Ik wil net zeggen. Menig VVD/PVV stemmer zal het dit kabinet kwalijk nemen wanneer ze toch een lastenverzwaring krijgen. obviousquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, de kiezer heeft zich in het verleden zo begripvol opgesteldHenk en Ingrid zijn oppertunisten. Die vluchten weg bij de VVD en in mindere mate de PVV wanneer zij merken dat zij in hun reet worden geneukt door dit kabinet.

Ik heb het dan over de hardwerkende carriereman die een groot netwerk heeft en een indrukwekkend CV, niet over jou.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oh, sure. Want het werk ligt voor het oprapen!![]()
Vandaag solliciteren, meteen aan de bak![]()
(Stuur je nog een kaartje vanuit Dromenland-Oost?)

Dan is de enige richting die ze op kunnen naar links, maar daar worden die opportunistische stemmers weggezet als dom volk. Maar ik denk dat de linkse partijen voor een paar extra zetels die stemmers ook wel weer graag terug zien komen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Menig VVD/PVV stemmer zal het dit kabinet kwalijk nemen wanneer ze toch een lastenverzwaring krijgen. obvious

En tot welke groep reken je dan de PVV-aanhangers?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Monco10 het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtse vriend zorgt er wel voor dat hij niet in de WW komt, in tegenstelling tot de linkse rakkers die liever hun hand ophouden.

Ik zet oppertunisten weg als dom volk, mag toch aannemen dat Cohen, Roemer en Halsema dat niet doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is de enige richting die ze op kunnen naar links, maar daar worden die opportunistische stemmers weggezet als dom volk. Maar ik denk dat de linkse partijen voor een paar extra zetels die stemmers ook wel weer graag terug zien komen.

lekker inhoudelijk, ga maar gewoon doorwerken, dat is wat "jullie rechtse mensen" toch zo goed kunnen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Boekenwurm het volgende:
Hmm, KoosVogels tranen doen me goed.
[ afbeelding ]

Deze linkse rakker heeft ook altijd zonder veel moeite werk gevonden, ook als allochtoon in het buitenlandquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Monco10 het volgende:
[..]
De gemiddelde rechtse vriend zorgt er wel voor dat hij niet in de WW komt, in tegenstelling tot de linkse rakkers die liever hun hand ophouden.

Als wij niet hard zouden werken moest jij nu naar de voedselbank.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
lekker inhoudelijk, ga maar gewoon doorwerken, dat is wat "jullie rechtse mensen" toch zo goed kunnen?

Plaats eens een foto van je bedroefde koppiequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
lekker inhoudelijk, ga maar gewoon doorwerken, dat is wat "jullie rechtse mensen" toch zo goed kunnen?

Uitzondering die de regel bevestigdquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze linkse rakker heeft ook altijd zonder veel moeite werk gevonden, ook als allochtoon in het buitenland

Het lullige is dat die tranen niet eens voor mezelf zijn. Ik word naar alle waarschijnlijkheid niet eens zo hard geraakt in de portemonnee. Het zijn vooral Henk en Ingrid en hun kinderen Wimpie en Sjon, die het zwaar krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef Boekenwurm het volgende:
Hmm, KoosVogels tranen doen me goed.
[ afbeelding ]

Je bedoelt krakers en uitkeringstrekkers met stemrecht?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef lezzer het volgende:
Zover zijn we al heen in dit land.
Mensen die aan de kant staan om anderen uit te jouwen.
Wat een triestigheid zeg...

Misschien kun je ook emigreren. Doei.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef lezzer het volgende:
Zover zijn we al heen in dit land.
Mensen die aan de kant staan om anderen uit te jouwen.
Wat een triestigheid zeg...

quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Plaats eens een foto van je bedroefde koppie

Je constante vergelijkingen en generalisaties zijn te bedroevend voor woorden....quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lullige is dat die tranen niet eens voor mezelf zijn. Ik word naar alle waarschijnlijkheid niet eens zo hard geraakt in de portemonnee. Het zijn vooral Henk en Ingrid en hun kinderen Wimpie en Sjon, die het zwaar krijgen.

Oh boehoe bedrijven krijgen belastingvoordelen. Heb je er wel eens aan gedacht dat het bedrijven zijn die zorgen dat er werk is in dit land en dus dat je te vreten hebt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou, meneer VVD mentaliteit, ik heb gewoon werk. Bespaar me je domme 'linkse' opmerking-verhaaltje.
Het is zeker wel geheel toevallig dat bedrijven belastingvoordelen krijgen terwijl de gemiddelde Nederlander lam mag gaan?

quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het lullige is dat die tranen niet eens voor mezelf zijn. Ik word naar alle waarschijnlijkheid niet eens zo hard geraakt in de portemonnee. Het zijn vooral Henk en Ingrid en hun kinderen Wimpie en Sjon, die het zwaar krijgen.
Haha moraalridders die zich niet zoveel zorgen maken over hun eigen portemonnee, maar wel over Henk en Ingrid. Ik stel voor dat we bij jullie het eerste wat geld weghalen dan voor Henk en Ingrid.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:57 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
![]()
Ik had al aangegeven dat ik zeker met een grote bak popcorn dit drama ga zien gebeuren. Heb persoonlijk niet zoveel te vrezen, ben wel geïnteresseerd om te zien hoeveel mensen straks niet meer kunnen rondkomen en wat voor drama's dit zal opleveren.

Alsof het echt wat uitmaakt wie er nu even de regering vormen. De tijd van oneindige groei is hoe dan ook voorbij, dus ook de tijd van steuntrekkerij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]

Daar komt nu gelukkig verandering in.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een kankertyfusland is Nederland eigenlijk ook.

quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb juist voor dit kabinet (althans, de VVD) gestemd vanwege die lastenverzwaring! Die moeten nu komen en niet over 15 - 20 jaar!

Heet jij Henk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:40 schreef Monco10 het volgende:
[..]
En hoe voelt het nu je verloren hebt? Doet het pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |