Waarom zou je geforceerd geld gaan uitgeven?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik zou zelf een gulden-middenweg kiezen, je spaart nu wel erg veel. Ontspanning en vermaak is ook erg belangrijk.
Maar gezien het feit dat je al een gezonde basis opgebouwd hebt, zou ik wat minder in de maand gaan sparen en iets meer uitgeven.
Nou ja, geforceerd.. wat is de fun om elke maand al je geld op een spaarrekening te zetten zodat je het wellicht ooit kan gebruiken. Leven an sich is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou je geforceerd geld gaan uitgeven?
Precies.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:04 schreef De_Groentenboer het volgende:
Maar dat is slechts mijn persoonlijke visie, hé.
Ik verdien zo'n beetje hetzelfde maar spaar ¤250,- in de maand. Waar woon je in en doe je uberhaupt wel eens iets leuks?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:04 schreef mark_dabomb het volgende:
ik verdien ongeveer 2k netto, vriendin 1400. Doel van dit topic is om te bekijken of ik niet te zunig ben en wat meer uit moet gevenIk zie graag een indicatie van leeftijdsgenoten.
Ik stort zelf 700 p/m op de gezamenlijke rekening, 150 sparen, 100 zorgverzekering, 200 auto's dus feitelijk heb ik 850 euro per maand 'over'. Spaarsaldo ligt momenteel tussen de 30 en 40k.
30 à 40k spaarsaldo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:04 schreef mark_dabomb het volgende:
ik verdien ongeveer 2k netto, vriendin 1400. Doel van dit topic is om te bekijken of ik niet te zunig ben en wat meer uit moet gevenIk zie graag een indicatie van leeftijdsgenoten.
Ik stort zelf 700 p/m op de gezamenlijke rekening, 150 sparen, 100 zorgverzekering, 200 auto's dus feitelijk heb ik 850 euro per maand 'over'. Spaarsaldo ligt momenteel tussen de 30 en 40k.
Hoezo is dat 'sick'?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef Socios het volgende:
Ik verdien per maand minder dan dat jij per maand ´over´ hebt. Sick hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |