quote:
quote:
quote:
Nope, gewoon goed gegokt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef Monco10 het volgende:
Huh? Janetje kent de persoon in kwestie of kreeg het antwoord door via PM?
Of natuurlijk de meer onschuldige optie; Janetje heeft het gewoon goed geraden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef Monco10 het volgende:
PM iig nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef Monco10 het volgende:
Hihi, neen.quote:
Beginletter is er.quote:
Nee. Maar je komt in de buurt.quote:
Bingo!quote:
Roep dat niet te hard.quote:
Is inderdaad funest voor dit topic gebleken.quote:
William Doolittle a.k.a Will Do.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Janetje het volgende:
Ik stel voor dat Chowi er dan eentje mag doen omdat ze er met Nienke redelijk dichtbij zat.
Nee, dat is toeval. Hij heet geen Tom.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:39 schreef leroytje het volgende:
Tom (en haal em ff uit de naam van de bestand)
Owh sorry..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Janetje het volgende:
Ik stel voor dat Chowi er dan eentje mag doen omdat ze er met Nienke redelijk dichtbij zat.
iBenny 11quote:
Yupquote:
quote:
Jij kent haar, dit kan niet!quote:
Nee, je moet je plaatje even ergens anders uploaden. Nu is het profiel namelijk te achterhalen.quote:
De hint is ook wel obvius, goed zoeken op jou hyves of willekeurig op hyvesquote:
Was dat dan ook het geval bij die marloes? Die werd echt in een keer geraden door Janetje en ik was de enige die verbaasd was.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef Balisto het volgende:
[..]
Nee, je moet je plaatje even ergens anders uploaden. Nu is het profiel namelijk te achterhalen.
Dat was gewoon goed gegokt geloof ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Was dat dan ook het geval bij die marloes? Die werd echt in een keer geraden door Janetje en ik was de enige die verbaasd was.
begin en eindletter geradenquote:
We have a winnerquote:
Je kent dr?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |