Omdat ze dan geprikkeld worden om wat van hun leven te gaan maken. Sommige mensen geloven echt dat het zo werkt...quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij wil alles afschaffen, dus ik wil graag weten hoe hij dat dan voor zich ziet. En geen gelul over kleine groepen dan, dat wil ik het écht horen. Hij wil dus mensen in de goot, als ik het goed begrijp. En ik wil weten waarom.

Hij heeft het over een mentaliteit die stopgezet moet worden. Niet over het volledig stopzetten van die uitkeringen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Hij wil alles afschaffen, dus ik wil graag weten hoe hij dat dan voor zich ziet. En geen gelul over kleine groepen dan, dat wil ik het écht horen. Hij wil dus mensen in de goot, als ik het goed begrijp. En ik wil weten waarom.

Ja, iemand met een dwarslaesie kan ook echt wat met zo'n ''prikkel'' dat is wat ik bedoel. Maar laat hem het zélf eens uitleggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat ze dan geprikkeld worden om wat van hun leven te gaan maken. Sommige mensen geloven echt dat het zo werkt...

Dan weer wel jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dergelijke gevallen moeten er uiteraard voorzieningen zijn, maar het lijkt mij dat mensen met een dwarslaesie maar een kleine groep betreft.

quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een kankertyfusland is Nederland eigenlijk ook.

Tuurlijk wel, als je links stemt ben je links en als je rechts stemt ben je rechts.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je dus geen "linkse" of "rechtse".

Inmiddels zou het me niks verbazen..quote:

Ik heb niets opzienbarends gepost de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmiddels zou het me niks verbazen..![]()
Vroeger wekte je nog wel eens de schijn van redelijkheid, maar nu???

Bedoel je met onevenredig voordeel de mensen die door niet te werken van 800 E per maand rond moeten komen of de mensen die wel werken, 4000 E per maand te besteden hebben en niet meer belasting willen betalen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er moet gewoonweg over de hele linie zorgvuldiger gekeken worden waar de centjes naartoe gaan. Op dat gebied valt er ook nog veel te winnen. Dat bepaalde mensen dan niet meer onevenredig voordeel hebben is jammer.

quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef Monco10 het volgende:
Jij stemt GL dus jij bent een linkschmensch.

Daar denken we dan anders over..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb niets opzienbarends gepost de laatste tijd

Nee vanaf nu mag er alleen nog aan de vingers gelikt worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik nog op tijd voor de huilies in dit topic?

Post eens wat van mij dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar denken we dan anders over..

We?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar denken we dan anders over..

Precies. Wat een glorieus moment moet dit voor hem zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Idd, zeker bv toen hij als Lijsttrekker in november 2006 minder stemmen kreeg dan de nummer twee Verdonk zal hij en verder niemand in de VVD geloofd hebben dat hij de volgende Premier zou blijken te zijn.

Als ik haar denkbeeldige vriendje ben, dan ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We?
Bedoel je je denkbeeldige vriendje daarmee?

In beide gevallen moet er een bijdrage geleverd worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bedoel je met onevenredig voordeel de mensen die door niet te werken van 800 E per maand rond moeten komen of de mensen die wel werken, 4000 E per maand te besteden hebben en niet meer belasting willen betalen?

Ik ben niet zo goed in dat opzoek- en knip- en plakwerk..quote:

En dat maakt mij een troll?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in dat opzoek- en knip- en plakwerk..
Maar voorbeeldje:
dat je Verhagen ineens een held vond nadat uitkwam wat voor pressie er op de dissidenten was uitgeoefend. Ik vroeg nog of je dat serieus meende en jij zei ja.
(misschien kun je het zelf even opzoeken?)

Ben je echt zo stom, of lijkt dat maar zo? We (ik en eriksd) denken over een bepaald onderwerp anders..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
We?
Bedoel je je denkbeeldige vriendje daarmee?

Huh? Eriksd een troll?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen eriksd he, een van de grotere trollen op dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |