Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het dus over een andere zeep had!
[..]
He, fan wil jij niet deelnemen aan de zeepschuimparty die [singles] heet?
Angeldust meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ohneee... dit is toch niet weer zo'n FairyDust gevalletje he?
joh, maar het is geen kloon of een troll mocht je zoiets denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust is dus blijkbaar voor jullie tijd
FD was 13, dus na ieders tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Fairydust is dus blijkbaar voor jullie tijd
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!quote:
Ik had heul geen vieze handen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!
Of heeft iedereen al met zijn vieze handjes aan je gezeten?
Ik ben niet wanhopig opzoek ofzo hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je zal vast goed in de zeepmarkt liggen!
Of heeft iedereen al met zijn vieze handjes aan je gezeten?
Jij hebt niet aan me gezetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had heul geen vieze handen!
Jij wast je handjes als ze schoon zijn? Homo´s beginnen werken altijd van achter naar voren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had heul geen vieze handen!
Tuurlijk niet!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig opzoek ofzo hoor
Ik heb genoeg aan mn huidige SC's
En er hebben heul niet veel mensen aan me gezeten
quote:
Nee iddquote:
zo ken ik je helemaal niet ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij wast je handjes als ze schoon zijn? Homo´s beginnen werken altijd van achter naar voren?![]()
[..]
Tuurlijk niet!
O!
Hoeveel?
Ohja. Dat was het.quote:
ook dat jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof iemand daar vieze handen van zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |