En dan zijn er meer dan twee dissidenten binnen het CDA en gaat het feestje niet door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies. Wat een glorieus moment moet dit voor hem zijn.
Eens, maar waar moet die bijdrage evenredig aan zijn? Of beter gezegd, wanneer is er sprake van onevenredig voordeel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In beide gevallen moet er een bijdrage geleverd worden.
Jep, net als dat Nikita een troll is. Je reactie is overigens extreem voorspelbaar.quote:
Jajaja, het is gewoon korten. Je zou ook de uitkeringen op nul kunnen houden en het belastingtarief in de eerste schijf omlaag kunnen brengen. Maar ja, dan zou er weer geld in de hogere schijven of bij de HRA gehaald moeten worden en die zijn 'untouchable'.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij heeft het over een mentaliteit die stopgezet moet worden. Niet over het volledig stopzetten van die uitkeringen.
Met 'we' werd ik ook bedoeld en ben het niet met hem eens. Ben volwassen genoeg om voor mijzelf te spreken, daar heb ik geen wereldvreemde figuren voor nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik haar denkbeeldige vriendje ben, dan ja.
Nee, dat niet persé, maar ik heb toch sterk het idee dat je dat maanden geleden niet gezegd zou hebben.quote:
Ik ben de grootste.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Net zoals Mutant01 een troll is.
Met "we" werd jij helemaal niet bedoeld. Met "we" werden eriksd en ikzelf bedoeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Met 'we' werd ik ook bedoeld en ben het niet met hem eens. Ben volwassen genoeg om voor mijzelf te spreken, daar heb ik geen wereldvreemde figuren voor nodig.
Maar voel je vrij hoor om anderen voor je te laten spreken.
Nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
en.. wanneer gaan de eerste gemene "buitenlanders" met een dubbel paspoort (xwaaronder een NL) de grens overgeschopt worden?????.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:48 schreef attila_de_hun het volgende:
en.. wanneer gaan de eerste gemene "buitenlanders" met een dubbel paspoort (xwaaronder een NL) de grens overgeschopt worden?????.
Lekker belangrijk wat hij stelt! Dit is offtopic en geenszins een constructieve bijdrage voor de discussie.quote:
En dat zeg jij???quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij stelt! Dit is offtopic en geenszins een constructieve bijdrage voor de discussie.
Door elkaar voor van alles en nog wat uit te maken worden de verschillen echt niet eerder overbrugd.
En sinds wanneer ben jij zo heilig?quote:
Ik laat je in de waan ik stom ben. Gelukkig nu?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je echt zo stom, of lijkt dat maar zo?
Fijn voor je maar weet je wat ik nog stommer vind?quote:We (ik en eriksd) denken over een bepaald onderwerp anders..
Stront gaat voor de bezem.quote:(ik en eriksd)
Je hebt wel vaker vermoedens, feiten daar doe je niet aan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Zelfs de suggestie dat eriksd een troll zou zijn verbaast me.
Maar misschien heeft deze beschuldiging te maken met het feit dat hij zich in het rechtse spectrum bevindt, dat vermoeden heb ik
Ook op die gebieden moeten concessies gedaan worden in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:49 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Jajaja, het is gewoon korten. Je zou ook de uitkeringen op nul kunnen houden en het belastingtarief in de eerste schijf omlaag kunnen brengen. Maar ja, dan zou er weer geld in de hogere schijven of bij de HRA gehaald moeten worden en die zijn 'untouchable'.
VVD zou zichzelf moeten afschaffen om van de mentaliteit van eigenbelang af te komen, dat is het basisprincipe van hun ideologie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |