Seedorf die uit tegen Kaiserslautern debuteert in europa op zijn 16de.quote:
Daar komen ze op je 27e, na 8 seizoen Stuttgart 2, naar je toe: "Heiz, misschien is het beter dat we je komend seizoen verhuren..."quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef tong80 het volgende:
In Duitsland zijn ze als 23jarige nog een talent.
Ik heb altijd achter hem gestaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef HaagsPietje het volgende:
wat een klasbak die seedorf......ach ach ach, dat passje op robinho![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had al 1-3 moeten staan![]()
blijft onbegrijpelijk dat die gast zo weinig in Oranje heeft gespeeld.....
Oh Tong.... blinde Tong...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:18 schreef tong80 het volgende:
Wat een briljante pass weer.
En dat doet ie al 15 jaar.
Volkomen terecht zoals hij als international is behandeld. Heeft zelden een goede wedstrijd in Oranje gespeeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb altijd achter hem gestaan.
Schandalig hoe ie als international is behandeld.
Denk na voordat je onzin post.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volkomen terecht zoals hij als international is behandeld. Heeft zelden een goede wedstrijd in Oranje gespeeld.
hahaha ik zou deze post maar editen of deleten als ik jou was want je spelt jezelf echt een dik brevet van onvermogen op...je moet wel heel weinig verstand van voetbal hebben om niet te zien dat de klasse er bij seedorf vanaf druipt....quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh Tong.... blinde Tong...
Seedorf had welgeteld 2 prima acties vanavond, namelijk die steekpass opRobinho die net naast gaat, en de assist op Zlatan... maar het eerste half uur heeft hij GEEN ENKEL duel gewonnen, en volgens mij ook geen enkele goede pass afgegeven. De rest van de wedstrijd ook erg matigjes gespeeld.
Heeft Seedorf meer dan 5 echt goede wedstrijden gespeeld in Oranje!? Ik betwijfel het ten zeerste, en ik heb ze vrijwel allemaal gezien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk na voordat je onzin post.
Ik was er bij in Brussel
Ik noem gewoon de feiten: Een paar uitstekende acties, maar verder vrijwel ieder duel verloren en balverlies. Dat hoef ik niet aan te passen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha ik zou deze post maar editen of deleten als ik jou was want je spelt jezelf echt een dik brevet van onvermogen op...je moet wel heel weinig verstand van voetbal hebben om niet te zien dat de klasse er bij seedorf vanaf druipt....
of ben je soms een wijf?
Drol...juist die paar uitstekende acties zijn waar het om draait bij dit soort wedstrijden. DAN presteer je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heeft Seedorf meer dan 5 echt goede wedstrijden gespeeld in Oranje!? Ik betwijfel het ten zeerste, en ik heb ze vrijwel allemaal gezien.
[..]
Ik noem gewoon de feiten: Een paar uitstekende acties, maar verder vrijwel ieder duel verloren en balverlies. Dat hoef ik niet aan te passen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |