Je wil niet met mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe kun je nu een dip hebben met zulk weer als vandaag?
quote:Een vampier op lichttherapie, het moet niet gekker worden!Op vrijdag 22 oktober 2010 14:00 schreef vamperotica het volgende:
15 november begin ik met mn weekje lichttherapie...ben benieuwd
quote:Ik heb hetzelfde... Tips? Gewoon lekker rustig aan doen en lekker veel slapen... Dat is gewoon ingebakken in onze genen.. Dus geef je over, vechten heeft eenvoudigweg geen zin!Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef MidnightB00m het volgende:
Ik merk het nu al... maar ik heb een herfstblues te pakken! Weinig tot geen energie, alleen maar willen slapen & 's ochtends met geen mogelijkheid uit bed te krijgen, zware spieren, moodswings, moeite met concentreren, andere eetgewoontes...
Normaal merk ik de overgang van zomer naar herfst altijd maar een klein beetje, maar nooit zo extreem! Wie heeft hier nog meer last en heeft iemand nog tips om het zo goed mogelijk vol te houden tot het weer lente wordt?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Een vampier op lichttherapie, het moet niet gekker worden!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:alleen als er sneeuw ligt, ik vind sneeuw altijd wel wat hebben
quote:Kats! Ga ik ook een keer proberen danOp zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef Electrocute het volgende:
Vitamine D slikken. Of gewoon buiten rondbanjeren als het wel mooi weer is.
Een direct verband tussen een winterdip en een vitamine D tekort is niet wetenschappelijk aangetoond, omdat er meer factoren meespelen, maar er is wel aangetoond dat mensen met een winterdepressie vaker een laag vitamine D gehalte hebben dan niet-depressieve mensen. Proberen waard dus.
Ze verkopen voor een paar euro vitamine D bij de Etos. Ik tik in de wintermaanden elke dag vijf van die pilletjes achterover en heb nooit last van een winterdip. Nu ben ik ook wel zo'n vreselijk optimistisch en vrolijk persoon, maar toch
quote:Ah... Het bekende placebo-effect... Je klinkt wel lekker bijdehand.. Je zou beter moeten weten en het antwoord in de lichtreceptoren in je ogen moeten kunnen vinden, beter gezegd: Moeten kennen...Op zondag 24 oktober 2010 12:22 schreef Electrocute het volgende:
Vitamine D slikken. Of gewoon buiten rondbanjeren als het wel mooi weer is.
Een direct verband tussen een winterdip en een vitamine D tekort is niet wetenschappelijk aangetoond, omdat er meer factoren meespelen, maar er is wel aangetoond dat mensen met een winterdepressie vaker een laag vitamine D gehalte hebben dan niet-depressieve mensen. Proberen waard dus.
Ze verkopen voor een paar euro vitamine D bij de Etos. Ik tik in de wintermaanden elke dag vijf van die pilletjes achterover en heb nooit last van een winterdip. Nu ben ik ook wel zo'n vreselijk optimistisch en vrolijk persoon, maar toch
quote:Dat is helemaal prima als je niet vóór zeven uur je bed uit hoeft.Op zondag 10 oktober 2010 19:51 schreef Noukjee het volgende:
.
Maar verstandiger om die 'sochtends als je uit bed gaat, die gewoon omhoog te doen,
zodat je niet in het donker zit, maar licht in je kamer hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |