De SGP die zich tegen de PVV keert? Dat zie ik niet zo snel gebeurenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze hebben de SGP nog achter de hand met 2 zetels bereid om mee te doen. Tenzij ze zich tegen de PVV keren.
Omdat jij evenervoor nog met kanker e.d. liep te strooien, dus ik nam aan dat je daadwerkelijk gepikeerd was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar als ik iets soortgelijks zeg over de VVD dan ben ik plots verzuurd. En als ik het over de PVV zeg, dan demoniseer ik de PVV en scheer ik PVV-stemmers over een kam en weet ik het allemaal.
Omdat je er maar over doorgaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat alleen tegen mij??
Nee joh, dat is allemaal spel. Maar toegegeven, de vlag gaat niet uit hier.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat jij evenervoor nog met kanker e.d. liep te strooien, dus ik nam aan dat je daadwerkelijk gepikeerd was.
Niet waar. Mutant vroeg me wat, en ik gaf antwoord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat je er maar over doorgaat.
Nergens over, want we weten nog helemaal niets (zeker) over dit eventuele kabinetquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
Waar gaat dit topic nu eigenlijk over?
-edit-quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef eriksd het volgende:
Waar gaat dit topic nu eigenlijk over?
En waarschijnlijk de kortstzittende premier sinds Zijlstra.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Een ding weet ik al wel: Rutte wordt een waardeloze premier.
Jij moet wel een sigarenrokende en whiskydrinkende VVD-er uit Wassenaar zijn. Niemand anders kan zo goed het linkse denken op de hak nemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
Joh, het beste is om Lavenderr te negeren. Rechtse spreekbuizen zijn niet voor rede vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |