Ik vraag me eerder af waar jij een kloon van bent.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Fir3Fly is kloontje van Linkse Friese Vegetariër wellicht ?
Lekker, ik heb gewoon mijn uren volgemaaktquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooi
Tja, wat zal ik zeggen...
Was vanmiddag maar eerder van school weggegaan.
Je bent wel liefquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef Avey het volgende:
Tijd om maar weer eten te gaan maken, echt een ziekenboeg hier
Tomboquote:
Ik ook zo, en lekker bankhangen straksquote:
ik moet nog veel users leren kennen blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:04 schreef Avey het volgende:
Volgens mij kun je er niet verder naast zitten
is dat een vraag ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waar jij een kloon van bent.
Ik vind het niet zo erg om voor haar te zorgen hoorquote:
Nee oke, maar het is wel liefquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om voor haar te zorgen hoor
Mooi zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik heb gewoon mijn uren volgemaakt
Nee, dan had er een vraagteken moeten staan. Goed opletten, dan leer je nog wat.quote:
Owkee...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombo
Niet veel anders dan 6 minuten en 13 seconden geleden...
nou mooi , dat scheelt mij dan weer een antwoord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dan had er een vraagteken moeten staan. Goed opletten, dan leer je nog wat.
Dat was toch heel lang geledennaar MEN verhuisd, die reeks? Nu weer wel in MUZ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit met een half oor hier..
Wat luister je nu? #1916
verder wel ok , tnx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |