Voor school ben ik geregeld in Utrecht, dus evt. daar overhandigen is ook mogelijk. Probleem is enkel dat die tijden elke dag anders zijn, en dat ook moet overeenkomen met de tijden van de koper. Daarom is ophalen wat makkelijker qua planning. Maar er zijn meerdere opties mogelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef Stefan het volgende:
Leuk ding maar als ik m moiet ophalen in Waalwijk ben ik veel aan benzine kwijt. Voor 150e wil ik er wel over nadenken
Hij is simlockvrij, elke normale simkaart kan erin ja. (itt de iPhone 4 waar alleen een microsim in kan).quote:
Is sterk afhankelijk van het soort gebruik denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef Stefan het volgende:
Ik ben een beetje aan het lezen over de batterij en de 3G moet je standaard wel elke avond opladen zie ik. Snap ik wel door alle aps en internet enzo en filmpjes. Wel jammer dat ie zo snel leeg is.
PM komt eraan.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Alec690 het volgende:
Stuur me even een PM met je gegevens, collega heeft interesse! Graag snel! Wil hem snel hebben eventueel!
Oké helaas, bedankt in ieder geval!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Stefan het volgende:
Ik lees teveel negatieve ervaringen over de batterij van de 3G. Succes met de verkoop verder
iPhone is onder voorbehoud verkocht, helaasquote:Op woensdag 29 september 2010 21:23 schreef Lefty16 het volgende:
Ik heb zeker interesse, maar hij moet wel worden verzonden, ophalen gaat echt niet, omdat ik in Groningen woon. Ik wil het graag snel regelen, gaat verzenden lukken denk je?
In de TT zie je toch 16GB staan? Dat dus, er zitten geen SD-kaartjes in een iPhone ofzo..quote:Op zondag 3 oktober 2010 18:00 schreef jacobussss het volgende:
hoeveel gig kaartje zit er in ??
en ik denk toch echt dat je voor een 3g te veel vraagt majah
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Stefan het volgende:
Ik lees teveel negatieve ervaringen over de batterij van de 3G. Succes met de verkoop verder
Sorry dat ik me nooit heb verdiept in de Iphone. Het spijt me dat ik de Nokia goede telefoons vindt. 3310 FTWquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |