quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij zou geen LaPo meer pakken, weet je nog?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de haters; geen opzettelijke lapo
ik haat je niet, maar je moet voortaan gewoon even beter kijken voordat je postquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de haters; geen opzettelijke lapo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik haat je niet, maar je moet voortaan gewoon even beter kijken voordat je post![]()
was maar een grapje kerelquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam geen lapo mogen pakken?
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?quote:
Ik woon ook niet in Deventer, beunhaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Redbaron het volgende:
dat zeg ik toch David, import...
deventer is geen twente hha
Golden retrieverquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?![]()
Aha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Redbaron het volgende:
Deventer: geen twente
verhuizen
Njjverdal: Twente
dus import
Terror Jaap van de Gouden Kooi? Die moet wel wat opbrengenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?![]()
Die is niet van goudquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Terror Jaap van de Gouden Kooi? Die moet wel wat opbrengen
Nee een goudvis is zeker wel van goudquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is niet van goud
Stuur dan B.A. Baracus
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee een goudvis is zeker wel van goud
Je zou er maar werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Redbaron het volgende:
zooo, nu eerst genieten van mijn welverdiende pauze. koffie halen @mc Holten
Vraag het aan de kassaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Redbaron het volgende:
grr ik dacht dat je bij de mc gratis wifi had, vind ik alleen maar betaalde kpn gotspot
quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Redbaron het volgende:
nog een kwartiertje, dan weer verder naar bramsche deutschland
Indd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
we hebben een regeer- en gedoogakkoord:
[Upd] Rutte heeft regeerakkoord klaar
op belangrijke (lees: de belangrijkste) punten zal de PVV haar medewerking verlenen, dat is vastgelegd in dat gedoogakkoord... bij andere onderwerpen is het inderdaad maar de vraag wat ze gaan doen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd.
De PVV zal hier ongelooflijk blij mee zijn. Ziij hebben een soort VETO.. Zij geven geen medewerking -> kabinet valt.
Het is dan wel vastgelegd, maar Wilders kan gekke dingen doen. Als hij het vertrouwen opzegt, kunnen er nieuwe verkiezingen geschreven worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op belangrijke (lees: de belangrijkste) punten zal de PVV haar medewerking verlenen, dat is vastgelegd in dat gedoogakkoord... bij andere onderwerpen is het inderdaad maar de vraag wat ze gaan doen!
In holten was het laatst nog een T-Mobile spot, en was gratis toegankelijk voor een iederquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Redbaron het volgende:
grr ik dacht dat je bij de mc gratis wifi had, vind ik alleen maar betaalde kpn gotspot
Handig ben je ook direct klaar voor de komende 24 uur qua eten dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
hmm net lekker 6bolletjes eiersalade naar binnen geschoven, jjmjum
Dacht dat je bij de Mac zat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
hmm net lekker 6bolletjes eiersalade naar binnen geschoven, jjmjum
Ik zou het er niet op redden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Handig ben je ook direct klaar voor de komende 24 uur qua eten dan.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef Redbaron het volgende:
neuh dit is alleen t middageten maar, vanavond spaghetti van huis meegenomen
ontbijt was een mueslireep en 2 broodjes bapao
true, true...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan wel vastgelegd, maar Wilders kan gekke dingen doen. Als hij het vertrouwen opzegt, kunnen er nieuwe verkiezingen geschreven worden.
daar kan ik ook echt geen dag op leven hoorquote:
Wow ,... op de bouw ok maar op kantoor zoals tijdens stage doe ik het met 2 boterhammen en 's avonds een warme maaltijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
daar kan ik ook echt geen dag op leven hooralleen met de lunch al 5 boterhammen...
's ochtends bakje yoghurt, 's middags dus 5 boterhammen en 's avonds ook warme maaltijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wow ,... op de bouw ok maar op kantoor zoals tijdens stage doe ik het met 2 boterhammen en 's avonds een warme maaltijd.
ik ga ook ff richting kantinequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over eten gesproken, ik pak zo ook maar wat!
Dankjequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hai David.Mooie UI heb je, vooral die achtergrond..glittergoud.
Hoi Selquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nog ff Nicole hoi zeggen : Hoi Nicole![]()
Padoem tsjjquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:11 schreef rulerofdeath het volgende:
David, je UI is verschrikkelijk gay
zo nog een vergadering, hopelijk een beetje leuk ouwehoeren met die jongensquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
de dag kruipt langzaam maar zeker richting 5 uur...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
de dag kruipt langzaam maar zeker richting 5 uur...
ik heb op woensdag en donderdag m'n "eigen" kantoor, maandag en dinsdag zit er een stagiair bijquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Mdrop het volgende:
Zit hier nog met 2 man op een ruimte van 20 vierkante meter ofzo, wat een bende.
ik denk sinds vorige week donderdag ook alleen maar aan a.s. maandagquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef Intelligence het volgende:
Zin in morgen ... das t enige waar ik vandaag aan denken kan
morgenavond is voor mij, samen met zaterdagavond/nacht, één van de hoogtepunten van deze weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Intelligence het volgende:
Niet meer zin aan morgenavond dan?
Als t huis door gaat, mooi housewarming en verlovingsfeest tegelijk geven
Dag Loederquote:
nog minder dan een uur, dan richting bus; zodat ik op tijd de auto op kan halen bij de garagequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zooo, minder dan 2 uur te gaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
nog anderhalf uur en dan wier opt hoes op an.
vanavond Ajax, morgenavond FCTwente, zaterdag Q-Dance Presents Fusion, maandag gesprek met De Hypotheker en kijken naar dat huis; geweldige vooruitzichten dusquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoest hier?
pff nog tot kwart voor 5
ik heb geen zin meeerr
toen ik vrijdag langsging voor een afspraak gelijk ff auto op de brug, kon hij gelijk kijken wat het precies was; bleek om de schakelaskering te gaan... en nee, schadeclaim bij BP zit er niet inquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:33 schreef Intelligence het volgende:
Wat was nou de oorzaak van het olielek?
En kun je BP de schuld geven?
Zozo geef mij ook eens dat gelukquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanavond Ajax, morgenavond FCTwente, zaterdag Q-Dance Presents Fusion, maandag gesprek met De Hypotheker en kijken naar dat huis; geweldige vooruitzichten dus![]()
16.15 vrij, richting bushalte, auto ophalen die een kleine beurt heeft gehad...
houd vol, je kunt het!!
* ReMcOrE geeft Assiej wat van zijn geluk en positieve 'energie'quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zozo geef mij ook eens dat geluk
Zo te horen gaat alles in de positieve 'energie'
Zelfs ik krijg nog niet eens een kleine beurt van je![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE geeft Assiej wat van zijn geluk en positieve 'energie'
en moeten je leidingen even gesmeerd worden, even je vloeistofniveaus checken?
http://partyflock.nl/party/183813:Q_dance.htmlquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:50 schreef Mdrop het volgende:
Q-Dance Presents Fusion is dat alleen Hardcore/Hardstyle en 1 stage of meerdere stages met meerdere genres?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ah oke dat klinkt al beter, kan met kameraden nog kaarten krijgen voor 25 euro / stuk , vanavond is even paar telefoontje plegenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/party/183813:Q_dance.html
wel 2 zalen, maar alleen hardstyle (laatste paar platen hardcore)
stuur maar even een PM als je gaatquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke dat klinkt al beter, kan met kameraden nog kaarten krijgen voor 25 euro / stuk , vanavond is even paar telefoontje plegen.
Schakelas-keerring? Das wat nieuws voor mij ... vertelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen ik vrijdag langsging voor een afspraak gelijk ff auto op de brug, kon hij gelijk kijken wat het precies was; bleek om de schakelaskering te gaan... en nee, schadeclaim bij BP zit er niet in
Güt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dag bitch van mij![]()
![]()
Wie geet es dier ?
Zal het proberen te onthouden en anders roep ik het hier wel een keerquote:
Mijn gat moet inderdaad even gesmeerd wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ik denk doorquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn gat moet inderdaad even gesmeerd wordenDank voor je gift
Ik dacht voor vanavond aan Nicolequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef Intelligence het volgende:
Niet meer zin aan morgenavond dan?
Als t huis door gaat, mooi housewarming en verlovingsfeest tegelijk geven
Ik zei dat, omdat ik helemaal niet door wil denken maar het toch doequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Welk gat denk jij anders dat ik heb waarbij je niet door kunt denken ?![]()
HMH is gewoon te bereiken met de trein toch? station Amsterdam Bijlmer Arena?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zal het proberen te onthouden en anders roep ik het hier wel een keer.
HMH is daar inmiddels alweer fatsoenlijk te komen of ligt nog steeds alles daar los?
owja, het zou ook keerring i.p.v. kering kunnen zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Schakelas-keerring? Das wat nieuws voor mij ... vertelWaarschijnlijk een of ander duur woord voor iets simpels
is mijn gift voldoende, of heb je nog meer geluk nodig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijn gat moet inderdaad even gesmeerd wordenDank voor je gift
Bwhehequote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei dat, omdat ik helemaal niet door wil denken maar het toch doe
Nou As, kom op, ga je gat eens smeren!
Jij gaat As dr gat wel even doorsmeren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is mijn gift voldoende, of heb je nog meer geluk nodig?
nu richting bus, ciao!
Dat mag Remco uiteraard mooi gaan doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt meer nodigquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
is mijn gift voldoende, of heb je nog meer geluk nodig?
nu richting bus, ciao!
2 tegelijk?quote:
Laatste keer dat ik daar heen moest lag alles los en kon je er alleen via klote omwegen komen, maar is al weer dik 3 maand terug ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef ReMcOrE het volgende:
HMH is gewoon te bereiken met de trein toch? station Amsterdam Bijlmer Arena?
Neh, ik hou t bij Nicolequote:
Welke cd in de auto?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 15 min en dan naar Enschede
Heb de volgende in de auto liggen:quote:
Doe eens heel gauw brute Metalquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb de volgende in de auto liggen:
- Moredhel - Metamorphose
- Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands II
- Kreator - Live Kreation
- Tiamat - Prey
Best jammer dat ik altijd vergeet om het een keer om te wisselen, ik luister nu al een maand lang naar deze cd's
wel een beetje doorrijden he, ik wil niet te lang wachtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 15 min en dan naar Enschede
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe eens heel gauw brute Metal
Met avond eten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef omearos het volgende:
[..]
wel een beetje doorrijden he, ik wil niet te lang wachten
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh, wat een kutverbinding heeft Nijverdal ook met werkelijk alles.
Doe je dat tochquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Via Rijssen en dan de bus is sneller
Wou alles weten en stelde dezelfde vraag in 20 vormen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dus, vanochtend een uiterst interessant gesprek gehad met een rechercheur, wat een verschrikkelijke mensen zeg
Ja nou wel ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Argh, wat een kutverbinding heeft Nijverdal ook met werkelijk alles.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja nou wel ja.
Nijverdal en RIjssen zijn kats zinloos nu met al die gebroken wegen enzo.
Chauffeurs klagen steen en been bij ons.
Oja, en hoi allemaal.. ajax gaat op de flikker krieg'n vanavond
ik heb liever een gesprek met een belastinginspecteur, dat zegt genoeg dunkt mequote:Op dinsdag 28 september 2010 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wou alles weten en stelde dezelfde vraag in 20 vormen?
Stuur je cv maar op, want van die andere heb ik nog steeds niets gehoord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Mooi.
Al iets bekend van die functie?
en welke is dat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Assiej het volgende:22 / 25 okt. komt de tel uit die ik denk te gaan nemen
* ReMcOrE geeft Assiej nog wat meer geluk en positieve 'energie'quote:
ik zal zo eens even de NS Reisplanner doen, kijken wat die aangeeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar heen moest lag alles los en kon je er alleen via klote omwegen komen, maar is al weer dik 3 maand terug ofzo.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat As dr gat wel even doorsmeren?
duuuuuus...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat mag Remco uiteraard mooi gaan doen
thuis?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joepie, weer ruzie in de keet
Dit is alweer "ouds"quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
R.I.P. Gloria Stuart
Titanic-actrice Gloria Stuart (100) overleden
Ja, ach. Dacht, nu zal het wel meevallen met ruzie's enzo, omdat ik nu halve weken in Amersfoort zit, maar ik kom thuis en gelijk weer ruzie. En uiteraard is alles weer mijn schuld en heb ik weer alles fout geinterperteerd.. Ja pap.quote:
Bah.. Hopen dat het goed afloopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joepie, weer ruzie in de keet
sounds familiair, heb het zelf thuis ook... altijd wel ergens strijd om!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ach. Dacht, nu zal het wel meevallen met ruzie's enzo, omdat ik nu halve weken in Amersfoort zit, maar ik kom thuis en gelijk weer ruzie. En uiteraard is alles weer mijn schuld en heb ik weer alles fout geinterperteerd.. Ja pap.
Yeahquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sounds familiair, heb het zelf thuis ook... altijd wel ergens strijd om!
In de glooo-riii-aaaquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
R.I.P. Gloria Stuart
Titanic-actrice Gloria Stuart (100) overleden
Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hehe, de politie komt zo 'n verklaring opnemen, scheelt dat ik er niet weer achteran hoef
Verklaring waarover? Waarvan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hehe, de politie komt zo 'n verklaring opnemen, scheelt dat ik er niet weer achteran hoef
was getuige van hoe 2 voetgangers met ongeveer 60 km/u werden aangeredenquote:
Oei.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
was getuige van hoe 2 voetgangers met ongeveer 60 km/u werden aangereden, op een weg waar veels te hard wordt gereden
Bahquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
was getuige van hoe 2 voetgangers met ongeveer 60 km/u werden aangereden, op een weg waar veels te hard wordt gereden
Geen idee, de rechercheur kom mij vanochtend niets vertellen, hopelijk zo wel iets, gisteravond leefden ze iig allebei nogquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei.
Hoe is het afgelopen met die 2 voetgangers?
Koffiequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zal ik ze koffie of een pilsje aanbieden
Getuige vanachter het stuur zeker? Om vervolgens 100m achter je terecht te komenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
of nouja getuige, het gebeurde 100 meter achter ons, en wij waren als eerste aanwezig
Echte mannen drinken pilsquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zal ik ze koffie of een pilsje aanbieden
ik was zowaar met de fietsquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Getuige vanachter het stuur zeker? Om vervolgens 100m achter je terecht te komen
Waar is dat gebeurd dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik was zowaar met de fiets, maar die audi die het veroorzaakte zat mooi in elkaar!
Een zijweg van de rondweg hier in t dorp, deels over een nieuw industrieterrein. Notoire hardrijweg, iets wat ik zo wel ga opmerken, aangezien er helemaal niets aan gedaan wordt.quote:
Ah, al gevonden:quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Een zijweg van de rondweg hier in t dorp, deels over een nieuw industrieterrein. Notoire hardrijweg, iets wat ik zo wel ga opmerken, aangezien er helemaal niets aan gedaan wordt.
quote:Wandelaarsters gewond bij ongeluk
Denekamp
Op maandag 27 september omstreeks 19.40 uur vond er een ongeluk plaats op de Sombeekweg in Denekamp. Twee vrouwen van 47 en 51 jaar, afkomstig uit Denekamp, liepen over de Sombeekweg in de richting van de Nordhornsestraat. Een auto bestuurd door een 21-jarige automobilist uit Denekamp reed in dezelfde richting. Uit de andere richting kwamen drie fietsers en een auto de wandelaarsters en auto tegemoet. De automobilist die achter de wandelaarsters reed, merkte de wandelaarsters te laat op. Een aanrijding was het gevolg. De wandelaarsters raakten hierdoor gewond. Zij zijn met onbekend letsel per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De VOA (verkeersongevallenanalyse) van de politie doet nader onderzoek na de toedracht van het ongeval.
(2010087588)
Saillant detail: ze liepen aan de rechterkant van de weg, dus niet tegen het verkeer in. Ook liepen ze in het donker in de berm, terwijl aan de linkerkant lantaarnpalen staan (!)quote:
In het bericht staat ook dat ze in dezelfde richting liepen als de auto reed. Mooi dom om in het pikkedonker op de weg te lopenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Saillant detail: ze liepen aan de rechterkant van de weg, dus niet tegen het verkeer in. Ook liepen ze in het donker in de berm, terwijl aan de linkerkant lantaarnpalen staan (!)
Hoeft niet dom te zijn wanneer je verlichting draait en idd aan de linkerkant van de weg loopt, dit is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:58 schreef ACT-F het volgende:
In het bericht staat ook dat ze in dezelfde richting liepen als de auto reed. Mooi dom om in het pikkedonker op de weg te lopen
Ze wouden om 2100 komen, mooi niet dusquote:
Dat had veel slechter kunnen zijn ja, helaas niet aan gedacht om foto's te maken, was op weg naar de fitnessquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Toch knap dat de dames het overleefd hebben. Het had anders kunnen aflopenHeb je nog pics gemaakt van die auto?
Je hebt hem van reloaded he voor de pc? Ik heb tot heden alleen een demo op de xbox gespeeld.quote:
Ja op de xbox van Global en Reloaded voor PC.quote:Op woensdag 29 september 2010 08:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Je hebt hem van reloaded he voor de pc? Ik heb tot heden alleen een demo op de xbox gespeeld.
Om een wiel te verhelpen? Beetje kromme zin zoquote:Op woensdag 29 september 2010 03:41 schreef Redbaron het volgende:
weer onderweg naar Parijs.
gistr 3u kn de garage gestaan om wiel en luchtlekkage te verhelpen, daardoor nu 3 gekneusde vingers...
Patrickquote:
Ah ok, ken t mechanisme (gisteren nog een versnellingsbak van een blok getrokkenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Patrickhoelaat mag je gaan kijken vandaag?
had trouwens gisteren nog even gevraagd wat een schakelaskeerring nou precies is; de versnellingspook laat een stang bewegen die naar de bak gaat, die stang kan 'rollen' (als de pook van links naar rechts gaat) en heen en weer (bij daadwerkelijk schakelen). op de plek waar die stang de bak ingaat, zit een afdichtrubber/ring, dat is de schakelaskeerring
de bakolie is dus ook gelijk vervangenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:49 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ah ok, ken t mechanisme (gisteren nog een versnellingsbak van een blok getrokken) alleen de benaming is nieuw voor me
Ga vandaag om 14.00 kijken, 13.30 weg van t werk ff de vriendin ophalen
Heb dr zin in!
Goed punt, de cameraquote:Op woensdag 29 september 2010 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de bakolie is dus ook gelijk vervangenwant er moet flink wat losgehaald worden, voordat je er bij kunt...
alvast veel plezier, vergeet je camera niet hč?!![]()
heb mijne al opgeladen, want hij gaat zaterdag ook mee richting de HMHquote:Op woensdag 29 september 2010 09:55 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Goed punt, de cameraLaat de vriendin wel fotos maken met de telefoon, heb namelijk weinig tijd over om de camera ook nog op te zoeken en te voorzien van sap
quote:Hij is weer terug
Heel raar verhaal
Vorig weekend is m`n EG dus gestolen, hele week alles zitten afzoeken naar onderdelen maar niks kunnen vinden.
Belde afgelopen donderdag een maatje van me op om me te vertellen dat de EG van een kennis van hem terug gevonden is in arnhem zuid. (deze was 2 weken voor die van mij gestolen), Dus hij zegt tegen me van bel er anders ff heen om te vragen of ze toevallig iets hadden gezien zoals een auto die er al enkele dagen staat
Ik vrijdag gebeld naar 0900-8844 krijg ik politie Twente aan de tel. en die schakelde me door naar de recherge, verhaal uitgelegd aan die gast en gevraagd of ze dat ff na willen vragen. krijg ik me daar een uitbrander `` WAT VERWACHT JE VAN ONS DAT WE ALLE WITTE CIVICS IN ARNHEM AAN GAAN HOUDEN`` ik daar weer tegen in ``HOEVEEL WITTE CIVICS RIJDEN ER IN NL MET EEN ZWATE KAP, ZWART DAK EN ACHTERKLEP ik vraag ook alleen om er heen te bellen.
`s Avonds die jonge gesproken waar die andere civic van gestolen is en die kon me vertellen dat ie op een parkeerplaats stond in buurt van de Benny oudemansweg of zoiets
Vandaag wou ik ze dus weer bellen maar ze waren me al voor....
En waar stond ie op precies dezelfde parkeerplaats en het rare was dat er een sleutel in het contactslot zat terwijl ik alle 3 de sleutels gewoon thuis heb incl de Rode.
Grz Snowman en luitjes bedankt voor het opletten
quote:Helaas vandaag al terug gekregen met schade achterscherm, bumper en lamp
vanavond naar de schuur gebracht en deze week wordt ie gestript voor Parts,
ben er helemaal klaar mee! schade is ong. 500 euro excl plaatwerk en me eigen werk wat ik er weer mee heb
dat is handig, als de Desire HD niet bevalt, kan ik altijd nog naar de Desire Z of de HD2quote:Je nieuwe telefoon 14 dagen op proef! Zonder kleine lettertjes…
Als je bij The Phone House je abonnement afsluit of verlengt, mag je een nieuwe telefoon uitkiezen. En bij ons mag je dan jouw nieuwe telefoon 14 dagen uitproberen. Is ‘ie toch niet helemaal naar jouw smaak? Dan ruil je ‘m gewoon weer om. Kom snel langs en maak kennis met al onze unieke services.
Let op! Deze garantie is alleen van toepassing op telefoons in combinatie met abonnement.
Je bent al klant bij TPH neem ik aan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is handig, als de Desire HD niet bevalt, kan ik altijd nog naar de Desire Z of de HD2
wat een verhaalquote:Op woensdag 29 september 2010 10:44 schreef Intelligence het volgende:
Die wit/zwarte gestolen civic is weer terecht!
nee, huidige telefoon en verlenging abonnement via BelCompany gedaan... hoezo?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bent al klant bij TPH neem ik aan?
Sanshine!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:12 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Over een uurtje lekker paardrijden
He Remcoquote:
Eens, heb een dag uitgetrokken om mn PC te vervangen door een nieuwe en ben eigenlijk wel klaar nu, nu nog iets vinden voor de rest van de dagquote:
Nee gewoon, zie nooit het voordeel van die shops tegenover tmobile/vodafone/kpn shopsquote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, huidige telefoon en verlenging abonnement via BelCompany gedaan... hoezo?
voor het geval ik het over een uurtje vergeet te zeggenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
He Remco
Over een uurtje pas hoorNu eerst casus afmaken.
ik zit gewoon op mijn werk, verkouden, koppijnquote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, heb een dag uitgetrokken om mn PC te vervangen door een nieuwe en ben eigenlijk wel klaar nu, nu nog iets vinden voor de rest van de dag.
Assiejquote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Assiej het volgende:
godskleren wat een hoeren dag weer.
en mijn humeur zat met de seconde.allemaal
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
Wat een vrolijkheid deze volgende week!
Ach donderdag was mega leuke dag, maandag ook en alles is weer omgekeerd hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Assiej![]()
klinkt echt positief die dag van jou
wat bedoel je met alles is weer omgekeerd?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:59 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ach donderdag was mega leuke dag, maandag ook en alles is weer omgekeerd hoor
zucht.
give me your energiesss
Nou dat waren de enige 2 dagen waarvan ik dacht ej het komt vast goedquote:Op woensdag 29 september 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat bedoel je met alles is weer omgekeerd?
* ReMcOrE gives Assiej some energiesss
geen dankquote:Op woensdag 29 september 2010 12:02 schreef Assiej het volgende:
thankjoee![]()
Heeft je auto genoten van die beurt?
Hmm doe maar even, ik moet wel even weten hoe die beurt is voordat ik hem krijg hequote:Op woensdag 29 september 2010 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geen dank
heb de Polo nog niet gevraagd hoe hij zich voelt, zal ik straks even doen
schakelaskeerring vervangen, nieuwe bakolie en een kleine beurt (+ laatst al nieuwe APK); dus denk dat hij zich wel weer goed voeltquote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hmm doe maar even, ik moet wel even weten hoe die beurt is voordat ik hem krijg he
als jij hem hebt, mag ik hem niet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
I told you, it's mine, goddamnit
het lijkt me dat je bij een KPN-shop niet je Vodafone-abonnement kunt afsluiten/verlengenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee gewoon, zie nooit het voordeel van die shops tegenover tmobile/vodafone/kpn shops.
Thnxquote:Op woensdag 29 september 2010 12:14 schreef Redbaron het volgende:
heuj, bij t bedrijf aangekomen hebben ze die heerljjke franse lunschpauze van 1.5u
@patrick: luchtlekkage was niezo best, luchtbalg lek dus kon de trailer niet omhoog zetten omdat er 16t grolsch instond (H)
succes bij het bekijken huis enzulks
ben benieuwd, have fun!!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:20 schreef Intelligence het volgende:
Lunch inmiddels al lang op
Nu zo naar huis
Rond half 4 wel terug op t werk, na de bezichtiging
goed bezig kerelquote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef haakon het volgende:
Ik ben voor het eerst eens aan het werk vandaag
ToF-fers zijn maar druk met (andere) woonruimtesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:38 schreef norich het volgende:
Morgen bezichtiging van een andere kamer
M'n kamer is op zich prima. Maar ik ben het huis een beetje zatquote:Op woensdag 29 september 2010 13:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ToF-fers zijn maar druk met (andere) woonruimtesbevalt je huidige kamer niet echt?
klinkt goedquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef norich het volgende:
[..]
M'n kamer is op zich prima. Maar ik ben het huis een beetje zathuisgenoten heb ik ook vrij weinig mee, verder doe ik het al 3 maand zonder wc in de badkamer, keuken delen met 9 man is ook gewoon kut. Dus ik heb nu een kamer gevonden met een klein eigen keukentje en die ga ik morgen eens bekijken
ik ga met de GTP bus !quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker wel, gezellig met het meisje en 2 andere vrienden richting A'dam
GTP?quote:
Specs?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Eens, heb een dag uitgetrokken om mn PC te vervangen door een nieuwe en ben eigenlijk wel klaar nu, nu nog iets vinden voor de rest van de dag.
succes morgen!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef norich het volgende:
[..]
M'n kamer is op zich prima. Maar ik ben het huis een beetje zathuisgenoten heb ik ook vrij weinig mee, verder doe ik het al 3 maand zonder wc in de badkamer, keuken delen met 9 man is ook gewoon kut. Dus ik heb nu een kamer gevonden met een klein eigen keukentje en die ga ik morgen eens bekijken
Goed te passe !quote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GTP?
en m'n vriendin wilde wel een keer mee naar zo'n feestje, maar niet als enige dame; dus nu gaan vriendin van haar (oud-collega van ons beide) + die vriend ook gezellig meehenig met de trein...
wat is dat voor bus dan?quote:
ik doelde op die andere vriendinquote:Op woensdag 29 september 2010 14:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is dat voor bus dan?en of mijn vriendin een lekker wijf is, hangt van je smaak af
evenals of die andere dame een lekker wijf is...
die heeft dus een vriend (goed lezenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:55 schreef haakon het volgende:
[..]
ik doelde op die andere vriendin
Bus, gewoon veel zuipn (enz)
Met veel bekenden
denk 21.28quote:Op woensdag 29 september 2010 15:12 schreef haakon het volgende:
Ooh oke ! Hoelaat zijn jullie in A'dam dan ?
hmm okquote:
Ohquote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Gewoon een i7 bakje voor op kantoor.
Whut, als we gaan hadden hadden we in de planning om tegen 20.45 weg te rijden met onze bus (T3, max 130 km/uquote:
Je geilt ook al op hardwarequote:
daar ben ik sowieso, voor de rest nog ff de time-table afwachten...quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef haakon het volgende:
[..]
hmm ok
wij tegen 22.30 / 23.00uur.. en die meet, linksvoor bij B-Front beneden ?
ja, ik ben er meestal wel ergens in het eerste uur van het feestquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Whut, als we gaan hadden hadden we in de planning om tegen 20.45 weg te rijden met onze bus (T3, max 130 km/u).
Ik hou wel van een funky computer jaquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Mdrop het volgende:
Je geilt ook al op hardware?, kleine 2 maand ben ik thuis weer aan de beurt, iedere 11e maand van het jaar
Moet de hele avond nog dus niet te vroeg daarquote:Op woensdag 29 september 2010 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, ik ben er meestal wel ergens in het eerste uur van het feest
Niet hier op stagequote:
ach, ik heb inmiddels genoeg ervaringquote:Op woensdag 29 september 2010 15:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Moet de hele avond nog dus niet te vroeg daar.
[..]
Niet hier op stage, maar niets bijzonder, gewoon een zwarte T3 met geblindeerde ruiten en de twee banken tegen over elkaar geplaatst, en natuurlijk een Btje muziek
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
van 15.30 tot 16.00 een half uur lang hakkűh-platen op 3FM![]()
dus als het goed zit met de beschikbaarheid gaat Intelligence verhuizen?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Intelligence het volgende:
Net wezen kijkenBij daglicht valt t wel iets kleiner uit, maar dat was een kwestie van wennen
Ziet er allemaal goed uit, deze week hoor ik als t goed is meer over de bschikbaarheid.
Oplevering staat gepland voor de eerste week van November, ze zijn nu aan het straten en de keuken komt dan binnen.
[..]
vorige nummer ook gehoord?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef Intelligence het volgende:
Come take my hand! Geniale platen op 3FM
hierna nog maar 1 plaat volgens mijquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Intelligence het volgende:
Met oldskool stampende nummers naar de LaPo?
sorryquote:Op woensdag 29 september 2010 15:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Verklap eens niet, ik luister via internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |