Ik heb de ambitie om bij NS (of een ander spoorbedrijf) te gaan werken, maar niet bij het ´rijdend personeel´. Het liefst op een station.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef o.us het volgende:
Wie werken hier eigenlijk bij de NS als conducteur / machinist?
Geerd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
ik weet dat het hier heel af en toe een conducteur langs komt, maar we hebben hem hier al weer enige tijd niet meer gesignaleerd
Heeft vast weer te maken met de Sneltrein Amsterdam C - Dordrecht - Breda.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:56 schreef Socios het volgende:
[..]
In jouw regio worden Rotterdam Blaak en Schiedam Centrum helaas een Intercitystation.![]()
Yep. Ik was hem ook al bijna weer vergeten.quote:
Ga je lekker samen met Crientj in de Togo staanquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de ambitie om bij NS (of een ander spoorbedrijf) te gaan werken, maar niet bij het ´rijdend personeel´. Het liefst op een station.
Utrecht Overvecht, Hilversum Sportpark, Hilversum Noord, Bussum Zuid, Naarden-Bussum en Almere Muziekwijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:39 schreef Yreal het volgende:
En ik ben alle meuk waar utrecht -> almere stopt nog vergeten ook
Hilversum Noord en Bussum Zuid ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Utrecht Overvecht, Hilversum Sportpark, Hilversum Noord, Bussum Zuid, Naarden-Bussum en Almere Muziekwijk.
Hollandsche Rading wordt overgeslagen door deze verkapte stoptrein...
Het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Hilversum Noord en Bussum Zuid ook.
Gewoon 2 IC's en 2 stoppers per uur tussen Zl en Gn laten rijden. Richting Zl rijdt de stoptrein voor de IC uit, richting Gn achter de IC...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ken kleinere plaatsen waar een IC stopt.
En oh ja: Hoogeveen
Foutje van mij, sorry...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hilversum Noord en Bussum Zuid ook.
Ja dat probeert de NS al een tijdje, maar er werkt een niet nader te noemen gemeente tegen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon 2 IC's en 2 stoppers per uur tussen Zl en Gn laten rijden. Richting Zl rijdt de stoptrein voor de IC uit, richting Gn achter de IC...
Reistijden versimpelen...
Tering, zo vroeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ochtend.Ik heb een 7:00 / 15:00 dienstje, én dan nog foto's maken in Harderwijk.
Toch niet Staphorst?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja dat probeert de NS al een tijdje, maar er werkt een niet nader te noemen gemeente tegen...
En wat als ProRail een rits geluidsschermen plaatst, houdt die onzalige NIMBY-gemeente dan op met steigeren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar mogen alleen op zondag treinen stoppen.
Nooit iets gehoord over het gezeik om Hoogeveen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat als ProRail een rits geluidsschermen plaatst, houdt die onzalige NIMBY-gemeente dan op met steigeren?
Volgens mij niemand.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef o.us het volgende:
Wie werken hier eigenlijk bij de NS als conducteur / machinist?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nooit iets gehoord over het gezeik om Hoogeveen?Dus nog een droevigere gemeente dan Staphorst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb donderdag een 05:30-13:30 dienst.quote:
Ja, maar van trdl verwacht je dat eerder dan van de AH to Go.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een 05:30-13:30 dienst.
.. De to go gaat om 6 uur al open. ;') En zelfs dan staan er mensen buiten te wachten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, maar van trdl verwacht je dat eerder dan van de AH to Go.
Dat was juist de grapquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef James1988 het volgende:
Staphorst wilde toch helemaal geen treinverkeer op zondag i.v.m. de zondagsrust?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |