En je denkt dat je moeder niet weet hoe het moet??quote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef GI het volgende:
Ik ga gewoon rechtuit als ik erin zit eigenlijk, niet allerlei kanten op roerend.
(Leuk dit, mijn moeder leest hier ook mee hoor)
Je moeder weet vast wel waar de kindjes vandaan komen...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef GI het volgende:
Ik ga gewoon rechtuit als ik erin zit eigenlijk, niet allerlei kanten op roerend.
Ze heeft drie kinderen dus...quote:Op donderdag 30 september 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je denkt dat je moeder niet weet hoe het moet??
Daar is ook heen en weer geduwd.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:25 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze heeft drie kinderen dus...
Dat zou hij toch gewoon moeten begrijpen..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou de meneer schijnt te vergeten dat ik nu al niet meer werk en ik nu al nauwelijks de deur uitkom. Ik slaap halve dagen van vermoeidheid en ben hele dagen somber. Voor mij is het geen optie om te gaan. De vakantie onlangs vond ik ook echt verschrikkelijk.
En aangezien ik niet weet hoe ik tegen die tijd ben vind ik op dit moment geen fijn idee dat hij wel iets zou boeken.
Hij zegt dat hij dat doet totdat mijn schoonouders er weer over beginnen en dan lijk ik een rotmens want 'hij mag van mij niet' zeg maar. Ik ben het gezeur er over zo beu en vroeg me af of ik nou zo hormonaal was of wat.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou hij toch gewoon moeten begrijpen..
Lijkt er meer op dat hij gewoon niet zelf durft te zeggen dat hij het geen goed plan vindt, maar zich achter jou wilt verschuilen. Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij dat doet totdat mijn schoonouders er weer over beginnen en dan lijk ik een rotmens want 'hij mag van mij niet' zeg maar. Ik ben het gezeur er over zo beu en vroeg me af of ik nou zo hormonaal was of wat.
Meer dat hij hoopt dat ik als nog ja zeg heb ik het idee. Bohquote:Op donderdag 30 september 2010 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat hij gewoon niet zelf durft te zeggen dat hij het geen goed plan vindt, maar zich achter jou wilt verschuilen. Lekker makkelijk.
Als het hormonaal is ben je niet de enige die in die situatie tekeer zou gaanquote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij dat doet totdat mijn schoonouders er weer over beginnen en dan lijk ik een rotmens want 'hij mag van mij niet' zeg maar. Ik ben het gezeur er over zo beu en vroeg me af of ik nou zo hormonaal was of wat.
Mannen zijn soms net kinderen..quote:Op donderdag 30 september 2010 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Meer dat hij hoopt dat ik als nog ja zeg heb ik het idee. Boh
Alleen in dit geval wel vervelend dat het zijn ouders zijn die kennelijk niet beter weten....quote:Op donderdag 30 september 2010 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mannen zijn soms net kinderen..
Over schoonouders ga ik me maar helemaal niet uitlaten.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alleen in dit geval wel vervelend dat het zijn ouders zijn die kennelijk niet beter weten....
dan zit je dus rustig op een regenachtige middag door dit topic te lezen en dan zie je ditquote:Op donderdag 30 september 2010 15:23 schreef GI het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef lily het volgende:
DML, misschien moet je tegen hem zeggen dat het best een kick zou zijn als het in een hotel in Oostenrijk geboren zou worden..
Ja en leuk ook een oostenrijkse nationaliteit.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:53 schreef lily het volgende:
DML, misschien moet je tegen hem zeggen dat het best een kick zou zijn als het in een hotel in Oostenrijk geboren zou worden..
heel diplomatischquote:Op donderdag 30 september 2010 15:54 schreef Basboussa het volgende:
DML, ik zou gewoon heel duidelijk zeggen dat je het totaal geen probleem zou vinden in een andere situatie, maar het feit dat je er nu al (weken en weken) tegenop zou zien, dat is niet bevordelijk voor jouw gezondheid, die van de baby en zijn vakantie. Zeg dat je het hem wel erg gunt, maar dat jullie baby gewoon nou prioriteit is. Desnoods stel een herhaling voor, volgend jaar, met een sleetje en een baby. En wees daar erg enthousiast over.... (Of doe alsof)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |