt mijn moeder op mijn scherm
"wat ben jij aan het kijken"?
"Gewoon, een film"quote:Op woensdag 29 september 2010 16:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Die vraag heb ik idd ook wel eens gehad.
"Wat ben jij nou weer aan het doen? *opgetrokken wenkbrauw"
M8 fretbout, ik kies jou!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
BEKISTINGSPLAATVLOER, IK KIES JOU!!!!!
`Man, ik kan je dus inhuren als schoonmaker?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
Kan ik de douchemuur ontkalken met azijn? YES I CAN!
Bijna niet meer, die azijn slaat nogal op je longenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
`Man, ik kan je dus inhuren als schoonmaker?
Hahahaha, homo ;D ;D 'Dquote:
quote:
quote:
Niet eens. Ik ben binnen een week ofzo wel weer aan het werk.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jouw leven?Je draait verdomme weer de WW in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |