Okee, volgens mij heb ik wel een idee, maar kan niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt
(volgens mij staat er maar een)
In tig jaar hebben ze nu voor de derde keer een nieuwe naamquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:26 schreef Bos81 het volgende:
Okee, volgens mij heb ik wel een idee, maar kan niet op de naam komen.
Nee toch niet. Als je het niet wilt zeggen is prima hoor, dat begrijp ik wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In tig jaar hebben ze nu voor de derde keer een nieuwe naam
Ik denk serieus dat iedereen deze fabriek kent......quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:34 schreef Bos81 het volgende:
Nee toch niet. Als je het niet wilt zeggen is prima hoor, dat begrijp ik wel.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
Nee, zegt me echt niks. Maar is niet erg, ben toch niet thuis in die dingen al zal ik vast wel eens iets van hun producten genuttigd hebben.
niet.....quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:52 schreef Bos81 het volgende:
Okee dan. Maar googlen wil ook niet echt helpen
Dat is wel de bedoeling van Engel en mij jaquote:
Maak je er een filmpje vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
Oeh!!!
Ik ga vrijdag al seks hebben met mijn nu officiële vriendje![]()
Nee.quote:
Okee, begrijp ik uiteraard wel, was een poging tot humorquote:
Ja maak me maar weer jaloers......quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:58 schreef Lotusss het volgende:
Oeh!!!
Ik ga vrijdag al seks hebben met mijn nu officiële vriendje![]()
verkeerde damequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, begrijp ik uiteraard wel, was een poging tot humor
Zegt me echt niks, maar veel plezier alvast danquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef -Engel- het volgende:
Bijna -Engel-serie tijdBoejeka boejaka
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef Bos81 het volgende:
Zegt me echt niks, maar veel plezier alvast dan
O zo, die kijk ik dus nooit. Kijk sowieso weinig tv.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dank je wel!!!!
Het zijn de beroemde vrouwenseries op NET5![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |