Ja, maar ze heeft het over de techniek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef wonderer het volgende:
Ze haalden de winnaars door elkaar?Da's wel heel suf.
Die kleine nam het wel goed op. Toch best zuur.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het over de techniek.
I was fed wrong. Dus ze hebben het verkeerd in d'r oortje gezegd... en zij staat voor lul.
Absoluut met stijl opgelostquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kleine nam het wel goed op. Toch best zuur.
Jij hebt iig een schone keuken nu.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn dag was ook verre van ideaal. Maar ik wil niet op de beurs werken.
OMGquote:
Wacht ff... we maken kinderen bang met sprookjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, op zich welMaar het is toch zo? Kinderen worden gewoon bang gemaakt.
Daar zijn ze oorspronkelijk voor bedoeld... toen wolven nog WEL gevaarlijk waren en niet in de dierentuin woonden...quote:Op woensdag 29 september 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... we maken kinderen bang met sprookjes?
Dat zie ik toch echt wel anders...
Het is wel echt zo. Sprookjes waren om kinderen moraal bij te brengen en om ze de "goede" dingen te laten doen. En toen kwam disney en besprenkelde elk sprookje met suikerquote:Op woensdag 29 september 2010 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wacht ff... we maken kinderen bang met sprookjes?
Dat zie ik toch echt wel anders...
En Roodkapje gaat over keiharde SEXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel echt zo. Sprookjes waren om kinderen moraal bij te brengen en om ze de "goede" dingen te laten doen. En toen kwam disney en besprenkelde elk sprookje met suiker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |