Nee idd, ik vind ze ook beiden dom (heb ik ook gezegd, subtiel als ik benquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Periodieke onthouding lijkt me sowieso onbetrouwbaar, want; mens. Je bepaalt nu eenmaal niet wanneer je wel en niet zin hebt. En je moet maar de discipline en doorzettingsvermogen hebben het wél veilig doen in die periode
En voor het zingen de kerk uitSerieus... dat mensen daar nog in geloven als anticonceptie?
Die van mij is 130 pleuro goedkoper he?quote:
Ja, maar Baloe produceert echt keiveel haarquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij is 130 pleuro goedkoper he?
Domdomdomdomdomdomdom!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd, ik vind ze ook beiden dom (heb ik ook gezegd, subtiel als ik ben)
En ze hadden idd niet de discipline om het niet te doen, en het condoom dat ze daarvoor hadden is niet gebruikt
Tjah dan is het gewoon eigen schuld, dikke bult (letterlijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee idd, ik vind ze ook beiden dom (heb ik ook gezegd, subtiel als ik ben)
En ze hadden idd niet de discipline om het niet te doen, en het condoom dat ze daarvoor hadden is niet gebruikt
Die is écht pittig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
Qwea:
[ afbeelding ]
Heerlijk en heeeeeeeeeeeeeeeel pittig
http://www.meiasia.eu/wok.html?zoom=81
Verstandig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar Baloe produceert echt keiveel haar
Dus ik wacht wel ff op reacties daar
Mjah, hoe ongepland is 'ongepland' als je zo dom bent periodieke onthouding te doen, en dan ín je vruchtbare dagen seks gaat hebben zónder condoom (die je voor dat moment dus wel hebt begrijp ik hier uit?).quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Domdomdomdomdomdomdom!![]()
Zijn ze er nu wel blij mee en past het een beetje in hun leven?![]()
Dat lijkt me echt de hel: ongepland zwanger. Zeker als je nog jong bent en bezig iets op te bouwen en kindje bouwen daar niet bij hoorde.
Ik heb straks (hoop ik) een Z vormige woonkamer. Dan zou een truus vet handig zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is écht pittig!![]()
![]()
[..]
Verstandig.![]()
Truus is slim! Ze heeft een hele poos doorgebracht in de kamer en is nu pas richting keuken vertrokken.Best knap voor zo'n apparaat (ik heb een U-vormige woonkamer/keuken)
De zwangerschap zelf is een helquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de hel: ongepland zwanger. Zeker als je nog jong bent en bezig iets op te bouwen en kindje bouwen daar niet bij hoorde.
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jawel, Tombola!quote:
Da's heul niet pittigquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gebakken placenta met doperwtjes gekookt in voorvocht
Goffer, ik geef nota bene een link en een plaatjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik droomde laatst dat ik zwanger was!![]()
poging om mee te doen aan de discussie, ik heb er verder nog niet zoveel mee![]()
Ranzig is iets anders dan pittigquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tranen je anders wel in de ogen schieten als je gebakken placenta moet eten
Als ik dan met iemand medelijden zou hebben zou het het kind zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, hoe ongepland is 'ongepland' als je zo dom bent periodieke onthouding te doen, en dan ín je vruchtbare dagen seks gaat hebben zónder condoom (die je voor dat moment dus wel hebt begrijp ik hier uit?).
Kan er dan echt geen medelijden mee hebben hoor
Ging ook niet over jou hoor. Maar gewoon, de ontdekking dat je ZWANGER bent.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De zwangerschap zelf is een helmaar het feit dat wij een kindje krijgen isse heul geen hel.
Ja idealiter woonden we groter maar dat is dan ook het enige. Het is niet alsof het pas over 10 jaar in de planning stond zeg maar.
Gelukkig maar! Het zou jammer zijn als de kinderen de dupe worden omdat hun komst pappa en mamma niet goed uitkwam.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Vriendin is eigenlijk ideaal nu qua situatie (afgestudeerd, beiden baan, huis etc), maar zij wist nooit of ze uberhaupt wel kinderen wilde, maar is er nu heel blij mee
en die kennis was na heel korte relatie, maar het zat wel goed, en hij is ouder en had de hoop op kinderen opgegeven dus hij was helemaal blij
Jij staat er heel anders in dan ik, ja.quote:En het lijkt mij dus geen hel, maar ik sta er sowieso al anders tegenover natuurlijk
Nou idd, daar ken ik er ook wel 1 vanquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef Cat22 het volgende:
Als ik dan met iemand medelijden zou hebben zou het het kind zijn.![]()
Lijkt me nog erger als je het na een maand of 4 ofzo pas ontdekt!quote:Ging ook niet over jou hoor. Maar gewoon, de ontdekking dat je ZWANGER bent.Als het niet in de planning staat moet je toch van allerlei dingen gaan regelen en dat zal niet in alle situaties even gemakkelijk/praktisch zijn. Fijn dat de zaakjes bij jullie op orde zijn.
En jouw zwangerschap lijkt me idd helemaal niet leuk.B
Ik zou er heus wel even van schrikken, maar dan:quote:Jij staat er heel anders in dan ik, ja.Als ik zwanger zou blijken zou ik het niet laten weghalen (denk ik, zeker weten doe je het pas als je er middenin zit, zeg maar), maar het zou wel een life change betekenen. Altijd met iemand anders rekening moetne houden en alles moeten plannen als je tijd voor jezelf wil.
Ja iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
Op zich is het praktisch gezien wel prima geregeld dat zo'n kind er 9 maanden over doet om te groeien. Niet dat het in een week al klaar is ofzo. Dan heb je tenminste nog ff om dingen te regelen
En als ik zwart was geweest?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en Greys, als jij foto's wil, krijg je foto's hoorEen modje kan ik niet weigeren.
Zoals je logeerkamer eens grondig opruimen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
Op zich is het praktisch gezien wel prima geregeld dat zo'n kind er 9 maanden over doet om te groeien. Niet dat het in een week al klaar is ofzo. Dan heb je tenminste nog ff om dingen te regelen
Ik hoorde pas een verhaal van iemand die een kennis heeft die 2 weken voor ze ging bevallen ontdekte dat ze zwanger was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoals je logeerkamer eens grondig opruimen?
DISCRIMINAAAAASIE!quote:
Dan had je vette pech gehad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En als ik zwart was geweest?
Maar yay! Hebben we nog een recente echo in de aanbieding ofzo?
Die vind ik altijd wel interessant om te zienMijn collega had zo'n 3D echo, dat zag er best spooky uit!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier bezwaar maakt als je foto's plaatst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh en Greys, als jij foto's wil, krijg je foto's hoorEen modje kan ik niet weigeren.
Greys d'r huis is heul netjes hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde pas een verhaal van iemand die een kennis heeft die 2 weken voor ze ging bevallen ontdekte dat ze zwanger was.Kinderkamer ingericht, getrouwd etc... in 2 weken.
Hier in de buurt ook idd... Die werkte bij een vriendin van mij, en belde ineens op naar werk dat ze met zwangerschapsverlof gingquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Een kennis van een vriend van mij (jaja) kwam er pas achter dat ze zwanger was toen dat kind er al bijna uitfloepte. En dan bedoel ik dus echt dat ze al weeën had, hè
Dat las ik laatst ook in een blad.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Een kennis van een vriend van mij (jaja) kwam er pas achter dat ze zwanger was toen dat kind er al bijna uitfloepte. En dan bedoel ik dus echt dat ze al weeën had, hè
Oh dan houd ik me aanbevolen voor de spooky echoquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan had je vette pech gehad.
Die 20 weken echo heb je gezien van vorige week en 23 oktober gaan we voor de spooky echo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Is jouw vriend mijn iemand?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoorde pas een verhaal van iemand die een kennis heeft die 2 weken voor ze ging bevallen ontdekte dat ze zwanger was.Kinderkamer ingericht, getrouwd etc... in 2 weken.
Nou, ik denk het niet, want deze kwam er dus pas echt in het ziekenhuis achter en die zijn ook niet getrouwd enzoquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook in een blad.
Ik kan me dat zo niet voorstellen. Dan moet je toch heel naief alle signalen negeren?
Ik had die collega van mn vriendin gezien, en die was ECHT totaal niet dikker gewordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan houd ik me aanbevolen voor de spooky echo
En dat van die vrouwen die er na 8,5 maand achterkomen dat ze zwanger zijn, daar snap ik nou écht niets van he?Negeren die dan niet al dan niet onbewust alle signalen gewoon?
Ah, nee, dan zal het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet, want deze kwam er dus pas echt in het ziekenhuis achter en die zijn ook niet getrouwd enzo
Ja, ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat las ik laatst ook in een blad.
Ik kan me dat zo niet voorstellen. Dan moet je toch heel naief alle signalen negeren?
Die bloeding van de pil is inderdaad een soort van fake ongesteldheid, dus wat dat betreft...quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik had die collega van mn vriendin gezien, en die was ECHT totaal niet dikker gewordenIig niet zichtbaar
en de pil blijven slikken, en elke keer wel ongesteld... Denk dat je dan de kleinere signalen (humeur/zere borsten) al snel ergens anders op gooit
Dat denk ik ook. Als je dwars door de pil heen zwanger wordt dna maskeert die veel. En de andere klachten zijn dan zo vaag dat je ze aan iets anders toeschrijft. Zeker als je totaal niet bezig bent met kinderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik had die collega van mn vriendin gezien, en die was ECHT totaal niet dikker gewordenIig niet zichtbaar
en de pil blijven slikken, en elke keer wel ongesteld... Denk dat je dan de kleinere signalen (humeur/zere borsten) al snel ergens anders op gooit
Wel erg dat er gewoon binnen dit topic al drie van dat soort verhalen bekend zijn, het gebeurt dus echt vaak genoeg blijkbaar!quote:
Ja? Die bloedingen zijn toch sowieso geen menstruatie en betekenen toch niks? (toen ik dat laatst aan een vriendin vertelde schrok die zich doodquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Officieel gezien zou je ook met de pil niet meer ongesteld moeten worden als je zwanger bent vertelde de dokter mij destijds.
Eerste google hit zegt dit:quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja? Die bloedingen zijn toch sowieso geen menstruatie en betekenen toch niks? (toen ik dat laatst aan een vriendin vertelde schrok die zich dood)
Hoe dat lichamelijk in elkaar zit moet je mij ook niet vragen.quote:Over het algemeen stopt je menstruatie en ook de bloeding die je krijgt als je de pil slikt als je zwanger bent.
Nou ja, het zijn natuurlijk wel de verhalen die blijven hangenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me als noob ook wel in de meeste gevallen toch? Het gros van de vrouwen gebruikt altijd nog de pil als anticonceptie, en hoeveel hordes vrouwen zouden dan niet pas onwijsssss laat er achter komen dat ze zwanger zijn.
Misschien dat het best bij een enkeling kan (iedereen kent wel zo iemand, zo ook de zus van een oud-collega van medie scheen het pas in het ziekenhuis te horen toen ze voor aanhoudende buikpijn ging en het weeen bleken te zijn)
Dan kom jij er ook niet meer in!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan het ook dicht laten metselen, das pas anticonceptie!
Ja, maar of je daar nou blij van moet wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hihi woordfapje 'er in komen'quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kom jij er ook niet meer in!
Iddquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Och weet je, het lijkt me best zalig om niks van je zwangerschap te merken i.p.v. wat ik al 5 maanden voel. Maar het is logistiek zo rottig als je er pas zo laat achter komt
Achteringangquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan kom jij er ook niet meer in!
Dan nog zijn er opties natuurlijkquote:
Fellatio...of was het nou inflatie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog zijn er opties natuurlijk![]()
![]()
Die 2 bij ons vielen best mee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Oke, dan maar even een botte vraag. Die vrouwen die bijna 9 maanden lang niet wisten dat ze zwanger waren... waren die dan al 'dik' van zichzelf allemaal? Want anders ZIE je het toch gewoon? Waar moet dat kind van weet ik veel hoeveel centimeter anders zitten?
Ik heb op tv wel eens zo'n documentaire gezien. Uiteraard van Engelsen. Tienermoeder, eerste keer ook niks gemerkt. Hoe kan dat vraagt men? Doet ze haar shirt omhoog, hartstikke plat, en zegt 'ik ben nu ook zeven maanden zwanger.'quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Oke, dan maar even een botte vraag. Die vrouwen die bijna 9 maanden lang niet wisten dat ze zwanger waren... waren die dan al 'dik' van zichzelf allemaal? Want anders ZIE je het toch gewoon? Waar moet dat kind van weet ik veel hoeveel centimeter anders zitten?
Jup, lag wel in de planning.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
Zegguh, gingen we vandaag niet de centjes voor dth bespreken?
Die kartels zijn voor extra stimulatie bij de man ofzo?quote:
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee.
En dat meisje had ook gewoon een slank postuur. Als iemand dik(ker) is kan ik me voorstellen dat je het misschien lichamelijk nog niet echt ziet ofzo?
*denkt buiten de doos*quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Wanneer kom je langs? Zorg ik dat de stenen en het cement klaarliggen. Doe je een wijde rok aan ofzo, dat werkt wat makkelijker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*denkt buiten de doos*
Goed idee Loveless! Laat je ons weten hoe het is gegaan?
Nicequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:52 schreef Greys het volgende:
We hebben momenteel 375 euro staan op de Dierenthuis rekening
Dus als we 75 euro laten staan voor de adopties (en er komt elke maand weer een beetje bij) dan kunnen we wat mij betreft voor 300 euro spullen kopen voor als we gaan.
OOEH YOU COME?quote:
Stuur een rondje PMs!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef Qwea het volgende:
Gaan MB en RE auch mit? Und senesta? Und, und, und, jjh? und, und, und maes?
Stenen zal niet nodig zijn. Maar ik zal een spuitje meenemen. De mannelijke plasbuis is namelijk nogal smal (er schijnt net een wattestaafje in te passen). Al begrijp ik niet goed waarom ik een wijde rok aamoet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer kom je langs? Zorg ik dat de stenen en het cement klaarliggen. Doe je een wijde rok aan ofzo, dat werkt wat makkelijker.
Okequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur een rondje PMs!
Ik ga Elies nu even smsen!
Wil jij hoofd lijstje erbij zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef tombolafan het volgende:
DTH meet 6 november 2010!
Wie gaan er mee?
Ingetje79 - Hoofd Dettol
Greys - Hoofd vuilniszak
Cat22 - Hoofd lieve schattige zachte knuffeldekentjes
Qwea - Hoofd Kauwstaven / Hoofd Gourmet
Tombolafan - Hoofd Gourmet
ElisaB - Hoofd keukenrol (onder voorbehoud!)
MikeyMo
Goodbye
Ferrari_Rood
Wat hebben ze nodig:
quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
Wat kost die shizzle eigk bij eksjon?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:04 schreef Cat22 het volgende:
De dekentjes zijn niet meer in de aanbieding bij de Action.Maar ook voor de volle prijs zijn ze niet duur.
Laat maar weten of ik er nog moet halen (heb er nu 5)
quote:
Dan hebben we nog hoofd eenpersoonslakens nodigquote:
quote:
Niks niet beide ovb.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik wel Hoofd Huppelig, dus jullie kunnen maar beter allemaal even oefenen voor 6 november
In de aanbieding waren ze 2,99, de normale prijs is geloof ik 4 euro of zo. Ook geen geld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat kost die shizzle eigk bij eksjon?
Wat is er mis met huppelig?quote:
quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur. Wat we goed kunnen gebruiken: allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens, fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
Staan er nog vrijgezellen zonder taak in de lijst?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan hebben we nog hoofd eenpersoonslakens nodig
Tomboquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Staan er nog vrijgezellen zonder taak in de lijst?
Maar je voelt het toch schoppen? Sterker nog, rond een maand of zeven a acht zie je het zelfs schoppen, je hele buik beweegt als het draait. Je borsten gaan melk lekken. Hoe kan je dat nou allemaal niet door hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Oh goeie, thanks oh-oh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
oh-oh says: (16:08:35)
hoeslakens moet je ff bij de wibra kopen
oh-oh says: (16:08:42)
die heb je daar al voor 3 euro en dat zijn hele goeie
Ik heb de link van de DTH wiki in de OP-wiki gezetquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Qwea het volgende:
Zie OP.
Ik wil een aparte DTH banner
*MM vanaaf pijpt vraagt
Gaan jij ook mee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar je voelt het toch schoppen? Sterker nog, rond een maand of zeven a acht zie je het zelfs schoppen, je hele buik beweegt als het draait. Je borsten gaan melk lekken. Hoe kan je dat nou allemaal niet door hebben?
Het blijven rare verhalen Senesquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar je voelt het toch schoppen? Sterker nog, rond een maand of zeven a acht zie je het zelfs schoppen, je hele buik beweegt als het draait. Je borsten gaan melk lekken. Hoe kan je dat nou allemaal niet door hebben?
Komen daar niet veul verzendkosten overheen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit ff te kijken, maar hier kost Dettol 55 euro voor 5 liter terwijl ik op een of andere belgische site DettolMedical zie voor 33 euro per 5 liter.
Hier zit er eentje in de buurt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goeie, thanks oh-oh!
Ik heb hier alleen geen wibra geloof ik in de wijde omtrek?
Geen idee...ga ik vanavond ff uitzoeken, nu werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komen daar niet veul verzendkosten overheen?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef senesta het volgende:
Hmm Dodge heeft erg veel trek, en een brokje gejat, hij heeft zelf de kast open gemaakt![]()
Hij mocht pas om 18:00 eten
Ik ga niet naar de markt in Maastrichtquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Qwea het volgende:
Volgens een ingewijde bron wiens naam ik niet mag noemen (maar die dat ook zei van die lakens) kost dettol op de markt 12,50 voor 3x 750 ml
Ik woon dicht bij de zwarte marktquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de markt in Maastricht
Zij die niet genoemd mag worden? (hi o-oquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Qwea het volgende:
Volgens een ingewijde bron wiens naam ik niet mag noemen (maar die dat ook zei van die lakens) kost dettol op de markt 12,50 voor 3x 750 ml
Gratis levering van ¤75,- bij farmaline.bequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit ff te kijken, maar hier kost Dettol 55 euro voor 5 liter terwijl ik op een of andere belgische site DettolMedical zie voor 33 euro per 5 liter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik niks te melden want ik ga niet mee naar DTH, ik ben niet zwanger, en ik heb Sjon al een paar dagen niet geslagen of geschopt!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, ze stalkt me elke dag, en ze linkt telkens naar me door, ik heb wel wat beters te doen dan hier te lurken! Anyway, ik heb dr ook gezegd dat ik t volgende gesprek zou posten als ze niet zou ophouden met onze privé gesprekken hier te posten, dus ze weet dr van
Niet zwanger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik niks te melden want ik ga niet mee naar DTH, ik ben niet zwanger, en ik heb Sjon al een paar dagen niet geslagen of geschopt!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
QUTquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Qwea het volgende:
BwahahahaVeeg me op, ik kom niet meer bij hier
Hai oh-oh
We zijn dr grappig genoeg voorquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet toch serieus een beetje krediet krijgen dat ik dat hele msn gesprek heb zitten lezen, of nie dan?
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet toch serieus een beetje krediet krijgen dat ik dat hele msn gesprek heb zitten lezen, of nie dan?
Ja maar, straks is DML bevallen en dan zijn we zwangere-loosquote:
Same here.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Goodbye het volgende:
Tja, wat doe je eraan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
[..]
Ja maar, straks is DML bevallen en dan zijn we zwangere-loos
Ik ben zwanger!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
[..]
Ja maar, straks is DML bevallen en dan zijn we zwangere-loos
ooh, jammerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, wat doe je eraan?
Retorische vraag heur.
Ik doe daar niks aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tja, wat doe je eraan?
Retorische vraag heur.
True, true.quote:
Wat heb je nu weer gegeten?quote:
Echt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben te oud voor zulke fratsen, straks krijg ik mongooltjes en zulks, ik koop liever nog een sjon
Ik geloof er ook niks vanquote:
Ik hoef geen kind en geen pup en geen sjon, maar als ik echt moest kiezen, tussen een kind en nog een sjon, dan een sjonquote:
Als je het zweert op Chico moet het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef geen kind en geen pup en geen sjon, maar als ik echt moest kiezen, tussen een kind en nog een sjon, dan een sjon![]()
Dat zweer ik op Chico's lieve hoofdje.
Je hebt een kind natuurlijk wel langer dan een hondquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoef geen kind en geen pup en geen sjon, maar als ik echt moest kiezen, tussen een kind en nog een sjon, dan een sjon![]()
Dat zweer ik op Chico's lieve hoofdje.
Had je nou gezien wat ik je aanraadde te eten?quote:
Op honden in t bos vastbinden staat niet eens een straf ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt een kind natuurlijk wel langer dan een hond
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt een kind natuurlijk wel langer dan een hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Krijg je groene beebies vanquote:
Nee. Ja, nee. Iets met, ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had je nou gezien wat ik je aanraadde te eten?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ja, nee. Iets met, ik weet het niet meer
Ja, zo pittig was het wel ongeveer.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Poep , je wil nie weten wat daar voor een straffen op staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Qwea:quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Ja, nee. Iets met, ik weet het niet meer
Is dat die die ik es van jou kreeg?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea:
[ afbeelding ]
Voor Noord-Hollanders welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat die die ik es van jou kreeg?
Die was heul niet pittig joh!
quote:
Maar jij hebt een roestvrij stalen strot.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat die die ik es van jou kreeg?
Die was heul niet pittig joh!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een roestvrij stalen strot.
*opslaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea:
[ afbeelding ]
Das niet waar, van echte pittige dingen moet ik ook janken hoor. Ik at laatst Surinaamse sambal en ik dacht dat ik dood gingquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een roestvrij stalen strot.
Waarom eet je dat dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das niet waar, van echte pittige dingen moet ik ook janken hoor. Ik at laatst Surinaamse sambal en ik dacht dat ik dood ging
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
Tombola, weet je al wat je aan doet met je blind date trouwens?![]()
Heerlijk spul!quote:
Ooh, do tell!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeEn na die pm HELEMAAL niet meer
Ja, nam je gewoon een hap?quote:
Ennenenenenenenenen? Doe je het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
*schuift de cyaankali door*quote:
Nee ik neem geen hap madam jeanetsambal!quote:
Jij bent nog niks veranderd hequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift de cyaankali door*
Iesch ook lekkah. Schijnt.
Sssssssssssshtquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ennenenenenenenenen? Doe je het?Ik weet het nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het stond niet voor niets in een PM, anders had ik het wel in dat topic daar gezetquote:
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond niet voor niets in een PM, anders had ik het wel in dat topic daar gezet
En daarom houd je van me.quote:
Sowwy Greys.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stond niet voor niets in een PM, anders had ik het wel in dat topic daar gezet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef Loveless85 het volgende:
What is this ' PM' you are tokking about?
Even in het actietopic in R&P vragen
Hij is gewoon sjaloers.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*schuift de cyaankali door*
Iesch ook lekkah. Schijnt.
Eh, wat had je in Landal aan? Zijn daar nog foto's van?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik weet dus niet wat ik aan doe neeMisschien gewoon dat wat ik in Landal ook aan had (dus niks nieuws nee
) ofzo...
[/wijf]
Rrrrrrrrrrrrrrrozequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eh, wat had je in Landal aan? Zijn daar nog foto's van?
Net noemde je me nog frigide!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo min mogelijk Tombeau. Misschien is het rustig en kan je tussen hoofd- en nagerecht nog even een quickie doen
In het donker? Straks grijp je de verkeerde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zo min mogelijk Tombeau. Misschien is het rustig en kan je tussen hoofd- en nagerecht nog even een quickie doen
Ga naakt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik weet dus niet wat ik aan doe neeMisschien gewoon dat wat ik in Landal ook aan had (dus niks nieuws nee
) ofzo...
[/wijf]
Weet je wat ik me nou opeens afvraag?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In het donker? Straks grijp je de verkeerde.
Dat levert wel meer smeuïge verslagen achteraf... dus doe maar Tombo
Anders ga jij daten met Ll? beiden naakt?quote:
Mag niet van MMquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]Neehee
[..]
Anders ga jij daten met Ll? beiden naakt?
*mental image!*quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
In het donker? Straks grijp je de verkeerde.
Dat levert wel meer smeuïge verslagen achteraf... dus doe maar Tombo
Als we met een groep van hier daar gaan eten zit ik zo ver mogelijk bij jou vandaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wat ik me nou opeens afvraag?
Het is daar heel donker, dus je kan tijden het eten best even je date pijpen of likken, right?
Op zich wel denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is daar heel donker, dus je kan tijden het eten best even je date pijpen of likken, right?
Dat Landal ding was leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:59 schreef tombolafan het volgende:
) ofzo...
[/wijf]
Als het alleen je knie is zou ik nog niet klagen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich wel denk ik.
Moet je niet je hoofd stoten onder de tafel, of na die dreun 'Auw, mijn knie!' roepen.
Nee, mazzelaar...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat Landal ding was leuk.![]()
Ik heb nog een idee wat ik aan ga doen. Maar ik ga dan ook niet over een paar dagen al op date.
Getver Qut, dat wil jij toch ook niet dat de mensen naast je dat zitten te doen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als we met een groep van hier daar gaan eten zit ik zo ver mogelijk bij jou vandaan
Komt goed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, mazzelaar...
WHAT WAS I THINKING!
Of ;quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich wel denk ik.
Moet je niet je hoofd stoten onder de tafel, of na die dreun 'Auw, mijn knie!' roepen.
Nou, succes daarmee!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]Geweldig
Hey, eten. Gaan we nog ergens happen na dth? Leek me leuk om eens "echt" ergens te eten met zn allen. Hoe kijkt de rest er tegenaan?
Voordeel is dat wij het ook niet zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zit het net door te lezen in R&P, had het compleet gemist.
Wat leuk, Tombo, Cat en JJH. Al zie ik niet zo in wat Cat en JJH nou apart van elkaar gaan doen
Dat zeg je ook echt niet zo als het zo isquote:
Ja! Maar waarom niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, succes daarmee!
F&F en samen achteraf uit eten is nog nooit een goede combo gebleken.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zeg je ook echt niet zo als het zo is
Dat is leuk ja, maar niet heul haalbaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Maar waarom niet?
We hoeven elkaar niet te betasten tijdens het eten.
Lijkt het dan niemand leuk om achteraf ergens te gaan zitten en ff te gaan happen oid?
Dan piep jij wel anders met die pijngrens van jouquote:
WAAAAAROM niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, maar niet heul haalbaar
Regel het maarquote:
Kijk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Q, ik ga wel met je mee hoor.
Ik vond het de andere keren jammer dat het na die twee uurtjes Dierenthuis dan altijd zo *ineens* afgelopen was.
Ik wil ook wel hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:17 schreef Qwea het volgende:
Oke,
KAN IEDEREEN DIE ER WAT IN ZIET OM MEE TE GAAN ETEN NA DTH EVEN HET LATEN WETEN? EN MET ETEN BEDOEL IK DAN NIET MACCEN OFZO. EN WE HOEVEN OOK NIET PERSE TE BOEKEN, WE STAPPEN GEWOON ERGENS BINNEN. DUS.
Ik ga wel wat vogelen. Eerst animo check.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hoorMaar vorige keer ging ik het regelen (en daarvoor cat) en toen viel het toch tegen
En ergens binnenstappen met +10 man op zaterdag lijkt me niet heel handig BTW
Mensen die toch niet konden ofzo, en verplaatste data enzow...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga wel wat vogelen. Eerst animo check.
En waarom viel het tegen?
Ik ga geen data verplaatsen, en mensen afzeggen qua eten kan gewoon als we bij dth zijn met de mobiele telefoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mensen die toch niet konden ofzo, en verplaatste data enzow...
Precies. En als het volgens de Qwea manier gaat, moet het goedkomenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
De vorige keer werd het idd een beetje een puinhoop
Chaos, daar zijn we goed in
We kijken gewoon even hoeveel mensen er echt wat willen eten nog na afloop (da's ook best vroeg, DTH is van 2-4 en daarna wat drinken en eten, mensen kunnen dan nog steeds op tijd thuis zijn als ze willen) en dan kan je altijd drie dagen voordat we gaan even reserveren ergens!
Vorige keer was erquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga geen data verplaatsen, en mensen afzeggen qua eten kan gewoon als we bij dth zijn met de mobiele telefoon
Oh god jaquote:
Ik zie het ook goed komen deze keerquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. En als het volgens de Qwea manier gaat, moet het goedkomen
En idd, 16:00 = 17:00 bij restaurant. iets drinken, rond 17:30 a 18:00 eten, uiterlijk ruim genomen 20:00 oprotten = 22u thuis
Kan me geen reet schelen. Ook dan gaan we gewoon. Je mag alleen afmelden als je dood bentquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kip ja
[..]
Ehmm weet ik nog niet.... 6 november he?
Als jij gaat kom ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kip ja
[..]
Ehmm weet ik nog niet.... 6 november he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Eten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja
En als je meegaat, dan eet je auch mit he?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij gaat kom ik nietNU!!! EVEN!!! NIET!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mn stiefvader ging zn ski's nog net niet pakken toen ik zei dat we naar DTH gingenquote:
AAN TAFEL????quote:
Ik beloof je niet te pijpen of betasten tijdens het etenquote:
*op lijstje pleurtquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AAN TAFEL????![]()
Ow wacht, het is geen ontbijt.![]()
Ik kan en wil mee, maar regel er niks aan. De vorige keer liep dat - zoals gezegd- helemaal in de soep (ook zonder weeralarm) dus ik brand me er de vingers niet meer aan.
ja omaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Goodbye het volgende:
We hebben het er gewoon vlak voor zes november even over, we weten nu in ieder geval dat er animo is.
Niet te moeilijk doen!
Dan kom ik niet heur. Bij TAL beloven ze tenminste vunzige foodsexquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik beloof je niet te pijpen of betasten tijdens het eten
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet heur. Bij TAL beloven ze tenminste vunzige foodsex
Mee naar dth = mee etenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:35 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi oh-oh![]()
![]()
Ik wil mee naar DTH, frot me dus ook in dat lijstje![]()
Mee-eten: alleen als ik er niet onderuit kan
Ik zou voor handschoenen zorgen maar die staan niet op hun verlanglijstje, ze zullen nog wel over hebben van m'n vorige bezoek. Wil wel meedoen met een ander artikel, of een losse donatie storten.
Make mequote:
Wat dan, wil je er nog tot zes november over lopen praten danquote:
*zet slagroom en aardbeien weer in de koelkast*quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Zou ik daar nou ook heen gaan?
Ik kom wel hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*zet slagroom en aardbeien weer in de koelkast*
Tuurlijk, zes weken hyperen, lijstjes maken en spullen verzamelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat dan, wil je er nog tot zes november over lopen praten dan
Dat is ook precies de bedoelingquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat dan, wil je er nog tot zes november over lopen praten dan
Ik zeg wel elke keer "quote:
Dat is sowieso een goeie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Is het anders niet een idee gewoon een sticky topic in F&F te mikken voor besprekingen? En dan heb je ook alle info in 1 topic staan, en wie weet willen er ook nog wel wat meer DTH-fans die NIET in deze SC zitten mee
IK HEB GEEN RECHTENquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Is het anders niet een idee gewoon een sticky topic in F&F te mikken voor besprekingen? En dan heb je ook alle info in 1 topic staan, en wie weet willen er ook nog wel wat meer DTH-fans die NIET in deze SC zitten mee
Nee joh, gewoon echt alleen topic voor spijkers met koppen, en geen hele SC er omheen zoals hier. Gewoon alleen wanneer, wat, waar. Evt. anonimocheck voor eten. Tzt in dat topic wat suggesties voor welk restaurantje, en gewoon overleg (dus geen gekibbel/SC) over wat mee te nemen e.d.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB GEEN RECHTEN
Maar dan krijg je 2 topics met gelul erover
Maar over dat wat mee te nemen, dat doen we hier al. Lijkt me wel een idee, maar dan een topic met een slotje. Waarin enkel wordt bijgehouden, hoe, wat, waar, wanneer, wie, waarom en hoeveel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon echt alleen topic voor spijkers met koppen, en geen hele SC er omheen zoals hier. Gewoon alleen wanneer, wat, waar. Evt. anonimocheck voor eten. Tzt in dat topic wat suggesties voor welk restaurantje, en gewoon overleg (dus geen gekibbel/SC) over wat mee te nemen e.d.
Verkapte asielactiequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
Maar wat is er gebeurd met 'Het is geen asielactie maar we gaan met een paar mensen even beestjes aaien?'Sticky topics? Why? Loopt het niet weer een beetje uit de hand?
Wat heb je er voor werk aan? Je pleurt een topic sticky, de datum is al bekend, wie wat waar ook. Als mensen mee willen gillen ze dat daar, en er is een lijst van DTH wat ze nodig hebben, een ieder die wil koopt daar wat van en anders niks. Donaties hoeven niet perse en als mensen niks mee willen/kunnen nemen is het ook prima toch...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:57 schreef Greys het volgende:
Maar wat is er gebeurd met 'Het is geen asielactie maar we gaan met een paar mensen even beestjes aaien?'Sticky topics? Why? Loopt het niet weer een beetje uit de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |