quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef Isabeau het volgende:
In de hoop dat ik het recept vorig jaar op fok heb geplaatst vodn ik deze post:
[..]
En het is allemaal Bluezz' schuld
Het gaat dan toch echt gebeuren jongen, ooit zul je afgestudeerd zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb er zin in om te beginnen, maar moeten helaas nog wat dingetjes afgerond worden hier in Eindhoven. Nog twee weekjes!
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieWas druk bezig en nu heb ik de salarisbrieven gemist
Moet ik helemaal wachten tot morgen
Maar ik hoor al van mijn collega's dat het niet veel soeps was
Nog 10 maanden ploegen waar nog veel fout kan gaan waar ik veel zin in heb.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het gaat dan toch echt gebeuren jongen, ooit zul je afgestudeerd zijn
Door het zien van Japanse soep?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
gotver, nu wil ik chinese soep!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga dit weekend uit eten![]()
Nu al zin in
Ik heb de hele tidj het gevoel dat het al bijna weekend is, maar het is nog maar dinsdag natuurlijkquote:
met wie en waar?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Nu al zin in
dat is een rotgevoel als je denkt dat het al bijna weekend isquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb de hele tidj het gevoel dat het al bijna weekend is, maar het is nog maar dinsdag natuurlijkMorgen is Ross jarig en dan moet ik ook werken
Maar ik kan een uur eerder naar huis
yep, in theorie wel, ik heb alleen wel besloten dat ik 35 blijfquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Morgen dus dr. Rossi jarig en overmorgen Taffie als ik het goed heb
dat doe je nu al 27 jaar!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, in theorie wel, ik heb alleen wel besloten dat ik 35 blijf![]()
ESTP FTWquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
supertof Isa!
Zo. Wereldreis gemaakt vanochtend. Prikjes gehaald in Maastricht, even kennisgemaakt met mijn directe begeleider. Jezus wat is dat een fanatiekeling zeg (ESTJ/ESTP) maar altijd goed om zo iemand als directe begeleider in de buurt te hebben, weet van aanpakken.
Leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Nu al zin in
Was het leuk ja?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef LieLie het volgende:
![]()
Sun en Sam zijn weer naar huis. Het was hartstikke gezellig!
Sam is echt schattig![]()
En ik heb lekkere kaasjes van de boerderijwinkel![]()
En nu moet ik nog even wat nuttige dingen doen
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was het leuk ja?
En Sun is toch ook schattig.
Snel LieLie koop een kraslotquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:43 schreef DarkElf het volgende:
Omg dat heeft niemand anders ooit aan , zeker nu in de herfst.., wat bijzonder!
Had ik net toch dat telefonische aanbod voor gratis loten van de bankgiroloterij moeten aannemenquote:
Afgezien van de spelfout in de titel, interessant stukkiequote:Mooi gezicht belangrijk dan lichaam in relatie
Uitgegeven: 28 september 2010 17:24
Laatst gewijzigd: 28 september 2010 17:24
AUSTIN - Mannen verkiezen in een relatie een mooi gezicht boven een mooi lichaam. Dat blijkt uit onderzoek van de University of Texas. Als het om seks draait zijn de voorkeuren juist omgedraaid en willen mannen liever een vrouw met een goed lichaam.
© ANP
De onderzoekers lieten 375 mannen en vrouwen foto's zien van het andere geslacht. Bij sommige foto's werd het hoofd afgeplakt, bij andere foto's het gezicht.
Aan de proefpersonen werd gevraagd wat voor relatie ze wilden hebben met de personen op de foto's. Daarna mochten ze de afgeplakte delen zien.
Aantrekkelijkheid
Mannen kozen vaker voor een mooi gezicht bij een langdurige relatie. Bij een onenightstand kozen ze juist vaker voor het lichaam.
Volgens de onderzoekers is er een logische verklaring voor. Het lichaam van een vrouw laat namelijk haar vruchtbaarheid op het moment zien, terwijl het gezicht de reproductieve kansen op lange termijn toont.
Bij vrouwen maakte het niets uit; ze kozen zowel bij een kortstondige flirt als bij een langdurige relatie voor het gezicht. Het onderzoek is deze maand gepubliceerd in Evolution and Human Behavior.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oh toen ik Sun voor het eerst ontmoette had ze een tuniekje met een zwarte maillot aan.
Oh dan bedoelde ik TAVquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen tuniekjes of zwarte maillots..
![]()
Tja, het was nu eenmaal weekendquote:
wat hebben jullie gegeten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:12 schreef LieLie het volgende:
Oh en het eten was lekker! Ook niet onbelangrijk natuurlijk
Yvonneritusquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, in theorie wel, ik heb alleen wel besloten dat ik 35 blijf![]()
Lielie had een heeeerlijk zapmpakketje gevuld met roomkaas en lekkere dingen op een bedje van veldsla en ik had een soort spinaziebrood met rode ui en feta..quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lielie had een heeeerlijk zapmpakketje gevuld met roomkaas griekse yoghurt en lekkere dingen op een bedje van veldsla en ik had een soort spinaziebrood met rode ui en feta..
Oh lol!! Doordat het zo mooi stijf was geworden leek het net roomkaasquote:
Die van jou ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh lol!! Doordat het zo mooi stijf was geworden leek het net roomkaas![]()
Was evengoed heeeeerlijk![]()
oeh klinkt lekker!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lielie had een heeeerlijk zapmpakketje gevuld met roomkaas en lekkere dingen op een bedje van veldsla en ik had een soort spinaziebrood met rode ui en feta..
Lekker!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Lielie had een heeeerlijk zapmpakketje gevuld met roomkaas en lekkere dingen op een bedje van veldsla en ik had een soort spinaziebrood met rode ui en feta..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |