Arme Steviequote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zover ik weet is ze nog geen moeder.
Puick, kutleven dat je hebtquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gaarne. Ik haat mijn leven.
Ik ben wel benieuwd naar stevies moeder, aangezien ze waarschijnlik milf genoemd is.quote:
Nee,ze hadden het bij oprah erover. En toen zei oprah, voor de moeders die niet weten wat een milf is. Vraag het aan uw kinderen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar stevies moeder, aangezien ze waarschijnlik milf genoemd is.
Echt vet interesantquote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Strikotherm Systeem 300, is bekend geworden als de meest karakteristieke buitengevelisolatie uit de familie van Strikotherm. De toplaag bestaat uit een minerale krabpleister en is feitelijk een eeuwenoud bouwmateriaal, dat al meer dan honderd jaar fabrieksmatig wordt vervaardigd, op basis van kalk en cement. Het statige, tijdloze karakter van deze minerale krabpleister wordt gerealiseerd door vakmanschap tijdens de verwerking. Vooral bij bijzondere ontwerpen en daar waar de kwaliteit van de woonomgeving extra aandacht verdient, komt dit minerale systeem tot zijn recht. Strikotherm Systeem 300 is door haar klassieke karakter uitermate goed te combineren met moderne materialen zoals metaalachtige, houten en bakstenen bouwelementen. Het natuurlijke, grove uiterlijk van de eindafwerking wordt ondersteund door een evenwichtig gekozen kleurenscala. Deze krachtige decoratieve, ca. 15 mm dikke eindafwerking, is door zijn langdurige levensfase en beperkte en onderhoudscycli, uiteindelijke zeer economisch. De sterke minerale eigenschappen zorgen voor een natuurlijk uiterlijk waarbij buitenbestendigheid en bescherming tegen andere milieu-invloeden, vanzelfsprekend is.
BINGO
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Strikotherm Systeem 300, is bekend geworden als de meest karakteristieke buitengevelisolatie uit de familie van Strikotherm. De toplaag bestaat uit een minerale krabpleister en is feitelijk een eeuwenoud bouwmateriaal, dat al meer dan honderd jaar fabrieksmatig wordt vervaardigd, op basis van kalk en cement. Het statige, tijdloze karakter van deze minerale krabpleister wordt gerealiseerd door vakmanschap tijdens de verwerking. Vooral bij bijzondere ontwerpen en daar waar de kwaliteit van de woonomgeving extra aandacht verdient, komt dit minerale systeem tot zijn recht. Strikotherm Systeem 300 is door haar klassieke karakter uitermate goed te combineren met moderne materialen zoals metaalachtige, houten en bakstenen bouwelementen. Het natuurlijke, grove uiterlijk van de eindafwerking wordt ondersteund door een evenwichtig gekozen kleurenscala. Deze krachtige decoratieve, ca. 15 mm dikke eindafwerking, is door zijn langdurige levensfase en beperkte en onderhoudscycli, uiteindelijke zeer economisch. De sterke minerale eigenschappen zorgen voor een natuurlijk uiterlijk waarbij buitenbestendigheid en bescherming tegen andere milieu-invloeden, vanzelfsprekend is.
BINGO
Du Bist Gellolllerpwnd by oprah!@!#!#@ EINZ !@#!@#!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee,ze hadden het bij oprah erover. En toen zei oprah, voor de moeders die niet weten wat een milf is. Vraag het aan uw kinderen.
Kut oprah. Laat mij ermaar mee opschepen he.
KOM JIJ HIER ALTIJD BINNEN DAT JE FILMS GEDOWNLOAD HEBT EN DIE GAAT KIJKEN OFZO?quote:
Hé, ik pleur hier ook af en toe een grote hoeveelheid aan studiegerelateerde, oninteressante zooi neer, zodat het lijkt of ik heel wat leerquote:
Ik leer er ook wat van1!111quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, ik pleur hier ook af en toe een grote hoeveelheid aan studiegerelateerde, oninteressante zooi neer, zodat het lijkt of ik heel wat leer
Ja echt. Mijn leven is één grote gimmick. Eindelijk een leuk weekend voor de boeg, gaat er iemand dood. Excursie, leuk! Rotterdam waar ik 100 keer ben geweest en wat de lelijkste stad van heel de wereld is. Constructiemaquette klaar, tape moest gebruikt worden zodat je de krachten makkelijk kan zien, moet ik het aan elkaar gaan lijmen van andere begeleider. Plattegronden heel weekend ana gewerkt, ramen veranderd dus plattegronden kloppen niet meer. Tape op, ik halen (dit is nog het verschrikkelijkste). "Ja er is een pakketje omgewisseld, ik had vorige week al besteld maar het is nu in Hoorn en wij hebben het pakketje dat naar Hoorn moest." DAT VERZIN JE TOCH NIET MAN.quote:
He maar weet je zeker dat ze niet gewoon je surfhistory zat te kijken en niet durfde te klikken?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee,ze hadden het bij oprah erover. En toen zei oprah, voor de moeders die niet weten wat een milf is. Vraag het aan uw kinderen.
Kut oprah. Laat mij ermaar mee opschepen he.
Nee man. Ik reed dus in de auto naar de videotheek, kwamen we de popo tegen. Zijn we vet snel ervandoor gescheurd, 259 op de TomTom naar huis!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
KOM JIJ HIER ALTIJD BINNEN DAT JE FILMS GEDOWNLOAD HEBT EN DIE GAAT KIJKEN OFZO?
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:51 schreef VASND het volgende:
[..]
He maar weet je zeker dat ze niet gewoon je surfhistory zat te kijken en niet durfde te klikken?
Nou nou, zou wat worden als je echt wat vreselijks meemaakt dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verder is het allemaal zo verschrikkelijk dat ik er gewoon de humor wel van in MOET zien omdat ik anders zelfmoord zou plegen.
Da's niet goedquote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verder is het allemaal zo verschrikkelijk dat ik er gewoon de humor wel van in MOET zien omdat ik anders zelfmoord zou plegen.
Ja graag!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er zijn meer Strikothermisolatieconstructies of hoe je het wilt noemen. Wil je die ook?
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nou nou, zou wat worden als je echt wat vreselijks meemaakt dan.
Naja, dat laatste kan jij niks aan doenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt. Mijn leven is één grote gimmick. Eindelijk een leuk weekend voor de boeg, gaat er iemand dood. Excursie, leuk! Rotterdam waar ik 100 keer ben geweest en wat de lelijkste stad van heel de wereld is. Constructiemaquette klaar, tape moest gebruikt worden zodat je de krachten makkelijk kan zien, moet ik het aan elkaar gaan lijmen van andere begeleider. Plattegronden heel weekend ana gewerkt, ramen veranderd dus plattegronden kloppen niet meer. Tape op, ik halen (dit is nog het verschrikkelijkste). "Ja er is een pakketje omgewisseld, ik had vorige week al besteld maar het is nu in Hoorn en wij hebben het pakketje dat naar Hoorn moest." DAT VERZIN JE TOCH NIET MAN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |