Mensen die Chowi proberen na te doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef Ezechielk het volgende:
Bij deze wil ik mijn waardering laten blijken voor het werk wat je in de OP gestopt hebt. Ik heb mij geamuseerd met het lezen er van.
Dank je.
Mensenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die Chowi proberen na te doen
Omdat op dat toestel drukknoppen zitten in plaats van een draaischijf, meneer Ariequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Anon4c het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staan er in godsnaam letters naast de getallen
Omdat 0800-likmekutje ook in 1975 al werkte.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:32 schreef Anon4c het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staan er in godsnaam letters naast de getallen
Ik heb net even gebeld en gezegd dat ik iemand ken die 2,3 miljard per maand verdient en die op zoek is naar een giraffe. Ze zei dat een giraffe dan 300.000 kost. De tweede krijg je echter voor de halve prijs!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef zovty het volgende:
Kun je eens vragen wat een giraffe moet kosten?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat op dat toestel drukknoppen zitten in plaats van een draaischijf, meneer Arie
Is dat inclusief bezorging? En zijn ze dan al zindelijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net even gebeld en gezegd dat ik iemand ken die 2,3 miljard per maand verdient en die op zoek is naar een giraffe. Ze zei dat een giraffe dan 300.000 kost. De tweede krijg je echter voor de halve prijs!
Moet ik je naam en adres doorgeven of zeg je van, nah, laat maar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |