SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vijf delen:
Geneeskunde [Deel 60]
Geneeskunde [Deel 61]
Geneeskunde [Deel 62]
Geneeskunde [Deel 62]
Geneeskunde [Deel 64]
Geneeskunde [Deel 65]
Geneeskundewebsites voor studenten en co-assistenten
• Geneeskundestudent
• Arts en Student
• Medisch Student
• Co-motions
• VVAA
• NHG Standaarden
• Overzicht handige links van mol_air
• Medische rekenmachine
• Websurg - tekst en video's van voornamelijk laparoscopische chirurgie
• Artsus.nl - medisch weblog voor de jonge medicus
IB Groep
• Loten? Hoe en wat
Universiteiten (aantal studieplaatsen), toelatingsmogelijkheden en per universiteit de regelmatige posters (jaar van aanvang)
Rijksuniversiteit Groningen (410)
• Zij-instroom
• Decentrale Selectie (50 % van de plaatsen)
• 40 collegeweken per jaarMaxC (2007)
Pluizel (2006)
Starla (2002)
Honeymooner (2003)
VU Amsterdam (350)
• Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)DDM (2000?)
pmdomela (2008)
Laertes (2009)
Universiteit van Amsterdam (350)
• Decentrale selectie (50% van de plaatsen)Zwaardvisch (2003)
Merel1808 (2008)
Christiaan (2009)
fusionfake (2009)
Kassaa (2009)
Universiteit Leiden (315)
• Zij-instroom
• 39 collegeweken per jaarintoxicated (2004)
Repeat (2005)
Universiteit Utrecht (344)
• Decentrale selectie, SUMMA (vierjarig)
• 40 collegeweken per jaar (vanaf 2006 BaMa, CRU'06)gohan16 (2005)
Leejow (2007)
iofn (2005)
Bellah (2007)
Erasmus Universiteit Rotterdam (410)
• Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)Ludacriss (2010)
madmaniac (2010)
Radboud Universiteit Nijmegen (330)
• 40 collegeweken per jaar
• Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen)ralfie (2003)
June. (2006)
dotKoen (2007)
Rituals (2009)
Universiteit Maastricht (341)Seam (2008)
BloodyVirginMary (2009)
AndersEricT (Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde Groningen)
(staat je naam er niet bij en moet dat wel... meld ff in dit topicvoeg jezelf toe op de wiki pagina)
De bron van de OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GeneeskundeShine bright like a diamond.
Waarom vind je Enschede geen goed idee? Er zit al een fatsoenlijke universiteit, ze hebben al 'technische geneeskunde' en een goed/groot ziekenhuis met een traumacentrum..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:57 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die grap al eens gemaakt
Maar ben benieuwd of het nieuwe kabinet ook meer geneeskundeopleidingen wil. Er zijn plannen om 2 nieuwe op te starten in Eindhoven () en Enschede (
![]()
)
Omdat Enschede.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom vind je Enschede geen goed idee? Er zit al een fatsoenlijke universiteit, ze hebben al 'technische geneeskunde' en een goed/groot ziekenhuis met een traumacentrum..
Enschede is tof, omdat twente en bataquote:
Technisch gesproken ben jij dat ook of sinds wanneer behoor jij tot de geestelijke stand?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:16 schreef dotKoen het volgende:
Wie waren trouwens die leken net in ons topic?
Oeh zij is wel echt een bazin, relaxte achteloze houding, maar ze weet wel veel en vertelt het goed. Vandaag gaf ze duocollege samen met Grundmeijer, pure verachting was van haar gezicht af te lezen iedere keer als die lieve man z'n mond open deedquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dokter Salvatore is mijn tutor dit jaar
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:08 schreef Merel1808 het volgende:
Ik had vanochtend weer college van een of andere heldin, liet de patiënten op de gang wachten, riep ze naar binnen voor 5 minuten kletsen voor de collegezaal en daarna mochten ze zo gauw mogelijk weer opdonderen
Wij hebben ook een keer een schat van een vrouw gehad die besmet was met HIV en heroineverslaafd, en die bleef maar steeds zeggen: "Begin er niet aan hé!" "Ik zie aan jullie gezichtjes dat je het wil proberen, maar doe het niet!", met zo'n giga-Amsterdams accentquote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Pluizel het volgende:
nou die VGT was weer enorm spannend, ahum.
wij hebben trouwens een keer een jongen in een bed gehad die uit een raam was gedonderd, en de moraal van het verhaal was geloof ik "val niet uit een raam"
Ja die hadden wij ook. Damn, die was echt fucked up. Niet lullig bedoeld.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben ook een keer een schat van een vrouw gehad die besmet was met HIV en heroineverslaafd, en die bleef maar steeds zeggen: "Begin er niet aan hé!" "Ik zie aan jullie gezichtjes dat je het wil proberen, maar doe het niet!", met zo'n giga-Amsterdams accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |