Patser.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en m'n eigen huis natuurlijk.
5 uurquote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een baas! Ik heb helemaal zelf, zonder papa te bellen, mijn computer van een zekere dood gered! En dat alles in het luttele tijdsbestek van 5 uur!
Huur of koop?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja en m'n eigen huis natuurlijk.
5 uurquote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een baas! Ik heb helemaal zelf, zonder papa te bellen, mijn computer van een zekere dood gered! En dat alles in het luttele tijdsbestek van 5 uur!
Koopquote:
Ik heb 2 buurvrouwenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
5 uur. Binnen 2 uurtjes was je klaar als je "de handige buurman" erbij had gehaald.
Het grootste deel van de tijd was wachten op de scanners, een full scan van malwarebyte duurt een uur, een full scan van de virusscanner bijna 2quote:Op woensdag 29 september 2010 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 uur! Had je niet eerder kunnen posten hier.
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh en de espressomachine niet vergeten
Tuurlijk niet.. Is totaal niet rendabel.quote:
Voor als de suiker/ thee op is?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn dan weer handig voor andere dingen.
Check, dat is scheiss met zulke dingen. Gooi CCleaner er nog even overheen kan ook prettig zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het grootste deel van de tijd was wachten op de scanners, een full scan van malwarebyte duurt een uur, een full scan van de virusscanner bijna 2
Dan is ie nog niet van jou! pas wanneer je hem hebt afbetaald!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. Is totaal niet rendabel.
Boos op mij worden op FOK bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 september 2010 19:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn dan weer handig voor andere dingen.
Whut?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Boos op mij worden op FOK bijvoorbeeld
Ach tegen de tijd dat we hier in de buurt komen van de hypotheek afbetalen nemen we wel weer een nieuwe.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is ie nog niet van jou! pas wanneer je hem hebt afbetaald!
*klopklopquote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies, of als hun afvoer verstopt zit.
* slechte natuurfilm voor zich ziet
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Boos op mij worden op FOK bijvoorbeeld
P.F. is mijn buurvrouw, en ik had een pakketje voor haar aangepakt op vrijdagochtend, en ik had de hele tijd lopen kijken of ze er was, en zaterdag overdag ook nog, maar ze was er niet, en toen is zij in het H&M-topic volledig uit haar plaat gegaan over het 'rare wijf' dat naast haar woondequote:
Slim van der.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
P.F. is mijn buurvrouw, en ik had een pakketje voor haar aangepakt op vrijdagochtend, en ik had de hele tijd lopen kijken of ze er was, en zaterdag overdag ook nog, maar ze was er niet, en toen is zij in het H&M-topic volledig uit haar plaat gegaan over het 'rare wijf' dat naast haar woonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |