En dat is lastig als je echt gek bent op iemand.. Het is ook niet fijn om "wantrouwend" te zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom op Lotus,iedereen gunt het je van harte..maar willen ook dat je op je hoede blijft
maar ik had heul geen ontbloot bvenlijf zaterdag!?!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik leg 't nog één keer uit:
1) Je ontbloot je bovenlijf
2) Je maakt een foto van je ontblote bovenlijf
3) Die foto stuur je naar mij toe.
Makkelijker kan ik het echt niet maken.
Ik kan enkel zeggen dat ik de woorden van Lotusss ondersteun. Het is zoals het is, en ja, ik ben nu, sinds vandaag weer echt vrij man, en ik hou godsgruwelijk veel van Lotusss. Niemand valt er iets te verwijten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vind ik al vreemd.. ondanks dat we het beide wilden hebben we niks met elkaar gedaan want hij was getrouwd.
En nu is hij (mede om mij) keurig netjes gescheiden om bij me te zijn en dan is dat ook weer niet goed
Ja, neuken sowieso...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lieverd ik wens je zeker het beste toe hoor dat staat los van mijn raad
en als je eens flink kan neukenmooi meegenomen
Oh, dan ben ik toen met een ander bezig geweest. Sorry voor de overlast dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef Duimelot het volgende:
maar ik had heul geen ontbloot bvenlijf zaterdag!?!?
Wantrouwend hoeft ook niet,als je jezelf maar niet verliestquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En dat is lastig als je echt gek bent op iemand.. Het is ook niet fijn om "wantrouwend" te zijn.
Als je zo al moet beginnen, is het einde zoek
Dat is ook nog best moeilijk hoor..quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wantrouwend hoeft ook niet,als je jezelf maar niet verliest
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef ArTiC het volgende:
Dit doet me weer denken aan iemand die zijn liefje hier eerst de liefde van zijn leven noemde en een paar weken later vochten ze hier hun vete uit
Al doende leert men...helaasquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dat is ook nog best moeilijk hoor..Zeker als je echt naar iemand verlangt
en nu wil ik NOG erger de moeder uithangen AHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan enkel zeggen dat ik de woorden van Lotusss ondersteun. Het is zoals het is, en ja, ik ben nu, sinds vandaag weer echt vrij man, en ik hou godsgruwelijk veel van Lotusss. Niemand valt er iets te verwijten.
Lotusss? Ik hou van je!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want jij denkt dat iedereen hier zo puberaal isquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:59 schreef ArTiC het volgende:
Dit doet me weer denken aan iemand die zijn liefje hier eerst de liefde van zijn leven noemde en een paar weken later vochten ze hier hun vete uit
Je hebt gelijk hoor.. vallen en opstaan. alleen die littekens steeds!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik toen met een ander bezig geweest. Sorry voor de overlast dan.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en nu wil ik NOG erger de moeder uithangen AHHHHHHHHHHHH
maar sja soms moet je niet heel hard NEE MAG NIET roepen want kindjes willen t dan JUIST doen
dus....
En wat is er mis met één of beider Fobo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
na een aantal weken al stellen dat je van iemand houd is idd nogal puberaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want jij denkt dat iedereen hier zo puberaal is
Ik wil best geloven dat jullie de ruzie hier niet uitvechten.. hij komt immers (verder) nooit hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want jij denkt dat iedereen hier zo puberaal is
quote:
Tsja,ik weet er alles van. En snap je punt ook wel hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:01 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor.. vallen en opstaan. alleen die littekens steeds!
Ja. Erg he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil best geloven dat jullie de ruzie hier niet uitvechten.. hij komt immers (verder) nooit hier
Maar serieus.. komop.. houden van.. godsgruwelijk!? Julie kennen elkaar pas net.. zijn nog niet eens veel/vaak/lang samengeweest.. en nog niet het bed gedeeld.
"Liefde is als Sinterklaas; je gelooft er niet in, maar stiekem ben je elk jaar weer benieuwd of je nog iets krijgt"quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:04 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tsja,ik weet er alles van. En snap je punt ook wel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |