Tsja, in Almelo ging de uroloog altijd hakken tijdens de nefrectomieen, ook maar één ziekenhuis waar dat gebeurt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef intoxicated het volgende:
't Gaat niet over AVP's in het algemeen, maar het trucje wat ze hier doenDetails volgen tzt wel in een of ander tijdschrift met een hoge impact factor
Iemand die mbo doet, vervolgens HBO, en dan universiteit krijgt 8 jaar stufi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef MaxC het volgende:
Belachelijk dat we straks de hele masterfase geen studiefinanciering meer krijgen
Iemand die HBO en daarna uni krijgt helemaal geen stufi meer voor de uni. Je tweede bachelor betaal je zelf.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:01 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Iemand die mbo doet, vervolgens HBO, en dan universiteit krijgt 8 jaar stufi.
Iemand die van het VWO komt en naar de uni gaat krijgt 3 jaar stufi.
Logisch he![]()
Is al besloten door het demissionair kabinet.quote:
ik heb me vorig jaar een keer net naast m'n neus gestoten, en had een week of 4 later ineens een daverend abces in m'n kaak waar een wortelkanaalbehandeling me vanaf moest helpenquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:46 schreef June. het volgende:
Hm, heb vorige week mijn neus gestoten () en volgens mij is 'ie gekneusd. Pff, wist niet dat zo'n klein beetje zwelling al enorm veel pijn kon doen
quote:
Overigens blijft ze wel heel erg geil hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 15:15 schreef iofn het volgende:
En dan vanavond ook nog eens de co-assistent.![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je ff doorzappen naar Net5quote:
Kut utrecht..quote:
De helft wordt afgeschrikt omdat ze maar de helft van de studie Stufi krijgen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Kassaa het volgende:
De numerus fixus gaat dus als het aan het nieuwe kabinet ligt binnen vijf jaar afgeschaft worden, ben benieuwd hoe ze drie keer zoveel geneeskundestudenten gaan herbergen.
Amsterdam, niet zo exotisch maar goed :p. 3 weken ofzo. Wat voor abstract ga je insturen?quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:58 schreef Honeymooner het volgende:
Chill! Waar is het? En op welke termijn hoorde je dat ie geaccepteerd was?
Ik ga er deze week ook eentje insturen, voor een congres in Miami Beach, kan me iets vervelenders voorstellen..
Iets met gyn.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:45 schreef iofn het volgende:
[..]
Amsterdam, niet zo exotisch maar goed :p. 3 weken ofzo. Wat voor abstract ga je insturen?
Door het schrappen van al het meerkeuze en het niveau wat op te krikken dat het bijna gelijkwaardig is aan een echte academische studie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:09 schreef Kassaa het volgende:
De numerus fixus gaat dus als het aan het nieuwe kabinet ligt binnen vijf jaar afgeschaft worden, ben benieuwd hoe ze drie keer zoveel geneeskundestudenten gaan herbergen.
Dat zou ik niet zo'n probleem vinden, maar het probleem is dat je uiteindelijk toch al die kutfeitjes moet kennen, en de meest efficiënte manier om dat te testen is met "welke van deze vier is onjuist"-vragen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Door het schrappen van al het meerkeuze en het niveau wat op te krikken dat het bijna gelijkwaardig is aan een echte academische studie?
Daarmee impliceer je meteen dat één keuze juist is. Het weten wanneer wel en niet te kiezen is ook een onderdeel van het nemen van een beslissing. Meerkeuze is op geen enkele manier te rechtvaardigen voor welke wetenschappelijke discipline dan ook!quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo'n probleem vinden, maar het probleem is dat je uiteindelijk toch al die kutfeitjes moet kennen, en de meest efficiënte manier om dat te testen is met "welke van deze vier is onjuist"-vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |