Tsja, in Almelo ging de uroloog altijd hakken tijdens de nefrectomieen, ook maar één ziekenhuis waar dat gebeurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef intoxicated het volgende:
't Gaat niet over AVP's in het algemeen, maar het trucje wat ze hier doenDetails volgen tzt wel in een of ander tijdschrift met een hoge impact factor
Iemand die mbo doet, vervolgens HBO, en dan universiteit krijgt 8 jaar stufi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef MaxC het volgende:
Belachelijk dat we straks de hele masterfase geen studiefinanciering meer krijgen
Iemand die HBO en daarna uni krijgt helemaal geen stufi meer voor de uni. Je tweede bachelor betaal je zelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Iemand die mbo doet, vervolgens HBO, en dan universiteit krijgt 8 jaar stufi.
Iemand die van het VWO komt en naar de uni gaat krijgt 3 jaar stufi.
Logisch he![]()
Is al besloten door het demissionair kabinet.quote:
ik heb me vorig jaar een keer net naast m'n neus gestoten, en had een week of 4 later ineens een daverend abces in m'n kaak waar een wortelkanaalbehandeling me vanaf moest helpenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef June. het volgende:
Hm, heb vorige week mijn neus gestoten () en volgens mij is 'ie gekneusd. Pff, wist niet dat zo'n klein beetje zwelling al enorm veel pijn kon doen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |