Ik verzorg de administratie voor een vrij technisch bedrijf. Ik solliciteer ook bij de Nederlandse Spoorwegen, maar daar zijn zoveel starre ´selectieprocedures´, ze hebben geen idee wie ze binnen kunnen halen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef Noisiv het volgende:
Wat voor werk doe je dan? 800 euro is nog onder het minimum loon. Je moet wel wat moeite doen om het juiste baantje te vinden. Zelfs zonder diploma kan je als je goed zoekt rond de 18 euro per uur verdienen. Zit je wel wekelijks in de productie nachtdiensten te draaien of doe je zwaar werk in de (kassen)bouw.
Ook veel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik spaar ongeveer ¤700,- per maand. Heb geen vaste lasten, aangezien ik 16 jaar ben en dus nog thuis woon. Overige uitgaven zijn ook niet echt hoog. Het grootste deel bewaar ik gewoon voor het financieren van m'n studie en de daarbij horende kosten voor het huren van een kamer en dergelijke.
Niet als auto's een passie is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef mark_dabomb het volgende:
Nergens voor, een nieuwe auto misschien een keer, maar dan hou ik nog 25-30k over.
Ik heb een recente Landrover Discovery 3 gekocht, Lekkere V6 diesel met 7 zitplaatsen... heeeel relaxed.. Saab = cool.. Mijn vrouw wil een 9-3 cabrio (het model na de 900)quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef mark_dabomb het volgende:
ik ben ook autogek, heb een Saab 96 uit 1969 in mooie staat. Voor het dagelijks vervoer (max 1000 km per maand) komt er nog is een 9-3 Aero Cabrio. Wat heb jij voor auto?
Met een redelijke opleiding is dat toch prima te doen?quote:
Ook met een HBO of zelfs MBO is dat te doen op je 25e hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met een redelijke opleiding is dat toch prima te doen?
10.000 euro is wel erg netjes. Maar dat betekent dat je ook nog thuis woont? En dat geld heb je gespaard waarvoor?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Luxuria het volgende:
Ik spaar geen vast bedrag per maand omdat ik nog studeer. Ik probeer wel iedere maand enkele honderden euro's over te maken, ligt er net aan hoeveel ik op mijn lopende rekening heb staan.
In 3 jaar tijd (vanaf mijn 18e) heb ik bijna 10k gespaard.
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef Socios het volgende:
Ik verdien per maand minder dan dat jij per maand ´over´ hebt. Sick hoor.
Je bent 16 en je verdient meer dan 700 euro per maand als 'bijbaan' aangezien je ook studeert?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik spaar ongeveer ¤700,- per maand. Heb geen vaste lasten, aangezien ik 16 jaar ben en dus nog thuis woon. Overige uitgaven zijn ook niet echt hoog. Het grootste deel bewaar ik gewoon voor het financieren van m'n studie en de daarbij horende kosten voor het huren van een kamer en dergelijke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |