Oma Moear?quote:
mooi tuinsetje, het dienblad past wel op mijn balkon, maar dan is het ook wel volquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol.
Wie zou die mevrouw zijn? De dweilert?
[ afbeelding ]
Ik denk het ook. Kan me wel voorstellen dat ze het goed met schoonmama kan vinden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het oma Afrojack is. Moeder Afrojack staat zo hier en daar ook nog op foto's, zag ik. Moeder Balk is nergens te bekennen, natuurlijk.
Ik gun het haar welquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Kan me wel voorstellen dat ze het goed met schoonmama kan vinden.![]()
[ afbeelding ]
vind ik lief van je, dat je dan toch AJAX kiestquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb aan weinig clubs een grotere hekel dan aan FC Berlusconi
Ik ook. Ondanks haar enorme slabek.quote:
Na die rat, ik ook.quote:
Je hebt gewoon mazzel dat je club niet tegen Inter speeltquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik lief van je, dat je dan toch AJAX kiest
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Ondanks haar enorme slabek.
Ik heb haar nog ooit een moederlijk kaartje gestuurd. Ik. Kenjenagaan.
Jawel, vanmiddag weer gedaan, rond lunchtijd meestal. Eerst de grote in galop (zo grappig als ie blij in het rondspringt met vier poten in de lucht) en daarna de kleine mop die geen natte pootjes blieft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:14 schreef beequeen het volgende: mee
Even een rondje met de hond.
Cc, geen hondenuitlaatdienst meer?
Kjoet. Mikey moet ik naar buiten sleuren als het regent. Ouwe lul van bijna 18.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef Copycat het volgende:
Jawel, vanmiddag weer gedaan, rond lunchtijd meestal. Eerst de grote in galop (zo grappig als ie blij in het rondspringt met vier poten in de lucht) en daarna de kleine mop die geen natte pootjes blieft.
Ik kan het me helemaal voorstellen. Zij had zo weinig van huis uit meegekregen, daar werd ik treurig van. Ze wist nauwelijks hoe ze een vork moest vasthouden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Copycat het volgende:
Ik heb haar nog ooit een moederlijk kaartje gestuurd. Ik. Kenjenagaan.
Dus het wordt friet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn veto uitgesproken over patat.
Dat was gisteren..... En aangezien DK toch op de Uni eet kan ik lekker aan de zalmquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn veto uitgesproken over patat
En hoe ze het bijna als normaal beschouwde hoe Brian met haar omging, daar werd ik ook enorm treurig van.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Zij had zo weinig van huis uit meegekregen, daar werd ik treurig van. Ze wist nauwelijks hoe ze een vork moest vasthouden.
Inter de club van magnaat Moratti, alleen Abramovich geeft nog meer geld uit aan zijn speeltjequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mazzel dat je club niet tegen Inter speelt
Met patat! En mayo.quote:
FRIETquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn veto uitgesproken over patat.
Kan zijn, prima. Maar hij helpt er daarnaast tenminste niet ook nog eens een heel land naar de filistijnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Inter de club van magnaat Moratti, alleen Abramovich geeft nog meer geld uit aan zijn speeltje
ja das nieuw!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand uit de USA die me probeerde wijs te maken dat ik een reis gewonnen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |