Techno komt hier toch zelden.. laatste tijd nooit meer.. dat scheelt alquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je er mee om gaat, volgens mij heeft Duim dat wel opgelost
Het is echt zoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
True! Maar toch geloof ik het nog steeds niet
Fascinatie ook weer vandaagquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
That's why I mentioned it.![]()
Haha, klopt. Maar het is toch wel fascinerend!
Perfectionistquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, vergeet ik nog:
Before the night is done
Their plan will be undone
Het is dus mooi gewordnequote:
*wacht nog op de fotoquote:
quote:
Nou dan moet ik er ook maar aan gelovenquote:
En dat zal zo zijn reden hebben hequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Techno komt hier toch zelden.. laatste tijd nooit meer.. dat scheelt al
vast welquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:11 schreef Tally het volgende:
[..]
En dat zal zo zijn reden hebben he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
De laatste paar dagen dat ik er was, heb ik hem wel gezien hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Techno komt hier toch zelden.. laatste tijd nooit meer.. dat scheelt al
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:12 schreef Evie het volgende:
LasergamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paintballen![]()
Hij was er vanochtend nogl.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De laatste paar dagen dat ik er was, heb ik hem wel gezien hoor
Dan speelt hij DJ
Ik heb, serieus, nog nooit zulk mooi haar gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is dus mooi gewordne![]()
Je date zal waarschijnlijk als een blok voor je vallen..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb, serieus, nog nooit zulk mooi haar gehad.
Ik zou haast verliefd worden op mezelf
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:12 schreef Evie het volgende:Let's go!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
maak je voor 2?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:09 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat diner for 1 klaar maken
Mooi zo, nu hij nog en jij op hemquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet toch nog uit Amsterdam komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]
ok ok ok moet eerst even de vaat afmaken daarna wel tijd voor een potje hoor
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik moet toch nog uit Amsterdam komen
Foto via whatsapp aub!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
maakt niet uit ... goed volkquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
maar euhm ik ken jou eigenlijk niet
Ik gebruik dat bijna nooitquote:
Ik vind het onwijs handig. Je moet alleen genoeg mensen kennen die het ook hebben.quote:
Ja, dat is waar. Ik betrap mijzelf er op dat ik bepaalde mensen gewoon SMS ook al heb ik ze in WhatsAppquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het onwijs handig. Je moet alleen genoeg mensen kennen die het ook hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |