Bring it on.quote:Today we present brand new, original artwork from the Undead Nightmare Pack for Red Dead Redemption. Featuring a zombiefied homage to the original Red Dead Redemption cover art, look for a widescreen downloadable desktop iteration of it soon as part of a new Undead Nightmare art series.
Tomorrow, look out for the very first screenshot from the Undead Nightmare Pack...
and the debut of the official Teaser Trailer on Thursday.
Dat valt wel mee toch? Ik vind hem redelijk makkelijk. Alleen in je eentje word je soms nog wel eens neergeschoten omdat je niet alle hoeken in de gaten kan houden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef padlarf het volgende:
Fort Mercer stronghold is echt binaire kanker
Als ze eenmaal dat cannon emplacement te pakken hebben ben je alleen nog maar aan het respawnenquote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch? Ik vind hem redelijk makkelijk. Alleen in je eentje word je soms nog wel eens neergeschoten omdat je niet alle hoeken in de gaten kan houden.
Erg jammerquote:Op woensdag 29 september 2010 18:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als ze eenmaal dat cannon emplacement te pakken hebben ben je alleen nog maar aan het respawnen
Oh, dan valt het eigenlijk best meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:11 schreef Desunoto het volgende:
Die is niet zo moeilijk als het lijkt. Je mag best een keer doodgaan, dan moet je gewoon de hideout overnieuw doen en die keer niet doodgaan.
quote:Rockstar has announced a Hunting and Trading Outfits pack for Red Dead Redemption will be released October 12 – for free on PSN and XBL.
The studio has also released new screens of the Undead Nightmare Pack coming to the game “soon”.
The pack features two previously unreleased outfits along two challenges – The Savvy Merchant and The Expert Hunter – both of which were candidates for the GameStop pre-order fan vote.
In addition to being new duds, the outfits will apply certain gameplay benefits. The Savvy Merchant outfit allows players to purchase guns and ammunition from any gunsmith for half the cost, while The Expert Hunter threads double the amount of skins and hides players can collect.
There’s screens of ‘em below along with new shots of the Undead Nightmare DLC, which we’re itching for to beat the band.
Vooralsnog is het me niet gelukt. Mede dankzij Mexicanen die je dodelijk raken met een werpmes van een afstand van pakweg 50 meterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef padlarf het volgende:
[..]
Oh, dan valt het eigenlijk best mee
Die dingen verbazen mij ook altijd. Zelf kan je nooit verder dan 20 meter gooien en het doelwit raken (zeker niet als het beweegt), maar hen lukt het wel altijd.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vooralsnog is het me niet gelukt. Mede dankzij Mexicanen die je dodelijk raken met een werpmes van een afstand van pakweg 50 meter
Ben je nu serieusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awesome!
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Add Powerkiwi op XBL
Meteen bijten hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja?
Dat het jou niet trekt: big fuckin' /care. Rockstar krijgt met alle liefde mijn 800 punten.
Maar leg eens uit. Waarom zou ik niet serieus zijn? Ik heb al meerdere malen door laten schemeren uit te kijken naar de volgende DLC pack. Dat jij een hekel hebt aan zombies houdt niet in dat jij dit ook meteen moet opdragen aan diegene die er wél naar uitkijken. Een strontvervelende eigenschap.quote:
quote:- DLC is about 6 hours long
- 4 types of zombies
- New weapons: a torch, holy water, and a blunderbuss which uses zombie parts as ammo
- Native American Mythological creatures are in the game
quote:Rockstar is promising a beefy single-player experience, complete with new cut-scenes and in-game dialogue, with players meeting both new and old faces throughout their journey. Throw in undead animals (none of which I encountered in my demo, but expect to run into a flesh-eating bear, at the very least), along with new multiplayer features (which Rockstar is keeping under wraps for now), and the $9.99 asking price sounds like a deal for fans of the cowboys and zombies.
Nou ik snap niet wat het zo tof maakt? Maar dat jij het tof vind houdt niet in dat jij dit ook meteen moet opdragen aan mensen die er niet naar uitkijken. Een strontvervelende eigenschap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar leg eens uit. Waarom zou ik niet serieus zijn? Ik heb al meerdere malen door laten schemeren uit te kijken naar de volgende DLC pack. Dat jij een hekel hebt aan zombies houdt niet in dat jij dit ook meteen moet opdragen aan diegene die er wél naar uitkijken. Een strontvervelende eigenschap.
Wellicht is je de vraag nog nooit eerder gesteld, maar mis je een chromosoom of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ik snap niet wat het zo tof maakt? Maar dat jij het tof vind houdt niet in dat jij dit ook meteen moet opdragen aan mensen die er niet naar uitkijken. Een strontvervelende eigenschap.
Gelukt! Alle 4 achter elkaar zonder 1 keer dood te gaanquote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die dingen verbazen mij ook altijd. Zelf kan je nooit verder dan 20 meter gooien en het doelwit raken (zeker niet als het beweegt), maar hen lukt het wel altijd.
Maar anders doe je die hideout als eerst.De tijd gaat pas lopen als je de eerste hideout gedaan hebt volgens mij. Dan kan je daar oneindig veel keer over doen, totdat je hem een keer haalt zonder dood te gaan, en dan kan je rustig de rest afwerken.
Gewoon nog even doorgaan. En netjes al je bounties afleveren in Chuparosa.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:46 schreef Fipotje het volgende:
Man, ik zit met een probleem.
Me game is op 99.9% heb in Mexico 7/8 van de bounty's
Nu heb ik alle 8 bounty locations gedaan (opnieuw) helemaal zoals het hoort, dicht bij genoeg komen voor die message (kill or take alive gedoe) maar nog steeds geen 100%
op Social Club staat trouwens dat ik nog 5 locaties moet, maar dat is volgens mij helemaal bugged want ik heb op social club wel gewoon 99.9%.
Iemand een oplossing?
quote:Just as we figured, and just in time for All Hallows Eve.
Rockstar has announced a date for Red Dead Redemption’s Undead Nightmare pack, and as the title already says, it’s out October 26.
So, get your PS3 or Xbox 360 prepped for the zombie hunt.
Dat is dan wel handigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:00 schreef ROFLOL het volgende:
Also coming soon, Undead Nightmare which is a single, stand-alone disc bundling together the Undead Nightmare Pack,the Outlaws to the End Co-Op Mission Pack, the Legends and Killers Pack, the Liars and Cheats Pack and all the Multiplayer Free Roam modes released to date.
Undead Nightmare will be available at retail stores everywhere for $29.99/£24.99/¤29.99 and does not require a copy of Red Dead Redemption to play. No date yet, just “coming soon”.
VG247
Moet toegeven, vette coverquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:05 schreef RickoKun het volgende:
Cyberia houd op met je mening opdringen aan mij!
quote:Je kunt die challenge ook in online private mode doen he?Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Desunoto het volgende:
$9665 bounty en dan van achter neergehaald worden door iemand die er 2 seconden daarvoor nog niet stond...
Die challenge dat minstens twee posse members $7500 bounty moeten hebben is trouwens wel erg lastig. Je bent zo afhankelijk van je maatjes.
quote:Dan is het nog steeds heel erg lastig. Er zijn een paar plekken waar je echt goed bounty op kunt bouwen, maar als je eenmaal bij rond de 4000 bounty bent, begint je ammo op te raken (of eerder). Dan moet je je in gevarenzones gaan begeven en hopen dat er niet in één keer uit het niets wat van die sheriffs rondom je "spawnen" en dat je ineens omsingelt bent. En hopen dat je posse maatjes niet hetzelfde overkomt. En dat ze eraan denken om elkaar te helpen. Het is erg moeilijk.Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je kunt die challenge ook in online private mode doen he?
quote:El PresidioOp woensdag 20 oktober 2010 22:56 schreef Desunoto het volgende:
Dat is ook een aardig punt. Maar de beste plek is toch wel de ingang van de villa.
En met een grotere groep is dat grote fort met al die kanonnen een goede optie. Niet Fort Mercer trouwens, dat was een foutje. Ik ben even de naam kwijt.
quote:Die laatste! Een Knert!
quote:Ik heb in San Andreas regelmatig op zoektocht gegaan naar Bigfoot en Leatherface..Op maandag 25 oktober 2010 10:59 schreef ROFLOL het volgende:
Bigfoot rond 0:21. Genius, geniaal was dat in de tijd van San Andreas die Bigfoot hype.
quote:Ik heb de hoop dat ze ooit 100G achievment ofzo erin stoppen voor als je level 50x5 (of was het 4?) hebt.Op maandag 25 oktober 2010 22:51 schreef Desunoto het volgende:
Met de update kreeg ik ineens iets van 4000 XP door allemaal co-op challenges die ik wel deed maar die het spel niet meetelde op de één of andere manier.![]()
Nog een heel klein beetje en ik ben weer level 50. Zit te twijfelen of ik het weer ga resetten.
quote:For £7.99 or 800 Microsoft Points then this is quite the package. Undead Nightmare brings a whole new, chunky single player campaign with all the great Red Dead qualities (and some of its niggles).
If that's not enough, the Overrun multiplayer alone will prove to be a big addition - in a package that will hook loads of players from the moment that very first zombie head goes bang.
quote:http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271730Uppers
- Nazi Zombies for Red Dead
- Great content for the cash
- All that's great about Red Dead
- Plus zombies
Downers
- No quick travel option
- Cross-country travel starts to drag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Hmm 1600 punten voor allemaal dus?! Dat valt wel meeOp dinsdag 26 oktober 2010 12:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=271730
9.0
quote:Bij wave 12 of 13 hebben die zombies zo onderhand 3 headshots met een shotgun nodig om dood te gaan. Verder dan dat ben ik ook nog niet gekomen.Op woensdag 27 oktober 2010 17:29 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Undead overrun is wel erg lachen trouwens
quote:Kom ik aan met mijn level 17Op vrijdag 29 oktober 2010 15:17 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ben benieuwd![]()
Ben hem nu aan het downloaden + dit weekend dubbel XP = WIN!
Aangezien ik pas level 21 ben...![]()
Mja, lastig...zijn alle 3 erg leuk....Undead moet je wel van zombies knallen houden....het blijft wel apart om door zo'n western-wereld te lopen met allemaal zombies enzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:49 schreef hamburgerjongen het volgende:
Wat zal ik kopen? Undead nightmare, ballad of gay tony of the lost and the damned?
Alleen TLAD was niet zo boeiend vond ik,,.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:49 schreef hamburgerjongen het volgende:
Wat zal ik kopen? Undead nightmare, ballad of gay tony of the lost and the damned?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schitterend.. It's the Jews, it's the Jews!quote:
[ Bericht 30% gewijzigd door Skillstorm op 14-11-2010 01:38:35 ]
Zijn er al mensen die deze hebben aangeschaft? Want ik vraag me af of daardoor die andere packs ook beschikbaar worden in je orginele versie van Red Dead Redemption. En of de opties zoals de Jackalope uit de ''The Hunting and Trading Outfits Pack'' beschikbaar zijn, aangezien die offline is gehaald voor de PS3.quote:Undead Nightmare Collection
The Undead Nightmare Collection is a single, stand-alone retail disc or downloadable content that bundles together the following content packs:
Undead Nightmare Pack
Liars and Cheats Pack
Legends and Killers Pack
Wat houdt dat nou precies in, spurred tot victory?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:14 schreef msnk het volgende:
Ooooooohhhhhhhhhhhhh.
Spurred to Victory is helemaal niet nodig voor 'Redeemed'. Dat ik dat niet zelf kon bedenken... En daar heb ik dan een halve fucking vrijdag aan besteed (het zoeken naar correcte informatie dus)!!!!
Nou, even 100%-en dan maar
Ook leuk. Heb ik zelf ook al een TIG keer gehad. Waarschijnlijk ook de reden waarom ik Spurred to Victory niet in mijn main run heb kunnen doen.
Nou ja, dat en dat ik altijd liep te hitchen alsof mijn paard anders 'm gaat smeren ofzo
quote:Op zondag 12 december 2010 15:00 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Wat houdt dat nou precies in, spurred tot victory?
In mijn geval heb ik gewoon 20 story missies lang m'n eerste paard (die je op een gegeven moment zelf moet vangen en temmen) gehad zonder dat deze dood is gegaan.quote:Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post.
wat DaFrenk zegt dusquote:Op zondag 12 december 2010 15:00 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Wat houdt dat nou precies in, spurred tot victory?
Ik had voor deze achievement dus een nieuwe save game gestart en na 2hr20m had ik hem na precies de 21ste missie binnen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Roces18 het volgende:
Als je een nieuwe savegame aanmaakt hoef je volgens mij alleen de eerste 16 te doen ipv 20 wat er staat. Als je het paard neemt dat je later vangt en het paard daarvoor niet dood laat gaan dan heb je hem zo binnen. 3 uurtjes werk misschien.
Ja.... Met painted dessert, rocky mountians, grand canyon en yellowstone park.quote:
Tegelijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef Tallywhacker het volgende:
* Tallywhacker denkt iets met Ku Klux Klan, Civil War
Civil war lijkt mij een topper.En ja die indianen mogen ook wel erbijquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:20 schreef Tallywhacker het volgende:
* Tallywhacker denkt iets met Ku Klux Klan, Civil War, John Marsden die kan zwemmen en Mohawk Indians met pijl boog en tomahawk..
De Klan is naar mijn weten opgericht in de Zuidelijke staten nadat deze verloren hadden..quote:
Jezus wat ben jij een opgewonden standje zeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:19 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
De Klan is naar mijn weten opgericht in de Zuidelijke staten nadat deze verloren hadden..
Waar staat ik zeg tegelijk kneusHet zijn een paar opties om het spel uit te breiden..
Of weet meneer nog iets leuks? Misschien drive-by shootings met een paar neger cowboys terwijl Snoop Dogg samen met Johny Cash "My Medicine" speelt op z'n ukulele?!
Yeah, I like to dedicate this record right here to my main man Johnny Cash, a real American gangster..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij een opgewonden standje zeg.
Daarnaast is het Johnny Cash. Oh en Johnny Cash heeft verder niets te maken met My Medicine en hij heeft bij mijn weten nooit op een ukulele gespeeld faalhaas.
Afgezien van die regel, heeft Johnny Cash niets te maken met die muziek... Daarnaast blijkt uit niets van je post dat het sarcasme is, dus sorry.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:46 schreef Tallywhacker het volgende:
[..]
Yeah, I like to dedicate this record right here to my main man Johnny Cash, a real American gangster..
1e ste drie regels van het nummer![]()
Dat jij uberhaupt serieus ingaat op mijn reactie.. Heb je soms moeite met lezen of moet ik jou het woord sarcasme uitleggen?! Wie is er nou een faalhaas![]()
Heb je geen bijdrage voor dit topic.. ga dan lekker verder met fappen
Was gisteren die multiplayer aan het spelen en je kan als outfit ook een buffalo-soldier kiezen.. Kom je in het spel zelf geloof ik niet tegen.. Nu zijn outfits natuurlijk iets anders als spelkarakters, maar deze vond ik wel opvallend.. Ik snap dan ook niet wat de meerwaarde was aan het verhaal om John dood te laten gaan en zijn zoon wraak te laten nemen..quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Civil war lijkt mij een topper.En ja die indianen mogen ook wel erbij
"Of weet meneer nog iets leuks? Misschien drive-by shootings met een paar neger cowboys terwijl Snoop Dogg samen met Johny Cash "My Medicine" speelt op z'n ukulele?!"quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Afgezien van die regel, heeft Johnny Cash niets te maken met die muziek... Daarnaast blijkt uit niets van je post dat het sarcasme is, dus sorry.
http://www.ps3-sense.nlquote:General
The game no longer reboots when switching from MP to SP, or from regular SP to MP. Going to the main menu from any mode or leaving Undead Nightmare single player mode will still reboot (except Japan).
Lasso will now retract properly when thrown while riding fast on a horse.
Removed display message saying This horse is now your trusty steed when you hitch a horse that you already own.
Re-enabled world-wide multiplayer compatibility with Japan.
Fix for failing and retrying the mission You Shall Not Give False Testimony, Except for Profit where attempting to shoot the skull prevents John from using his gun until switching to an unarmed state and back.
Fix for Land Grab multiplayer mode where occasionally the match will start with the timer at 500 and the game doesnt end and no XP is awarded.
Fix for player becoming stuck indefinitely when sitting at a certain Liars Dice chair in Casa Madrugada.
Fix for the host entering an unresponsive loading screen when client opts to join another session as the lobby timer reaches 0 seconds.
Fix for picking up opponents bag at the same time as it is returned to their chest, during a game of Grab the Bag.
Fix for issue that causes multiple mine carts to appear when replaying Gaptooth action area.
Fix for selecting private Free Roam during a barker countdown, which was causing a constant load.
Undead Nightmare DLC:
The Gunslinger Achievement/Trophy now recognizes zombies as enemies.
Fixed a disparity in the headshots and undead headshots stat when shooting zombie animals.
Fix for meter not advancing during Undead Overrun when one player leaves the game in progress.
Fix for player occasionally bonding with undead horses and the Four Horses of the Apocalypse.
Fix for occasional crashing or freezing in the Las Hermanas area & during the mission Mother Superior Blues.
Liars & Cheats DLC:
Fix for player becoming stuck indefinitely when sitting at certain Liars Dice chairs.
Fix for issues when a user is removed from a Liars Dice session due to connection issues with other players, but the camera remains in the dice game while the player is returned to Free Roam or chooses other game modes.
Fix for issues with obtaining The Big Bluff Achievement (Xbox 360 only).
Undead Nightmare Disc:
Original Game mode option removed from main menu.
Fix for 75 second delay before displaying an error message when installing on a system with a completely full hard disk (PS3 only).
Heb jij Undead Nightmare apart gekocht?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:51 schreef DrDentz het volgende:
edit: ooh volgens mij is het nu beter, heb RDR erin gedaan en die ging updaten. Nu draait Undead Nightmare opeens ook.![]()
Maar kan jij ook via je orginele RDR-disc Undead Nightmare starten?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar die deed eerst echt vreemd, filmpjes gaven zwart beeld enzo. Toen ik de originele RDR erin deed ging die updaten en nu draait Undead Nightmare ook goed. Kan ook toeval zijn.. 't is een standalone game.
Die koop je idd apartquote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef H.M.Murdock het volgende:
Heb jij Undead Nightmare apart gekocht?
Ja... Je kunt in de SP kiezen... RDR of Nightmarequote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Maar kan jij ook via je orginele RDR-disc Undead Nightmare starten?
Ja zo ver was ik ook. Enkelt is er dan een verschil of je Nightmare download of hem als stand-alone op disc koopt en hem dan installeert, om hem te spelen?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die koop je idd apart
[..]
Ja... Je kunt in de SP kiezen... RDR of Nightmare
Er is geen disc van Nightmare. Het is DLCquote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja zo ver was ik ook. Enkelt is er dan een verschil of je Nightmare download of hem als stand-alone op disc koopt en hem dan installeert, om hem te spelen?
DLC die ook op disc is uitgebrachtquote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er is geen disc van Nightmare. Het is DLC
Sinds wanneer dat danquote:
Einde was ruk he?! Ik moest nog iets van california stranger en die gast met z'n vliegtuig doenquote:Op maandag 17 januari 2011 10:50 schreef Young_David het volgende:
Uitgespeeld ... wat een einde
Binnenkort Undead Nightmare maar eens halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die stranger missies kun je trouwens nog wel afmaken, alleen 'I know you' niet meer.
Niet echt denderendquote:Op maandag 17 januari 2011 15:56 schreef Tallywhacker het volgende:
Beetje onverwacht en nou niet echt een denderend einde te noemen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het gewoon nog verder! Woei! Vermoed alleen niet dat het lang rustig zal zijn dan..Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:06 schreef DaFrenk het volgende:
Ik dacht dat de verhaallijn afgelopen was toen...Denk dat veel mensen (ook in dit topic) dat nog niet helemaal doorhebben neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat het gewoon nog verder! Woei! Vermoed alleen niet dat het lang rustig zal zijn dan..Niet denderend
AFC AJAX
Net die laatste paar missies nog even gespeeld..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen (ook in dit topic) dat nog niet helemaal doorhebben neeNiet denderend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens de stranger missions gaan afwerken. Top game
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef SoldMayor het volgende:
Het is triple xp op dit moment bij RDR.![]()
Gaat echt hard nu.
Op de RDR site naruurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 12:55 schreef msnk het volgende:
[..]
GemistWaar komen de announcements hierover?
Hoezo natuurlijkquote:
Da's wat logischerquote:
Staat al maanden van tevoren op Upcomming eventsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijkCompleet onlogisch, natuurlijk
Wie kijkt er nou iedere dag naar de RDR site om zoiets op te vangen
Heb je een voorbeeld? Ik vind alleen nieuwsartikelen die twee uur voordat het begint zijn gepostquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Staat al maanden van tevoren op Upcomming events
Heb je er een accountquote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Ik vind alleen nieuwsartikelen die twee uur voordat het begint zijn gepost
http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/58922616651657216quote:Join us today in 4 hrs (@ 4 PM Eastern) for #RDR & #UndeadNightmare Triple XP and live streaming multiplayer w / Rockstar
Maar zijn dat XP events of van die "Play against a Rockstar" events?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Heb je er een account
Voor PS3
Red Dead Redemption & Undead Nightmare Multiplayer Event
Date: May 6, 2011
Time: 4-7PM ET
Date: June 24, 2011
Time: 4-7PM ET
Voor 360
Date: May 26, 2011
Time: 5-8PM ET
Thanks. Dat wordt wel JL missenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:02 schreef DaFrenk het volgende:
Over 4 uur dus:
[..]
http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/58922616651657216
Vooral om nog eens naar binnen te lopen na de cutscenequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:27 schreef Roces18 het volgende:
En natuurlijk Flowers for a Lady, jesus wat vond ik dat awkward
Die man heb ik vastgebonden en in een ravijn gegooidquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vooral om nog eens naar binnen te lopen na de cutscene
Die devs zijn ook niet veel soeps hoor. Bakken er helemaal niks vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 02:02 schreef msnk het volgende:
Triple XP voor zowel PSN als XBL a.s vrijdag 22:00-01:00
PSN luitjes mogen ook nog 's met devs spelen
Jaquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:31 schreef NightDream het volgende:
Volgende week ga ik hem wss halen. Is hij de moeite waard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's okay to be white
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en dacht dat ik wel klaar was met de game (begin het een beetje zat te worden), maar nu blijkt er nog meer missies ed te komen.
Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:03 schreef Doublepain het volgende:
Net laatste missie gedaan, maar het filmpje snapte ik niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aan het eind van Undead Nightmare:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar aan het eind van Undead Nightmare:ah zo... Best een kut einde maar verrassendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: