Over het algemeen lukt het in een keer wel....quote:
pas als ie ook om kan gaan met onvoorziende zakenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
kan je wel een lijstje geven, maar of je er wijzer door gaat worden geen ideeIk zou kutjesdokter worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is allemaal interessant!![]()
filmpje kijken kan ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Evie het volgende:
[..]
biertjes drinken, barhangen, lasergamen?
Goed plan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Evie het volgende:
[..]
biertjes drinken, barhangen, lasergamen?
Neukenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef mahlah het volgende:
Hmm, ik heb een avondje vrij ... wat zal ik eens gaan doen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
The same thing we do every night....
zeker ook een avondje vrijquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef mahlah het volgende:
[..]
Goed plan!
Heb je ook een avondje vrij?![]()
dat is de 1e in de rij als je zo banaal wilt zijn, maar daar komt wel wat meer bij kijken dan alleen kuttenkijkenquote:
Gaat toch kapotquote:
Kan zo ff langs Miranda rijden natuurlijk, daar woonde ik ooit 2 straten vandaanquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat toch kapot
[..]
Kan zo ff langs Miranda rijden natuurlijk, daar woonde ik ooit 2 straten vandaan
Ik heb begrepen dat jofoku om 2 uur nog wel tijd heeft vanavond.. hoop dat je koffie hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef mahlah het volgende:
Hmm, ik heb een avondje vrij ... wat zal ik eens gaan doen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:56 schreef mahlah het volgende:
[..]
The same thing we do every night....
Wat een grote nerd moet je zijn als je dat weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
That's why I mentioned it.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
dat is de 1e in de rij als je zo banaal wilt zijn, maar daar komt wel wat meer bij kijken dan alleen kuttenkijken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Wat een grote nerd moet je zijn als je dat weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van mn favorieten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Tis toch echt zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben nog steeds in shock en heb t gevoel in maling genomen te worden!Duim & Techno? Ik geloof het gewoon niet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:59 schreef mahlah het volgende:
[..]
Niet lang meer als het zo door gaat
Daar zijn abo's voor volgens mij. Een chauffeur op mijn werk zegt altijd,tomtom is handig als je bij de stad aankomt waar je moet zijn. Zet hem dan aan en je wordt makkelijk naar je bestemming geloodstquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pas als ie ook om kan gaan met onvoorziende zaken
Daarom ook geen stelletje wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:01 schreef Cue_ het volgende:
En je weet toch.. er zijn maar weinig singlesstelletjes die het redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |